Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyat szeretnék kérdezni hogy minap szétbontottam a blokkom mert elég erősen zörgött a főtengelyem. szétszedtem kivettem a főtengelyt és a 2 sonkából kicsúszott a csapszeg lazán jár benne ez sajnos nem egészséges megvettem hozzá a felújjító készletet de az újj csapszeg is ugyan úgy lóg benne mit lehetne vele kezdeni? Válaszotokat előre is köszönöm.
nem tudom mit szaroztok meg keménykedtek itta copresió méréssel hogy kinek mekkora Hívjátok ki egymást versenyezni azt ott keménykedjetek azt nem lessz vita meg aki nem ért hozzá meg nem biztos a dolgában ne szoljon bele hanem olvasson utána azért van ez a kurva internet röviden ennyi bocs ha valkit megbántottam
van az utcánkban 400 DT asrác felújitotta teljesen a hengert is ö csinálta hozzá meg a rezonátort is mega kipufogó dobot yz 490 dúgó van benne majd töltök fel rendes képet ha náluk járok majd ép készülöben volt a gép mikor lekaptam sajnos elég rossz minöségü a kép
Ez kész Ez a kompressziós dolog nagy port kavart Szerintem is hagyd ,nincs esélyed GI ellen Azért egy életkort írhatna az adatlapjára .Legalább megtudnám (bonyolult számítások sorozatával), hogy mennyi idősen lehet már megzakkani egy rohadt kompresszió vitán
hozzá se nyúltam! még délután jó volt, masnap reggel meg beindult, ment alapjáraton kb 3 percet, és leállt,onnantól kezdve nincs szikra. igen cseréltem benne gyertyát, mindent megnéztem, de nincs szikra! tolásra sem, még egy hangyafasznyi sem!
hagyd már........ segglyukat úgy sem lehet megtanítani énekelni.......
aztán a vérnyomásod lesz 15bar a végén
Megfogadtam nem válaszolok, de már kezdesz az idegeimre menni...
Mennyi a Dt kompressziója gyárilag?
Soha sehol nem adnak meg ilyen adatot! Kompresszióviszonyt igen..
De azt nem Barban vagy atmoszférában adják meg...és nem is ugyanazon az érték.
Minek is bele a kompresszió...te olyan kurva sokat szerelhettél.
Dízel 26 Bar sűrítés alatt már nem megy, hidegen nem indul.
Bár gondolom Te reszelnél ott is és akkor még elmenne 20 Barral is...
És képzeld én ugyanezzel a műszerrel mértem 6 bar-t a robesz motorján, generál után pedig 11-et.
Bár ha én ott 6-ot mértem, szerinted akkor nem volt benne csak 1-2 bar. Olvass már utána, hogy hány Bar kompresszió kell a benzinesnek, és a dízelnek amivel még elmegy teljesítményromlás híján.
Amúgy meg nem voltam rest, és tegnap este megmértem a kompressziót. Nosza rajta! Ha mindenkinek van, és mindenki tudja, hogy visszacsapó szeleppel működik, ne légy rest, és mérj egy-kettőt.
Majd utána okoskodjál!
Tudod én felvállalom magam, vannak rólam képek, van életkorom...stb...ellenben veled.
Majd én is dobok egy rozsdás hengert egy térképre, hogy ezt én csináltam. OK?
Amúgy meg ha nem vetted volna észre, Te téped a szádat a kompresszióval kapcsolatban....te lovagolsz rajta...
Majd akkor írj ha megmérted....de ne centivel számolj sűrítést...
2 rj akart lenni csak elírtam:) Korcs moci:D
Tervezett rá nekem egy szaki Rezót ami 11500-an dolgozik:) Elvileg 31 le lett. Le van szedetve a hengerfejből úgy hogy 13.5 a geometriai kompresszió, meg lett emelve a vezérlés meg kapott karbon membránlapot. Ennyi:) 2rh blokkos.
Sikerült szerezned? Milyen árba?
Üdv!
Vonatba tudom ajánlani a szenet.
Villamosba a szénkefét.
Buszba a kerozint.
Autóba 4 db mindegy milyen csak hosszú legyen a kanóca.
Egyébként meg milyen motor? oké h dt, de azon belül?
mért van szükséged nagyobb hőértéküre?
Tuning moci?
Segítsetek!
A gyári hőértékü gyertya helyett egyel nagyobb hőértéküt kellene vennem. Az lenne a kérdésem hogy milyen a gyári gyertya tipusa és milyen a nála eggyel nagyobb hőértékü:D
Köszi
Sok sikert.Ha esetleg valami nem menne, írj nyugodtan, és ha elfogadsz tőlem tanácsot, segitek szivesen!
üdv!
pont az van tervben, ha a héten megjön a henger, akkor hétvégén megcsináljuk
mumi-DT látom itt laksz nem messze, ha érzed tavasszal gurulhatnánk... sztem nem lenne rossz
feldobsz egy 50es hengert, karburálás mindegy, minél szarabb annál jobb, azt megmondod, hogy te igy vetted.KÉZCSÓK!
Nekem személy szerint se veled se senkivel nincs bajom itt a fórumba monyuk én ehez a kompreszioméréses dologhoz nem értek memondom öszintén most még nem is érdekel persze azé a fontosab hsz-eket mentem szépen hátha de ez a veszekedés ez már téeg kicsit idegesítő jó kel 1 kicsi néha de az az akaratoskodásmár lassan sok (nem csak nálad)
na mindegy

esetleg azt meg tudná nekem mondani hoyg 50-es dt-jébe mien fúvoka van mert 80-ast átlököm 50-re mert gebasz van a jardon és kiderült hogy alvázszám és motorszám alapján 80-as és most átlökö hátha megnézik és átírják vagy nem tom esetleg azt nem tudja valaki hogy YAMAHA magyarorszg vagy mi a fa* renndszerébe nem i lehet vaahogy átírni vagy inkbb kérdezzem meg a márkaszervíeseket?ha valki már csinált iejesmit irhatna 1 pár oldalnyit rola hogy nki mi volt és mit csinált stb.......
Én se vagyok egy szaki sőőőt. De szerintem se hülyeség a kompresszió mérés.... rárúgsz és nem megy semmit a mutató tudod hogy generál.(széria motoroknál, mert haveromét a simot sem lehet berugni olyan kicsi kompresszió van benne, az "ültetett" rendszer miatt vagy micsoda)
Hmm én nem értel hozzá,mint írtam is,De én arra használtam a komp.mérőt,hogy legyen valami viszonyítás a gyári adathoz...
Japánok meg k***ögök

Vita Folyt.köv holnap
16.000 előre nekem!

szerinted?
Egyik átfolyási érték, másik keresztmettszet.
De bocsi én vagyok tudatlan és okoskodó.
Legalább hangyányi lövésetek lenne hozzá basszus.
Akkor én+1-2 DT-s lesz,bár a velencei tó nem itt van a szomszédba...de ha nem fog zuhogni,én ottleszek (mennyi lesz a beugró ?)
Etalon Karika erejű rárugással rugdosod a megadott számít?
Mennyi is a japán kompressziója a dt-nek, 6.8? Ő meg tizet mért, fasza Kicsivel nagyobb fordulattal képes lehet lett volna 10.5 is Meg egy olyanon is a gyári érték fölött mér, amiben annyi szél sincs, mint egy döglött macska belében.
Na mindegy, igazatok van. Inkább elvonulok.
Azért annak örülök, hogy a szaértőket sikerült megvilágosítani arról, hogy milyen kompressziók léteznek egy kétütemű motorban, ennyi haszna azért volt ittlétemnek. :)
Jó DT-zést, pá!