Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itt full agyag minden lehetne belőle téglát csinálni
2 éve még traktorral is járhatatlan volt a szakasz ősztől tavaszig most kb járható egész évben
még kicsit töltenek aztán jövőre sztráda lesz
a lényeg ne álljon meg a víz
töltögetik aztán tavasszal elhúzzák simára és fasza minden
ha homokot hoz elviszi a szél
A vályogtégla nagy királyság erre, tiszta agyag némi szalmával, vazz ha addig nem akadt el az ember ezután el fog, ezt nem egy helyi traktoros töltögeti miközben kitette a telszámát ha mentés kéne? 😆
ja és a földesutas sitt letakás
a dvcs part így néz ki
többnyire vályog tégla de kismérteű tégla is van benne sok, aminek nem örülök hogy csempe is van benne pár négyzetméter
de összességében jó anyag
ha minden nap szórják tavaszig jobb lesz az út
bent a fülkében nem fejlámpázok 3 helyen van belső fény, ott mindent látok
csak kint veszem fel, többnyire a visszapillantóra van akasztva hogy megtaláljam
A belső tükör lent van?
Kb. szem magasságban a kocsiban ülve. 😁
Na meg otthon is felveheted a lámpát és a nagy tükör előtt belenézhetsz. 🙃
esélytelen a csatornaparton,
víztükör van de nem tükröz vissza, a visszapillantót esetleg meg lehetne nézni de olyan lent van hogy addig nem hajolok le
Tükör? 😆
fejlámpába nagyon nehéz belenézni ha az ember fején van

itthon 2700-3600k körüli színhőmérsékletű(cri fogalmam nincs) led fények vannak ezekkel semmi gondom
látok rendesen velük
3600k van a konyhában meg a fürdőben ezek fehérebbek de még nem vakít, a nappaliban 2700k van ez a tökéletes nekem csak erősebbet kellett venni mert a 5x4w nem volt elég az 5x5.5 pont fasza
philips cucc 2 év garit adtak rá de már 5-6 éve hibátlanok
a gagyi kínaiak meg ilyen fél évig bírták, plusz szemnek se volt jó ellenben abból a 3w világított olyan fénnyel mint a philips 5,5wattal
persze mérve nem volt egyik se, de nem hinném hogy a kínai 5+w ledet tett volna a 3w izzóba
Azt kipróbáltad már, hogy nem nézel bele? 🤔
de ha halvány akkor nem az igazi mert bedobáskor el kell hogy világítson kb 80-100 méterig hogy az úszó gazakat lássam
nézegettem a 40-80 ezres kategóriájú(igazándiból szinte csak a fényerő volt más) led lenser lámpákat, nekem az is szemkifolyós volt
pedig a ledlenser elég jó márka, szerintem a fejlesztések legalább felét ők csinálják/tőlük lopják a többiek
Mert rosszat veszel. A színhőmérséklet egy dolog, de a színspektrum összetétele sem mindegy. 90 feletti CRI színhűségű lámpát kell venni, attól nem vakulsz meg.
https://www.ledaruhaz.hu/magas...

Alapvetően amúgy nem komplikált.
Két féle fehér LED létezik. Az egyik az a három alapszínű LED-ből keveri ki a fehéret. Ezeknek többnyire nagyon pocsék a fénye.
Aztán van amelyik ugyan úgy fényporral állítja elő a fehér fényt mint a fénycsövek. Na ezek a jók. Viszont ugye a fénypor sem mindegy mert ebből is csak a jobbak amiknek jó a spektruma, és alacsony az UV kibocsájtása. Jellemzően ezek viszont nem is olyan erős fényűek, így a fejlámpák többségénél már el is buktak, de azért lehet kapni.
Na igen, drága, de megéri: https://youtube.com/shorts/I5F...
ne is mond, szopok vele lassan 40 éve.....
fura egy szemed van(szemeit körbeforgató)
nekem kifolyik a szemem ezektől a led fényforrásoktól, még nappal is
de a fejláma fényét se bírja, alig látok ezekkel a led szarokkal, 3600k vagy alatta meg nem nagyon van fejlámpában
opelban is kicseréltem a belső világítást ledre azóta nem nagyon tudok csalizni éjjel
mostaniban jóféle 20éves megsárgult lófasz izzók vannak a beltérben aztán mindent is látok
Én pl. verőfényben mindig árnyékra állok, jó, amikor bemegyek a boltba, akkor ahol találok helyet, de ha hazaérek, soha nem hagyom az utcán, mindig beállok a tető alá, meg nyáron ha nem kell cuccolnom vagy nem esik, mindig a robogóval járok majdnem mindenhová, de persze nem ezért, hanem mert könnyebb azzal közlekedni meg megállni.
Na, 11 éves az autóm, sőt, kb. egy hónap múlva megkezdi a 12. évét és a refi gyári állapotú szinte.
Nem, a xenon valóban nem... mert lett helyette 1000 féle led. A hagyományos égő helyére berakott 6000 K-t szeretem a legjobban.
Alvaz, teherviselo elemek, futomu allapota, beleertve a rozsdat, kormany, fek allapot, motor karosanyagkibocsajtas, kipu hanghatas, kilatas, lampak-indexek allapota, duda. A tobbi nagyjabol nem erdekes.
Ááá már az sem olyan zavaró mert azok tizenéves járművek és sötétre van már vakulva mindnek a búrája. 😆 Rég jártam bent vizsgahelyen, de igazából nem emlékszem, hogy bárhol használnák még a fényszóróbeállítás vizsgálóeszközt, régen alap volt, az volt az első amit a kocsi elé húztak.
Nálam pl külsődleges dolgok csak 87 % míg a műszaki állapot 130% (kocsi)
És motoron se érdekelnek a karcok vagy ha nem úgy néz ki mint most jött ki a szalonból , de olajcsere éhez ragaszkodok 5000 km-enként vagy egy kicsit előbb mint később
A be nem állított, össze-vissza világító halogének nem kevésbé kellemetlenek. És valahogy az is átment műszakin.
Mióta már inkább kínos mint menő a kínai xenon már nem akkora gáz ez a probléma. 😁
Én már azért is hálás lennék, ha a legalább fényszórókra odafigyelnének...
A törött lámpa (repedt szélvédő) mióta törött? Tegnap pattant fel az a kő? Olyan még nekem is lehet. Fél éve, csak leszarom és a gyerekre fogom, hogy neki adom minden pénzemet? Az már problémásabb. Ez most általában van megfogalmazva.
Persze a műszaki probléma milyensége sem mindegy, van, ami kevésbé, van ami fokozottabban veszélyes a többi közlekedőre, és ami ilyen, arra szerintem semmilyen indok nem elégséges, hogy olyannal közlekedjenek.
Nem is erről volt szó,hanem a bekövetkezett balesetről,ritkán fordul elő egy repedt szélvédőtől vagy egy törött hátsólámpától,inkább egy kopot/nem megfelelő gumitól.