aki csóró az többnyire csóró kocsikkal közlekedik, ezekhez meg szinte gombokért van minden
pl astra kipufogó ilyen 15 ezer körüli, talpasok kormányösszekötők is pár ezer forintok, szóval pár nap hétvégi túlóra árán rendbe lehet szedni éves szinten a kocsit
nekem 2 sárvédő csere meg egy javítás, teljes alvázvédőzés, kipufogó középső+hátsó dob csere, fényszóró+index cserék, lengéscsillapító cserék, új fékbetétek meg mittudoménmi 250 alatt volt
szóval nagyon szar duma hogy aki csóró nincs pénze rendben tartani
amúgy még a 20+éves terepjárómhoz is ilyen 3 ezer környéke egy talpas, stabilizátor gömbejek még 2 ezer sincs, komplett fék felújító szettek dugattyúval is 5 ezer alatt
a hátsó ajtóhoz a teleszkóp volt a legdrágább alkatrész amit rendeltem hozzá.....
Ja, és én azonnal intéztem, mint az összes többi adott esetben előforduló hibákat, akár egy nyamvadt adblue bejelzést vagy be nem záródó tükröt. Aki eddig tőlem járművet vett többnyire jol járt mert leszervizelve adtam át az autót, de motort is bár azt nem szakszervizben átnézetve, de jó vagy uj gumival, fékbetéttel, hibátlan állapotban. Többnyire még a tank is fél felett volt.
Szóval akkor jóvanazugy.........
Mondjuk egy tenyérnyi rohadás nem épp kizáró ok, mert akkor az autóállomány fele mehetne a levesbe. Nem a futómű rohadt ki.
De nekem mindegy, csak látom mennyi romhalmazt visznek a közelben lévő könnyen átengedő vizsgabázisra, minden máshol megbukó lom ott kap műszakit, már előző este kigyózik a sor, és aki aznap megy oda már sorra nem kerül. Lehet ezt magyarázni, csak a valóság más......
Pedig sajnos a mobil vizsgaállomások ezeket is kiszednék.Válogatás nélkül.Csak gondolj bele,leszakad a kipufogód,semmi gond,elcsorogsz a szerelőhöz és megcsinálja,csak aztán útközben kiintenek egy vizsgálatra és viszlát műszaki,és még lehetne sorolni.Nem lenne az jó.....Vagy az előző autód amin szétrohadt a küszöb,ott közölték volna hogy ezzel nem mehetsz tovább.
Azért azt se felejtsük el,és itt most abszolút nem a kiherélt szakadt bmw-s hülye gyerekre gondolok,de elég sokan vannak olyan helyzetben hogy ilyen autóval járnak,hogy pl a beteg gyerekre költik a forintjaikat és nem az a fontos hogy lyukas kipufogót lecseréljék,vagy akinek egyszerűen nincs más amivel el tudjon menni dolgozni,és hát neki sem az 5forintos nagyságú kőfelverődés a szélvédőn lesz az első.Szerencsére felénk azért már kevés olyan autó van amire azt mondja az ember hogy bontószökevény,persze attól még a fék futómű nem látható,és nem is akarom a sok hülyét felmenteni,de egy ilyen megoldással sok olyan is bajba kerülne,akinek nem kéne.És hát lássuk be,nem sok hibátlan autós ajánlaná fel hogy akkor üzemanyagárba elviszi a beteg gyereket kezelésre stb.
opel lehet gyorsan menne a levesbe 🤣
ha eljön az ősz azért felemelem mi zörög benne ennyire, szerintem a talpas kivan teljesen
a másik az fasza, mondjuk a gumiért lehet vazeliniznák a seggem hiába van e-betű benne
de végülis én megvagyok a földutakkal is, még rövidebb is a pecahely csak tovább tart
itthon is célszerűbb volna egy csomó mobil vizsga állomás aztán ami nem felel meg kocsi egyből ledarálni
egészen rövid idő alatt rendbe lennének a kocsik 😂
egyből nyitnék egy bicikli kereskedést
na ennek függvényében szeretném tudni miért üldözik az ittas sofőröket. (kezeit széttáró)
szemmel láthatólag 0% balesetet okoznak nem tudom nekik miért fáj az, ha benyakalok egy fél üveg viszkit mielőtt indulok autóval átszelni a fél országot(kezeit széttáró)
21-ben (bár nullának jelzik) 1%-volt a műszaki hibára visszavezethető ok a baleseteknél. le is írják, de a gyengébbek kedvéért kiemelem, hogy még ez is csak az előre nem látható műszaki okok miatt, az ekecstuning más lapra tartozik, az az én értelmezésem szerint még ennek is a töredéke lehet, mert gondolom (remélem) azokat azonnal kiemelik, amint meglátják, nem már amikor kárt okoznak.
A saját erdejében persze akinek ez ízlik, az menjen úgy és ahogy és azzal amivel akar. ha van saját sivatagja, akár ott is.
Micsoda tákolmány. Nálunk egy ilyenért ünnepélyes helyszíni tarkólövés járna a hatóság részéről 🤣
Aztán valahogy mégis lehet élni a világnak azon a táján is. NKH kicsit mehetne oda tanulmányútra, aztán rögtön nem lenne baj, ha sportlégszűrőt találnak egy kocsiban 😆
pl astra kipufogó ilyen 15 ezer körüli, talpasok kormányösszekötők is pár ezer forintok, szóval pár nap hétvégi túlóra árán rendbe lehet szedni éves szinten a kocsit
nekem 2 sárvédő csere meg egy javítás, teljes alvázvédőzés, kipufogó középső+hátsó dob csere, fényszóró+index cserék, lengéscsillapító cserék, új fékbetétek meg mittudoménmi 250 alatt volt
szóval nagyon szar duma hogy aki csóró nincs pénze rendben tartani
amúgy még a 20+éves terepjárómhoz is ilyen 3 ezer környéke egy talpas, stabilizátor gömbejek még 2 ezer sincs, komplett fék felújító szettek dugattyúval is 5 ezer alatt
a hátsó ajtóhoz a teleszkóp volt a legdrágább alkatrész amit rendeltem hozzá.....