Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gariról jut eszembe, hogy az is pozitivum amikor tavaly a regenerálás a fasz adblue miatt valamiért megdöglődött, elsőre csak egy takaritást abszolváltak viszont előjött ugyanez két nap mulva ergó a puceválás nem volt megoldás, mert utólag kiderült rossz szögben fecskendez be, az egész befecskendező cullangot kibaszták nem csak a katalizátorba betkert lófaszt, nehohy visszakelljen jönni. Az autó kellett napi rendszerességgel, aki szólt hogy megjött a cucc vigyem az autót nem irta be a rendszerbe. Ugy állitottam oda, hogy más autóval kellett foglalkozni mert az volt felvive a rendszerbe. Megdumáltuk hagyjam ott péntek délután, szombat délelőtt van műszak addigra megoldják. Szombat délelőtt tiz körül hivtak vihetem. Lemosták, pedig pont nem szoktam igényelni. Szóval velem korrektek, van 10 százalék kedveezményem anyagra dijra, peedig sok lóvét nem hagyok náluk.
A mazdánál már óvatosabbnak kell lenni mert ők kurva drágák és csak ami kell äs amikor kell.
Én hordom a köztesre is. Nem nagy összeg. Monjad pipinek nem vokt szitává rohadva csak a jobb első küszöb eleje mer a gyökér török valahogy a viz kifolyó lyukat betaknyolta ellenben ami a sárvédőnél a pocsgumi mögött volt azt meg nem. Egyébként egy darab rozsdaheky nem volt ezenkivül. Ellenben igy is ingye megoldották bár nem a ford hungaryn mult hanem azon a szervizen ahivá mindig is hordtam hordom, bár egyetlen autót nem vettem tőlük. Én kifejezetten elégedett vagyok a járművel a szervizzel és a költségekkel is. Ha mondjuk miskolcra hordanám ami közelebb van egyik sem lenne igaz.
Eleve nem spurkodok egy autó fenntartásával bár nem is költök rá többet mint kellene. Azt viszont igen amit kell. Cserébe még mindig időben oda és haza vitt hiba nélkül.
Ellenben mig használt visszatekert autókat hajtottam nem volt biztos sem az indulás sem az érkezés jónéhányszor.
A gyárihibákat egyräszt gariba igyis ugyis megoldják a konstrukciósokat meg ugy lehet kiküszöbölni hogy az első két évben nem szabad az adott modellt megvenni.
a fesztivál még később lesz(óranézegetős)
a legelsőre mindenképp érdemes elvinni, utána van 10-30 ezer arra hogy valami gyári hiba kijöjjön
amit most költök erre a szarra annyit összesen nem költöttem 29 év alatt 4 hajeszere ami volt 😅
bár ezt már írtam(kezeit széttáró)
nekem erről a garis dolgokról egész más a véleményem te meg nagyon hamar felejtesz. Na én arra jöttem rá ez a garanciális dolog pont olyan mint bármelyik biztosító. Amikor fizeted befelé a lóvét akkor jó gyerek vagy amikor meg tényleg történik valami gariidőn belül akkor lepattintanak mint a szart, mondva csinált okokra hivatkozva. téged is elküldtek a halál náthás faxára a szitává rohadt néhány éves autóddal együtt de amíg onnan veszed az új autót ez nem is fog változni vannak akik nem tanulnak 🤣 Ha én még veszek új autót 2 dolog az tuti lesz. az egyik az,hogy legyen egy 2010 gyártás előtti járművem amíg azt használom amikor az új épen szar 🤣 A másik, hogy amikor kitolom az autó a szalonból mondom nekik, hogy a számomat töröljék ki a listából mert a legelső olajcserére sem vagyok már 150-200 ezret lepengetni ezért a garanciális hozzáállásért(kezeit széttáró) Épen 7 kilóval több pénzem lenne ha sufniba mentek volna az olajcserék ebből meg kijött volna az ami most szaródott el. Most az a helyzet, hogy van 7 kiló mínuszom és ugyanúgy magamnak teszem rendbe a garis autót, most már lassan 5 heti állással(óranézegetős)
de már őt jegyzik a világranglistán mostanság 😅
egyébként pont abból az ürgéből nézem ki, hogy qrvára nem érdekli semmi. Ha 20 miilliárdos hajót tolnak alá abbanis el van de ha csak a tiszán kéne kenuzgatnia úgy is jó meg volna. Mondjuk andikának a kenus buli már tuti nem tetszene 😅
Az volt, és szégyen, de eddig nem tudtam róla ilyen részleteket. Mindenképp érdemes megnézni a kisteremben vetítést a vártörténetről. És a tárlatvezetést is, mert többet lehet megtudni, mintha csak olvasgatnánk ott a leírásokat, fél vagy egy napig.
Azt megnézném, Ozorai Pipo elég érdekes figurája volt a történelmünknek.
haver anno vett egy halott akkus villany bringát ha jól emlékszem 35ért
szerencséje volt mert a motor működőképes volt
de ez ilyen piros/fekete játék minden esetben
várakat nem nézek elég depis mind, nem szeretem a várakat
Viszont Ozorán a Pipo várát érdemes megnézni, ha arra jártok, és ne adj isten érdekel az ilyesmi benneteket. Fontos, a jegy árában benne van a tárlatvezetés is.
Ahogy elnéztem az alakokat, nem üzletelnék egyikkel sem. Meg már úgy vagyok vele, hogy elvből nem adok ilyeneknek pénzt.
egyszer voltam de nem kívánkozok vissza
devecser jobb ott nem kell annyit mászkálni, de az se ér már sokat mert a kereskedők összeszedik a jó cuccokat nyitás előtt
haver régen mosógépeket szárítókat mosogatógépeket vett utánfutószámra, de most már hívják ha hazaért az áru és megy megvenni piacon kívül a piacra csak a fullszar cucc megy már
de pl alufelnikat ha szerencséd van ki lehet fogni olcsón de lehet el kell menni 10x mire pont olyan lesz ami kell
persze egyik se lopott 😁
el nem tudod képzelni mi van ott
kb egy nap kell ahhoz hogy átnézd
98% egy halom fos 0 forintot érő kacat, de néha találni jó cuccot
a vicces az is hogy majd összedől a ház és 15-20 millás audik meg egyéb kocsik az udvarban
🤣
Ozorán lomisok? Nem gondoltam volna, hogy erről is híresek. 😁
Ini voltam ma Ozorán. Úgy emlékszem te emlegetted a lomisokat. 😉 a várban voltunk aztán átmentünk Tamási felé, és úgy vissza, Simontornya. Hát amit láttam, az nem mindennapi. Azt a zsúfolt rumlit, kb minden 2. Háznál.
nekem van 2 kocsim meg egy robogóm
mindegyik kurva jó gép
hárman 82 évesek 😂
Még szerencse, hogy nem mindenki így gondolkozik... bár tudom, hogy te se, csak csinálod itt a műsort 😁
Jó, autóra nem koltessz, de másra elbaszod te is a pénzt 😁
Nekem mindig fura volt, hogy amikor valakinek nem tellett valamire, amit ugyan nem kell szégyellni, mert ezzel szerintem mindenki így van, azt megmagyarázza, hogy az amúgy is hülyeség, felesleges, minek, nem éri meg, Afrikában gyerekek halnak és Istenkáromlás ilyen drága izét venni...
opel 20 éve van meg költöttem rá kb annyit mint most a pipi a kipufogóra, aztán ebben még a gumik is benne vannak meg az illatosító is
toyota 5 éve van meg egy gumiszett ment le róla meg lassan fékbetétet kell cserélni ami lesz kb 20 ezer + folyadék csere ezer, olajcsere is kb 20 ezer, tél előtt lecserélem a fagyállót ami kb 3 ezer
nem emlékszem mennyit futott, de 120-130 körül ment bele
egy új autó ettől sokkal többe van 5 év alatt szerintem közel 500 rámenne egy új kocsira úgy hogy nem szopat be mint a pipit
ha nem francia kocsit veszel hanem japánt nincs itt sok költés ha nem töröd össze
én azt látom egy új sokkal többe van mint egy tizenéves megkímélt nem francia kocsi
én most 4 napig a parton voltam, nem fogtam lófaszt se mégis boldog voltam
engem az tesz boldoggá ha nem kell csinálni semmit, még a 20as bojlit is lecseréltem dupla 20-ra nehogy megzavarjon valami 5-6 kilós ponty a pihenésben

bár a kocsi miatt is boldog vagyok mert bár jelenleg járható a part személyautóval is elnézegettem hogy megy a nép gyök kettővel, én meg ott végigszáguldok 20-30as tempóval 😁
lölővel nem cserélnélnél mert a limlom ondikát kellene kúrogatni mindig
Ha már viccek topic 🤣
Mondjuk én kicsit se vagyok emiatt boldogtalan. Vannak céljaim realitásokon belül amit ha elérek örülök. Nem akarok se ferrarit se bentlyt vagy g mercit........olyat nézek ki amit el tudok érni. Hitelre vehetnék akár 50 millios autót is de a hitel nem jó módszer autónál alapesetben. Cégnél ha támogatott akkor a lizinget ki kell használni de magánba sose jó az se. Cégbe meg személyt nem veszek.
Egy ponton rohadt az is gyártási elbaszás. Egy küszöb javitás pár tizezer.
A mazda kurva drága mégis megáll az átlag szerviz 150 körül.
Akkor került sokba mikor fékbetétet cseréltettem rajta de azt nem kellett volna mert naivan a ford árakhoz hasonlitottam aztán azt magamnak is meg tudom csinálni anyagáron ami szntén olcsóbb máshol. Illetve amikor a váltóban is kértem olajcserét, de azt magamnak ugyse tudom. Ha meg elromlik valami az nem szerviz hanem javitás az meg egy tizévesen vett lomon is hamar beugrik aztán azon se lesz olcsóbb. Ellenben ezeken van gari, ami azért könnyebbsäg.
Amig régi autókat tartottam sokkal többe volt a fenntartás javitásokkal mint az ujak vagy nagyon fiatalok szervizköltsége. Egyszer kell meg venni aztán már csak hozzá kell tenni mindig ha eladod és nem tizensok éves koráig megtartani.