A kezifek egy gomb, P betu dobfekben jellegu ikonnal?
Akkor azt kell felhuzni vagy megnyomni es ugy tartani, amig nem bug egyet, akkor valt manualis modra.
CHR-nel meg valami mas hasonlo Tojodanal legalabbis igy van.
Van, de hiába Hódolom ki, kövi P-nél beHódol megint. Valahogy le lehet tiltani, mert az átadó srác mutatta a szalonban, de nem találom. Sőt a manuált is letettük valahova, pedig már meg akartam nézni 😁 egy 200 oldalas könyv van hozzá 😅
én az astrának mindig behúzom a kéziféket, egyedül a garázsban nem, de a garázsban nem volt már vagy 10 éve
ami fura hogy még mindig bírja a bowden, már régen el kellett volna kopnia
Asszony új Yarisában az elektromos szarok felét nem tudom mi, nem is kapcsolgatom... mondjuk az automata kéziféket valahogy ki kéne kapcsolni, mert mindig behúz, mikor P-be tolom, de mijafaxé...? alföldön nem gurul el úgyse.
Én a BMW-ben a dinamikus olajcserével most hagytam el a 30-as periódust... most már lassan következik 😁 de majd mingyá' jönnek az okosok, hogy 15 000,00-nál mindenképp cserélni kell, de jobb 7500-anként 😅
Nap mint nap hajtok le utasuleseket amiket a tulaj sose hajtott le,mert nem tudja hogy kell.
A prok se tudjak hogy sok kocsinak az ulolapja felhajthato,ezaltal sik lesz a kapott ter.
Foleg a kombikban.
ugyanmár..... holmi ülésfűtés....
asszony pár hete azt kérdezte hol tudja megnézni az olajszintet a kocsiján amivel lassan 4 éve közlekedik
ha már mutattam meg is néztük mi a helyzet, persze alig ért bele az olajba
havert hívom mit tettetek bele mivel töltsek utána
nézegeti a nyilvántartást aztán azt mondja 3 éve volt egy féltengely csere de olajcserénak nyoma sincs
utána faggatom az asszonyt hogy eddig miféle szervizeket csinált a kocsin aztán kiderült semmit
szóval elment 39ezret egy olajjal, ehhez mérten az a kb 1 literes olajfogyás szinte semmi
ezek az igazi kamu videók,
valami üvegszövet hálót kifeszíteni, purhab, 2 réteg gitt, vagy ha csóró vagy az alsó rugalmas csemperagasztó(van amiben kis szálacskák erősítenek) aztán lehet festeni
beletesz 50-60 kiló téglát meg habarcsot, egész kocsi lógni fog
Kicsit régebben, de egykori munkahelyem pár évig kiadta az ingatlan egy részét az egyik helyi autósiskolának.
Én meg ott, ha nem is csapatostul, nem is minden nap, de rendszeresen láttam párat közülük.
Évekig volt üzlet szomszédom egy autós iskola irodája. Beszélgettem néha az öreggel, azt mondta, 10 éve csinálja, de még nem volt cigó tanulója 😁 csak olyan, aki jött, és azt kérdezte, hogy lehet pézé okosba megoldani 🤣 azokat elhajtotta, amúgy nem volt az a kimondottan befogadó fajta 😅
Igen, abban olvashatóak megoldások.
A kezikonyvet olvastak? 😃
asszony meg mindig sebességben hagyja, na az nagyon utálom
Akkor azt kell felhuzni vagy megnyomni es ugy tartani, amig nem bug egyet, akkor valt manualis modra.
CHR-nel meg valami mas hasonlo Tojodanal legalabbis igy van.
ami fura hogy még mindig bírja a bowden, már régen el kellett volna kopnia
A prok se tudjak hogy sok kocsinak az ulolapja felhajthato,ezaltal sik lesz a kapott ter.
Foleg a kombikban.
asszony pár hete azt kérdezte hol tudja megnézni az olajszintet a kocsiján amivel lassan 4 éve közlekedik
ha már mutattam meg is néztük mi a helyzet, persze alig ért bele az olajba
havert hívom mit tettetek bele mivel töltsek utána
nézegeti a nyilvántartást aztán azt mondja 3 éve volt egy féltengely csere de olajcserénak nyoma sincs
utána faggatom az asszonyt hogy eddig miféle szervizeket csinált a kocsin aztán kiderült semmit
szóval elment 39ezret egy olajjal, ehhez mérten az a kb 1 literes olajfogyás szinte semmi
valami üvegszövet hálót kifeszíteni, purhab, 2 réteg gitt, vagy ha csóró vagy az alsó rugalmas csemperagasztó(van amiben kis szálacskák erősítenek) aztán lehet festeni
beletesz 50-60 kiló téglát meg habarcsot, egész kocsi lógni fog
A faszi a videó alatt is elmondott néhány óh máj gát-ot(fetrengős)
Én meg ott, ha nem is csapatostul, nem is minden nap, de rendszeresen láttam párat közülük.