Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1,6 16v dohc csapott seggű astra, német volt, 1kinti tulaj első magyar tulajtól vettük, egy fiatal csajtól, aki felköltözött pöstre ótó garázsban majd mikor eladó /útban volt /lett akkor bérházi parkoló, 1 kis sérülés az elején nem szakszerűen megjavítva, klima ventilátor koszolta a hűtőt, 1 henger beköpte a gyertyát mikor próbáltuk, később romániában a szelepet is elköpte, ott javították, szelep gyűrű csere hónolás nélkül, eleinte csak 0,5 L olajat evett a javítás után, most újra közelíti az 1L -t. 12L városban, ennyit puszil be, országúton 7-7.5L klíma vagy hegyek miatt változik szabályokat betartva. öcsém volt golfja 12L úgy hogy magyarországi 3 tulajdonosa volt. 1 L olaj az kellett havonta, majd vezérlő és lambda szonda csere és hengerfej felújítás után lett elfogadható a fogyasztás olajból bengából. de nem 6L majd megkapta a gázt, csak azért sikerült később eladni a beszerelés áráért. az alja újra restaurálásra volt ítélve. most vagon R+ hajt.
itt a szemüveges
Nos toyotára is vigyázni katasztrófa lett már az is Rav 4-et bajor motorral hajtatják, a hiace utódját valami proace vagy mi ciroen motor hajtja. Bár igaz ami igaz 1000.000 km garanciát adnak rá Nem elírás egy-millió Ezt nehezen emésztettem dízel citroen motortól
az én hiacém 10 éves. nem sok 300 ezer van benne. Nekem még ehhez nem kellett hozzányúlni. Olajat mondjuk nem nézem 15000 cseréltetem, még nem mondták, hogy kevés volt benne
Újkorában kezelni kellett volna az alját, de ki gondolt rá.
azokról nincs információm ! viszont a motorjuk pöpec ! a kasznis ismerősnél volt egy hogy is írjam megrágott darab, a dunántulról hozták valószínű az ár miatt, kapott 5 elem festést egy tel polírt, 2 küszöböt, 1 sárvédőt, mikor kész lett rá sem ismertem fekete premacy volt, 400 e után indult ment. mikor jött a tulaj azt mondta még 2-3 évet ad neki aztán csere ! mikor oda hozta már akkor kinézetre bontásra volt ítélve, de simán rá költött 350 et, és úgy ment vissza hogy a gumik tükör simák voltak. igaz hogy öreg de még megy.
Az egy remek termék.
Nekem akkor sem kéne! A 12l kicsit sok:)
Az újabbak is ilyenek? 2012 után?
a B-vekit ne is említsd az anyja sírján táncolnék aki kitalálta a motorját mind diesel mind benzin. abból a diesel motorból a kis vágott szemű 2 blokkot és egy váltót hozna össze ! a benzines az opelnél miért 2 ütemű ? benzin olaj benzin olaj ................ rokon vett egy 110 e akárhány km-es f astrát 16 szelep szép rozsdamentes csendes, aha csendes alattomos sunyi módon issza ki az olajteknőt, pedig reménykedtek hogy na ez igen ez jó lesz ! abba is cserpákolni kell az olajat minden hónap végén. a dieselben 2 részes porlasztó van ! egy nyamvadt gumi gyűrűvel megtámogatva, ezt is csak egy germán geci találhatta ki. hja hol a kis hemüveges csávó? igen a japó autók azok tuti verdák ott 2x spórolsz eccer a vételárra utána rögtön az alkatrész árra !
a villany ótó kifejezés a hangjára értendő, csak ülsz és suhansz
egy ismerősöm sem mondta még hogy elégedett a benzines fogyasztással. minden opeles ismerős 12-14L tankolt 100-ra bengából, talán egy valaki említette hogy a toyo corolla volt el 7L ből falun, nem városban.
igen van egy határ mind benzin mind diesel téren ahonnan már többszöröse az alkatrész ár, valahol ott ahol a tdi adagolós T15 korszak véget ért, és jött a geometriás magas nyomású pd és más adott élettartamú technológia. a benzinesek 2008 2010 -től lettek ......... bár van jó példa is a benzinesre, honda jazz 5,3-5.8 probléma mentes 101 LE variálható belső tér, villany ótó, csak 2,3 M kellett bele tenni
ha elébe mégy a problémának, no problem. egr off vagy kizár ki ír, részecske szűrő ki ír, ki szerel. igaz 2 évente vissza kell szerelni hatósági vizsgára, de utána no problem. ha megfejeled minőségi gázolajjal, nem kannázol, nem jársz fáradt olajjal, időnként veszed a fáradságot beméreted a porlasztókat, ha a turbó elkezd lógni nem mégy még vele 50 ezret hogy a katalizátor is eltömődjön, + ha olyan szakaszon jársz ahol el lehet engedni a lovakat néha élvezni is kell a lovakat, azzal kitakarítod a kormot.igen a sok hülye aki azt gondolja hogy adott egységnyi térfogatot még több üzemanyaggal ellátva 2x 3x nagyobb LE jön le a hajtásról, nos igen azok miatt van közutálat a dieselesekkel szemben, hallom én is ajánlják többen is hogy ide oda csatlakoztatod és akkor seggre esel, há ja !
jól mondta egy csóka az opel maxabó-ban , aki diesel autóval közlekedik, ingyen vagy még annál is olcsóbban akar autózni, lóg a turbó tuning nélkül is füstöl áhh inkább úgy néz ki mint ha kigyulladt volna menet közben sebaj amíg indul addig hajtják hajtjuk !
olcsón????
a dpf szűrőre 900ezret mondtak
egy faszomnyi nyomásszabályzó szelep 50ezer
Ha meghajtod nem 200,000 hanem 20,000km után elkezdenek szólni a szelepek a gázos autóban, pedig ez toyota, és volt benne szelep kenő rendszer is. Tegyél bele iridiumos gyertyát azt is jóval sűrűbben. Műszaki is drágább rá, szerelők is mind elhajtanak, előbb utóbb magad fogod csinálni.
Majd a villanyos lesz az ideiglenes megoldás, de az akku cserénél ott is sokan a kardjukba dőlnek.
Nekem az ..1.6-os 16szelepes B-s vekiben is simán van 6-700000km
igaz már nyugdíjas , s csak helyben használom max 100km...
de mindene műxik, bár az olajat a kezdetek óta eszi...
A tiedre olcsón van minden. Ebben a turbó nem felújítható, 500,000Ft az új, porlasztók darabja is 120,000Ft.
Normális benzines autó elvan 7 literrel vegyesben (1600ccm), nagyjából ennyit kér a dízel mazda is.
Egy mentségem van hogy ez a kocsi lett, az pedig az hogy ettől szarabbat számoltak be a mazdába.
nem , nem az
a gáz tényleg egy okos megoldás a cng -vel egyetemben. tisztább, olcsóbb. aki okos vesz tartalékba egy hengerfejet, amint megvan rá a keret felújítja, ha a másik lepusztul a blokkról a blokkot kiveszi, meg hónolja a hengereket tesz rá egy gyűrű sort + hengerfő és tol megint gondtalan 2-300 e km-t. jogos a gáz előnye, lehet én is a következőt arra alapozom. de biztos nem opel-t ! ne sértődj meg, az opel a kétszelepes motorokkal bezárólag tudott tartós gazdaságos blokkot gyártani, ami az után jött az egyből mehet is az olvasztóba. egyedüli régi gyártóként isuzu motorokat épített be no ott a diesel aggregátok kifújták az orrát pár konkurens márkának. nálam 3 x fordult az óra és ment a motor. mikor a kaszni elporladt alatta -osztrák volt- akkor is megvették munkás járatnak esztergomba, gyenge volt a kaszni, nem baj ők megjavítják. miután megvették és haza értek vele felhívtak hogy el sem gondolták volna hogy simán ment az 1.6-os benzines astra után hazáig szó nélkül. hja nem opel motor volt.
a tied nem skyactiv, az nem megy el annyit.
nem írnám ki a szokásos majom banán verset egy turbó felújítás 72 e ft -140 e ft 4 porlasztó csúcs 100 e ft . ez 200 000 km bír ki rendes olajcserével, átlag üzemanyaggal. egy 2.0L benzines 12L simán elszipkáz városban egy diesel 7L, nos 200 e km-re 1.5 guriga a fogyasztás különbség 300 ft átlaggal. abba belefér egy turbó és egy porlasztó csere simán. egr, map, légtömegmérő, szonda minden újabb verdában van, a turbósok szipkázzák a motorolajat IGEN ! a benzinesek szipkázzák az olajat IGEN ! akkor mi értelme van enni egymás vérét, aki meg tudja fizetni a bengát az nézze a városokban füstölgő dieseleket, aki dieseles kerülgesse az országúton tötymörgő benzineseket 60-70 atya úristen 80-al spintelő ket, nehogy 120-nál kongjon a tartály a kúton.
ezért jó a gáz, nem kell számolgatni a forintokat mert dízel árban meg yvagy olcsóbban kicsivel.
csak a métereket, mert max 450km tudok elmenni egy tartállyal
de már kb megvan minden távoli útvonalon hol tudok tankolni
ezt hívják sietségnek !
a mazdának megel kellene magyarázni hog ne csak motort karos szériát is gyártson, mert az átlag minden mazdán konkrétan elporlad ! ismerősöm rokonának intéztek műszaki vizsgát mazda premacy-ra, a telep legtávolabbi végében álltak le vele, és csak akkor villantották mikor kellett. lett műszakija 2 év, majd gyorsan becserélték egy kereskedésbe. a karos széria olyan volt hogy beálltak vele a lakatos mester aknájára majd kiálltak vele, árajánlat: 300 e ft-ért sem vállalnák el. kereskedésben becserélték ki tudja mennyiért, majd kitűnő állapotban meg is találták a hirdetést a kereskedés oldalán, 2 hét múlva valaki elkezdett a közösségi oldalon érdeklődni hogy mit tud a forgalmi szerinti régi tulaj az autóról ! majd ha alámegy megtudja !
tudom, nekem is vannak benzines ismerőseim, hosszabb távra mindegyik úgy indul el hogy számolgatja a fogyasztást !
Összességében jobbak, bár ezt is márkája válogatja, nekem a Mazda szimpatikus, hogy nem állt be még a turbós trendbe.