Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez jó, még nem hallottam!
"Ha annyi pénzem lenne, amennyit elmotoroztam, akkor... elmotoroznám!"
Ez még tök jó, le kell mosni egy kicsit.
Purhab és műszakira jó lesz.
Szerintem az egész országra jellemző ez a kép.
áhh semmiség, az alja jó !
picit kilukadt a tank, lelkesen egy szervizben be is ragasztották, kicsit kilukadt a gerenda, kicsit rozsdás, a kanyarokban szita volt a kipufogó könyök, kiesett a szélvédő, a mosóban 8 as anyák hullottak a lökösből, és ma már a tető kárpit is a kezemben volt.
igen én is ismerek 1 fazon-t aki ............
sok darabot megnéztünk, a kereskedések leélt össze barkácsolt darabokkal van tele itt keleten, volt 450-ért is de az kapott az élettől meg a garázs ajtótól meg a fától meg........ eregette az olajat magából, olyan mindenes volt. nyiradonyban találtunk egy 110 e km-es 2 tulajost végig vezetett szerviz dokumentációval. ki mikor hol mit tett vett. az is benne volt mikor adták el. amikor ide adta a kezelési könyvet csak hullottak belőle a számlák, mit hol javítottak. egy olaj cserén kívül semmi nem kellett a motorra, a váltó csapágy sem sír, viszont a 90 e km nél cserélt bal féltengely csukló már megint recseg, ez a széria ismérve.
Volt egy fazon aki 60 ezer kilométerig olajat nem cserélt benne és mai napig megy.
Régen azért pár papa figyelt a Zsigulikra és gondolt erre, de ma tényleg nem és csodálkoznak hogy rohad. Már az i sjó ha elviszik mosatni, mert nem fontos a tisztaság sem, az nem látszik a szelfis képen úgyse.
még a huhuki -3 henger 1 liter- sem evett 4 litert, 5-6 litert mértem tankolásonként számla /számláló szerint. cimborámnak 10 év felett volt meg a 3 henger 1 liter + gáz, nem tudott 5 liter alá menni, gázzal főleg. a mostani honda jazz-ba már nem akarja bele szereltetni a gázt.
A váltója biztosan nem! Wagonr kerékcsapágy is meg tud dögleni elég sűrűn...
1,3-as yaris egyszer evett 3,6 litert (50-60- között), 6,5 volt az átlag, autópályán 7-8. A transit is kijön 8,3-ból vegyesben. A régi transit 7 litert kajált mindegy mennyire nyomtam neki, hamarabb süketültél meg benne, mintsem gyorshajtáson kapjanak.
R+ strapabíró, mint minden Suzuki!
Na ezért kerestem feltétlenül 3 ajtós Yarist anno, és a következő kocsim is az lesz: 10 centivel szélesebb az ajtaja, mint az 5 ajtósé. Asszonnyal ketten vagyunk, szóval hátul soha nem ül senki sem.
na itt vagy kis csávó ! https://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.5i_ls_aerodeck-12653501 nézegettem annó ezeket is, de amint látom nem csak nekem tűntek kicsinek, még elfogadható japó design a kombi kicsit túlzás, fekete ami eladható, csak mint írják is kicsi. kis apró embereknek ideális méret, de ha nem férsz be a lukon nem hajlik derékszögben az ajtó -huhuki- akkor csak vesződsz vele.
Csak arra írtam, hogy említettétek az előbb a 4-5 literes fogyasztású Corsát. Nekem ennek a hihetetlen fogyasztásnak még soha nem sikerült a közelébe sem kerülnöm: 5,5 liter / 100 km alatt soha nem fogyasztott, akkor sem, amikor kíváncsiságból 80-as tempóval tettem meg egész hosszú utat (ráértem, kíváncsi voltam).
nekem csak 1,2 benzin volt az 6L ből elvolt, mikor a következő tulaj kölcsön adogatta falun rendre sok üzemanyaggal hozták vissza, mérgelődtek is hogy alig evett, így mindig volt benne benga, valami pierburg karburátorral futott amihez senki nem értett nem mertek hozzá nyúlni.
szívesen megadom az elérhetőségüket, szerintem szívesen cserélnének veled
igen ezek a tütü-k súly le motorméret alapján gazdaságosak, csak szem száll. alkalmasak.
lehet lesz beszólás de hajrá ! a bunkó magyar amikor megveszi a tütüt újonnan azt hiszi hogy örök garit és végtelen km-t kap. szarik az rá hogy mi van alul. eccerűen bunkók vagyunk, az értékesítő sem fogja reklámozni hogy az új autók alja nincs védve, csak sima natúr álá alapozót kapsz, néha az autó színe is látszik rajta de van hogy snasz szürke. nem kötelező az alvázvédelem ! a sok csutka fejű paraszt meg megy cseren bokron, hóba sárba HISZ ÚJ BAZDMEG ! majd mikor a 2-3 tulaj veszi a fáradságot és lehajol mondjuk kb ez az a szint aki effektíve dolgozni is szokott az szembesül azzal hogy rozsdás az alja, vagy tovább adja vagy javít rajta, de a fuszik már rágja a lemezt, utána kenhetsz rá csodaszereket, rücsit csöcsit bármit, úgy is szét fog esni. csak pl próbáld ki hogy állj oda a tavaszi nagy takarítások idején olyan mosókhoz ahol alvázat is mosnak, mennyi új autót látsz alvázmosatni egy havazós tél után elvétve 1-2 , a sok millás merdzsókat és rakétákat hetente viszik kozmetikába, de 1x sem alvázmosásra, ugyan minek ! de semmi gond vannak jó szakembörök akik megszegelik jó pénzért, vagy becserélik egy kereskedésbe egy másik szarra. az opelemet 2 évig 1x sem mosták le alvázmosóban, de kb 60e km bele tettek hóban sárban, szerinted hogy nézett ki az alja ? sehogy ! nem is látszott az alja, az addig príma aljú tütü a mosás után enyhén foglalkozós lett motor ? hagyad már ? nem is látszanak az alkatrészek csak olajsár és kosz, csak tippelni lehet hol a váltó hol a generátor. motor mosás ismeretlen fogalom ! mikor jött a leendő vevő az opel astrámra, indítás után felnyitottam a géptetőt, mindjárt szólt a csákó a lányának hogy szóljon az eredet vizsgásnak hogy lesz egy átírás, mondtam magamban várj még azzal kérdezi mennyi olajat eszik ? mondom 7dl 1000km ! akkor láttam megroggyant a bizalom, látszott a blokkon is és alá nézve is hogy abból nem csöpög csorog, ezt látta is, ezt konkrétan elégette a villám ! még azt is megoldottam hogy alá mehessen aknán. neki teszett megvette, valahol rudabánya környékén mérgezi a levegőt. azt hogy mennyi x lett tömítés cserélve benne hogy ne csorogjon belőle a cucc, no az egy szép kerek összeg !
Ezres Yaris, 90%-ban országúton hajtva - a full totál átlagom az elmúlt közel 7 év alatt: 6,0 liter / 100 km. (Száz körüli tempóval járok, legtöbbször utas nélkül).
Részletezve: országút 5,6 - 5,8; város 7,0-8,0; autópálya szintén 7,0-8,0 l/100 km). A klíma fél liter plusz, de összességében nagyon keveset használom, csak ha tényleg muszáj.

Az enyémnél egy évvel fiatalabbak (tehát már a francia gyártásúak) fél lityivel kevesebbet esznek, a jobb motorvezérlő és az elektromos kormányszervó jóvoltából.
Az összes 1,6-os opel elment 7 literbol,kivéve a H az 8,5.
Ez eddig 4db.
Mit csináltok velük?
Feleségem 1,3 aurisa simán benyel 7 lityit városba Ha én tolom neki autópályán 140 körül 7-8 lityi. Pedig nem olyan régi darab A légellenállási együtthatója legendás pedig, talán ea legjobb a kategóriából. Haver 1,6 berlingója vegyesben 8-9 símán
A régi és a gömbőc szvitty amikor még volt szerényebbel beérte város 5 lityi.
haver corsája (3 henger) 4-5 lityi
Volt egy ugymond ismerős ismerőse, aki regeneráció közben kigyújtotta a tarlót
Volt olyan aki nem figyelte felhígult az olaj. Turbóbajos lett, kuka 3-4 kiló A legnagyobb szopás mégsem ez volt, hanem az okos autószerelő, feltárta a hibát, megvették az alkatrészt, kicserélte, de az már egy cseppet sem érdekelte, hogy mitől halt meg a turbó Így a régi olaj maradt, mondanom sem kell az új turbó sem bírta soká