A turbó forog 30 ezreket? Azt hogyan? 30 ezret, aztán megint, akkor az már 60e és megint úgy már 90e? Össze kell adni?
A turbók általában 150.000 - 230.000 f/perc fordulatszámmal dolgoznak. A fordulatszámuk nem a motor fordulattól függ, hanem a motor terhelésétől, teljesítményétől.
A turbók végtelenül egyszerű szerkezetek, csak sajnos ők vannak a sor végén. Az olajcsere elmulasztása, hidegen gyilkolás, melegen nem visszahűtés...stb. Ezekkel jelentősen csökkenthető a turbó élete. Ha nem hülye a user, akkor sok százezret kibír!
Az alacsony fordulatszám nagy belső nyomatékot okoz. Ami nagy belső terhelés és erősebb csapágykopás és egyéb hajtáslánci szerkezeti elem nagy igénybevételét jelenti.
A teherautók, kamionok motorjai másképp vannak tervezve. Nem összehasonlítási alap a normál személyautókhoz, kisteherekhez.
Visszaolvastam itt a dolgokat motoros felebarátom. nem szeretnélek megbántani, de az agymosottak reprezentatív példány vagy nem hibáztatlak, nálunk ez népbetegség
A 200ezer úgy megvolt hogy januárban vették és a karácsonyi nagybevásárláskor már benne volt a 200ezer és még egy hetet állt mert állófűtés + a raktér be lett szigetelve
Heti 2 olasz kanyar volt a mimimum...
Mostanában nem futottunk össze nem tudom mi van a géppel
A buzi dízelekhez nem értek 1x volt de soha többet
Ja előbbi hszt-n a fényképen a régi (legendás) hiace. 550 ezer km-errel vettem meg 3 év alatt még 200 belekerült. Hibalista ez idő alatt. termosztát, izzitógyertya sor
Nem különösebben szerettem nekem lomha volt ennek a hosszú élettartamának a titka a nemes egyszerűségében rejlik. 75 ló, alacsony fordulatszám, zéró elektronikával(minden mechanikus) és adagolós A világból kimegy és még tovább
azért egy millió futástljesítményről ne ábrándozzunk már Gyerekek, gyerekek gyerekek Aztán merciről meg pláne nem
talán egy típust ismerek ami kibír annyit annélkül, hogy bármilyen javítás és fődarabcsere lenne. Úgy hívják, hogy t. hiace. abból is a 2,4 szívó dízel. Az összes többi rakás fosnak tönkre fog valamije menni. Ezeket az autókat nem millió km-re tervezték. Már minden autó túrbós, minden autó cr rendszerű. A gyártó a fődarabokra 200 ezer km-er futástljesítményt ír elő Értsd ez magas nyomású szivattyú, porlasztók. hA A TURBÓ ELHAGYJA MAGÁT SZINTÉN ZSEBBENYÚLÓS MUTATVÁNY 4,5,6 ÉVES AUTÓNÁL A kettős tömegű lendkerékre is va 200 ezer. 3-4 ezeret kibírhat. Aztán kuplugozáskor kibasszák belőlle 300 ezer forintba fáj a műsorszám Váltó típusonként változik, milyenk(rönó bírta 700-ig) van amelyik hamarabb elhagyja magát. Általában olcsobb venni bontottan mint új alkatrészt venni bele, nem aprópénz ez sem kicsit az árakról. A fordok és az új típusú maszterok amiben szintén rakás szar ford motor van simens üzemanyag ellátó rendszerű. ezek be is tartják a 200-ezret és elfossák magukat. komplett csere egy mikulás Akinek az autóját bossal szerelték szerencséje van. Az egyik leg jobban és leg könnyebben újítható. Akinek densó rendszerű annak az életbe nem megy tönkre, ha véletlenül mégis az kuka mert nem javítható. A delphivel szerelt sok francia csoda, sajnos egyre több autóba szerelik már aszt a szájbab@szot 1,5 dci motort(opel, nissan, rönő, mercédes) annak lesznek keserű pillanatai Nem lenne annyira szar viszont a jó magyar szabvány üzemanyagot nem bírja spénesedik és befalcol Persze a vásárlók döntő többsége nem üzemanyag ellátó rendszer alapján választ magának autót. Pedig, ha ez tönkremegy és nem javítható egy 5-6 éves autó árát tekintve símán gazdasági totálkár Vigyázzunk az egymillió km-erekkel. Még az iveconak(amit áruszálítok közül talán az egyik legjobbnak tartok a 35 c sorozatból(na nem a 2,3-s 5 gangosat mert az megrakva már lepkefing gyenge) nagyon gondos gazda mellett (olajcserék egysöför használat, melegen járás, hosszú távokat járás, tempomattal járás, diffi olaj, váltóolaj, stb. minden kötelező karbantartási periódust betartva lehet esélye egy szűk millióra TALÁN
éN HASZNÁLOK ILYEN AUTÓKAT 3-4 EZREKET PÖRGETJÜK FOROG A TURBÓ 30 ezreket. Egyszerűen nem bírnak annyit és kész. Amik bírják azok az alacsony(2000 fordulatszám alatti teherautók, kamionok ) Na őket erre is tervezik.
Nos eddig csak a motorról beszéltünk. egymillió km-er alatt egy párszor megfordulnak a bolygókerekek is a napkerék körül a diffiben, ha ott elhagyja magát valami szintén egy fél autó ára, márpedig elhagyja. Az enyébe egyszer szar olajat töltöttek én megúsztam egy csapágyazással 150 ezer körül Lehetne itt ragozni még, nincs értelme. aki 200 ezer km-ert elfut vele évente 2 évente cserélje le. Mondjuk azt sem írigylem aki 200 ezerkm-ert vezet egy évben az gyakorlatilag nem száll ki az autóból
mercinél 1 millás futás feletti hibamentes üzemeltetést igértek, nem sokat megy városban hidegen se sokat közlekedik esélye van hogy kibír 5-6 évet
gondolom az első műszaki előtt lesz egy óra okosítás.....
mondjuk az az 1 milla nem olyan sok haver daily gépében ettől több van és motorikusan hibátlan, csak kicsit egérrágott szegényke mert rádőlt pár éve a melléképület eleje aztán a gitt alatt megtörténik ez-az
évi 200 ezeret megy vele....... ha vesz egy lelakottat nem fog vele 5-6 évig közlekedni.......
előtte pár évig egy lom ducato volt avval kereste a merci árát, de volt párszor hogy megállt útközben, aztán lett 3-4 napos késése és ez nem kifizetődő
ez így van ami nem látszik nincs is
igazándiból nem érdekel a téma, egy küszöb 3-4 ezer ft felhegesztve lefestve kb 15 ezer
ha 5 ezret adok pluszban és átmegy aműszakin akkor elfér a rozsda, ha 10 vagy több + kell akkor megcsináltatom
amúgy fater wartburgja kívülröl rohadt, még oldalt is, ez valami ndk specialitás volt, mert ha a zsiguli rohadt ott lyuk is volt
Azt értem...... De a tizmillás gép árából gépet vesz 10 milláért.........Vehetne ötmillás futott párévest is, és ugyanannyit kérhetne a fuvarért....mennyivel jobban élne.
ami nem látszik nincs is, műszakin nem nézik a küszöb belső felét
amúgy ez a 2. tél amikor kb ekkora szóval nem nagyon terjeszkedik, bár a múlt télen egy picivel kisebb volt szerintem kb mint a 20 forintos
jövőre majd 200 forintos lesz.......
amíg nincs akkor amint a 500 forintos nincs baj
ismerős sok esetben csak azért hoz be másokat mert autóbuzi, de csóró, és nem tud drága gépeket venni
aztán kint megveszi olcsón használja egy ideig és elpasszolja
a b vectra is kb önköltségi áron ment el, egy évig ha használta
most valami fordot vett ami állítólag 5.5 litert eszik csak maximum mert nyomta neki pályán és ennyit evett
de némileg beszopott mert sehol nem kap hozzá lökhárító borítást mert kicsit meg van nyomva
Bizniszelhetnel ezzel.En nagyon örülnék egy olyan neppernek aki az én lelki világon miatt egy büdös kandúr nem keres a kocsikon.
Ez lenne az igazi emberbarát filantróp.
A turbók általában 150.000 - 230.000 f/perc fordulatszámmal dolgoznak. A fordulatszámuk nem a motor fordulattól függ, hanem a motor terhelésétől, teljesítményétől.
A turbók végtelenül egyszerű szerkezetek, csak sajnos ők vannak a sor végén. Az olajcsere elmulasztása, hidegen gyilkolás, melegen nem visszahűtés...stb. Ezekkel jelentősen csökkenthető a turbó élete. Ha nem hülye a user, akkor sok százezret kibír!
Az alacsony fordulatszám nagy belső nyomatékot okoz. Ami nagy belső terhelés és erősebb csapágykopás és egyéb hajtáslánci szerkezeti elem nagy igénybevételét jelenti.
A teherautók, kamionok motorjai másképp vannak tervezve. Nem összehasonlítási alap a normál személyautókhoz, kisteherekhez.