Tagbaszakadt fickó jelentkezik martróznak. A felvételi bizottság közli vele a feltételeket:
- Meg kell inni 1 liter rumot.
- Le kell győzni egy fenevadat.
- Egymás után tízszer szeretkezni kell egy néger nőcivel.
Az ürge megissza a liter rumot, majd bezárják egy sötét helyiségbe, ahol egy tigrissel kell megküzdenie. Bentről csak bömbölések hallatszanak. Egy óra múlva előjön a fickó, majd kérdi a felvételi bizottságot:
- Hol az a néger no akit le kell győzni ?
Conti szettet kell venni, ahogy,néztem eddig mindig ina csapágy volt benne
A szíj meg 60után is makulátlan az egyik éle nem sarkos hanem gömbölyűbb
Szerintem a dupláját is tudná az előírt 60 ezernek, és még a feszítő sem szólt
Ha itthon csinálom 25 ezer ha a szerviz akkor 3x ennyi
Egy f astra blokk váltóstól meg max 50
De amennyit spórol egy általános szetten egy általános autós az annyi.... mindegy aki kockáztat néha nyer néha veszít ennyi utána ne legyen sírás hanem nyelje be a békát
alapvetően nem tudod leverni a kereskedőn, a bárdin meg pláne nem... ha nem szakszerviz szerelte be, akkor eleve bukós, ha igen és ő vette, akkor a szakszerviz tartozik felelőséggel, ha igen és te vetted, akkor meg a gatyádat ráköltöd a szakvéleményre, mert a gyártó úgy dobja vissza mint a huzat, mint szerelési hiba, és fogadhatsz külföldi ügyvédet, ha a gyártót akarod perelni nyilván megéri... kockáztatni is pár tíz ezer forintért. ezt mindenki maga döntse el, csak utóleg nem kell nyöszögni...
+szakvélemény, szakszerviztől és/vagy ha olyan a hiba, ami feltételezés, akkor már a szétszerelés is igazságügyi műszaki szakértő jelenlétében kell történjen, aki dokumentál mindent. Így lesz hiteles!
Majd fizetne Amikor a bíróság megítélné. Vannak fogyasztói jogok ezt érvényesítettném. Miheztartás végett egy-két médiában is meglebegtetném, aminek szerintem szintén nem örülne
Azért egy hibás termék beszerelése miatt történő káreseménynek nem gondolnám, hogy a laikus fogyasztó(áldozat) a felelőse. Ő veszi meg a gyártótól mint nagykereskedő és forgalmazza tovább. Azt, hogy a gyártóval Ő utánna, hogy zongorázza le az már nem az én dolgom. Alapvetően a termék legyártója a hibás. Akitől ellenőrzés után is kikerül hibás termék Persze lehetne ezt úgy is nézni, hogy egy fegyverboltos az általa eladott fegyverrel agyonlőtt emberekért nem tartozik felelősséggel. Viszont ha csütörtököt mond a fegyver és nem sikerül vele agyonlőni a pógárt azért viszont már igen
Így van. A cégeknél így volt...kellett...volna.
Viszont faterom amivel járt teherautók 3x annyit elmentek (mert sosem öntött bele mosóolajat), mint akik mosóolajat használtak olajcserénél.
Ugyanis a mosóolaj nem folyik ki 100%-ban, maradéktalanul. Így mosóolajjal hígított motorolajjal jártak....
Céges számlára veszem. Azért tuti perre mentem volna a gyártóval. Azért komplett motorgenerál nem filléres játék volt sem akkor, sem most. független szakértővel bevizsgáltattam volna a terméket az irány az ügyvéd. Nehogy már azért fizessek mert valaki szart gyárt
Volt egy cucc ami olyan dobozban volt mint a festékek, az egész jól lehozta a zsiguli belső részeiből abarnás lerakódásokat
Utánna az agip olajról átváltottunk a shell helix-re és sose lett barás cucc plusz könnyebben beindult télen mert 10w volt az agip meg 15w
Létezett, én használtam a ladába. Azt később már csak valami kétdecis adalékot adtak amit leengedés előtt az olajhoz kellett locsolni, járatni vagy tíz percet aztán leengedni.
Régen létezett mosó-olaj, fáradtolaj leengedése után azt kellett betölteni, adott ideig adott fordulaton járatni, leengedni, és be a friss motorolajat. Nem tudom hogy személyautóhoz létezett-e, de mg-i gépeknél és teherautóknál még a 90-es évek elején csináltunk ilyen olajcseréket.
- Meg kell inni 1 liter rumot.
- Le kell győzni egy fenevadat.
- Egymás után tízszer szeretkezni kell egy néger nőcivel.
Az ürge megissza a liter rumot, majd bezárják egy sötét helyiségbe, ahol egy tigrissel kell megküzdenie. Bentről csak bömbölések hallatszanak. Egy óra múlva előjön a fickó, majd kérdi a felvételi bizottságot:
- Hol az a néger no akit le kell győzni ?