Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

enyhén alkoholista autómentős ismerős esküdözött a hőskori Aviára,hogy minden olajcserénél régi olaj le,olcsóbb,de új olaj bele,megmelegít,leenged,megint ugyanez,majd harmadszorra a maradós
Én mindig otthon csinálom a vezérlés cserét, nem bízok a szervizekben
Én biztos nem hibázok, ha a cucc a szar legalább tudok venni egy másik kocsit
Apám rájuk verte.
Nagy szervizre befizetett, de nem cserélték a feszítő görgőt (számlán rajta volt). 1000km után szétesett és szétcseszte a vezérlést.
Szépen fizették a motor felújítást.
muszáj nekik, viszed a számlát és nem választható, hogy bevállalják-e vagy nem
Mert ha szerviz adja cuccot meg cseréli, gondolod bevállalnak egy motor generált?
ha magadnak veszed az alkatrészt, ez van... ha szétszalad a vezérlés a szíj miatt, a kár a tied, neked meg adnak a bárdiban egy másik szíjat. én nem látom a problémát, hiszen ezt eddig is tudta mindenki. ha magadnak cseréled az olajat, vagy a szerviz cseréli, de te viszed az anyagot, akkor csak a rossz szűrőt cserélik az alkatrész boltban, ez természetes... mondjuk egy ilyen repedt szűrőt bárki benyalt volna, mindegy ki mit mond...
Én a régi hájeszem öblítettem hasonlókép át a rendszert(8-10 éve) Faszán megvan az olajcsre Jó drág olaj(bár mi az olcsó)
Be kellett szaladnom a postára. Emléxem február körül volt pont ilyen fasza idő mint most. Már akkor gyanus volt, amikor az utca végén fordultam és az olajcsek lámpa egy pillanatra bevillant Mondom biztos még helyezkedik az olaj nem éri az érzékelőt Vagy nem tudom mire gondoltam mindenesetre betuttam a friss olajcserének. Nincs messz az akkori címemtől a posta kb. 800 méter. De ez a városközponton keresztül Meg állok a postánál. bemegyek elintézem a dolgom. Kijövök, beülök az autóba majd indítok. Na akkor már az olajvisszajelző lámpa folyamatosan világít. Pont olyan piktogramja volt mind az aladin lámpának. Azért is volt furcsa mert beindított motornál soha a büdös életben nem láttam azt folyamatosan világítani. Gondoltam, hogy ennek most már fele sem tréfa. Leállítom a motort, kiszálok. Te mise mondó atya úristen
A főuton ott csuszkálnak az autók a hátrahagyott olajcsíkomon Rendesen vissza lehetett volna sétálni az olajcsíkon az indulás helyére Felnyitom az üllést(ennél a típusnál még az ülés alatt volt a motor) látom, hogy az olajszűrő ki van hasadva Onnan gyorsan tipliztem olaj nélkül. Nehogy valami környezetvédő kiszúrjon magának
Másnap visszavittem a szűrőt amiről gyári hibát állapítottak meg Kaptam cserébe egy másikat. És mondom az olaj??? Ők azzal nem tudnak mit csinálni az nem volt hibás
Mondom basszátok meg ha egy vezérmű szíj gyári hibás???? Csak szétárták a karjukat annyit mondtak: arra való a biztosító
nincs már adagoló
szeki cr mastert írt arra válaszoltam nem adagolós hunyadit
ez igaz szeki azt írja, hogy 10000km futás után sárga az olaj a masterban
Ezekben az autókban most már legalább a duplája van kb.
Hitetlen vagy keveset látott vagy.....

Nem 1 Hyundai H1-est szervizeltem -anno-,a miben 7-800e km volt! Még csak nem is egy ember használta őket, céges kocsik.
Forgó, kopó alkatrészek....időszakos szervizek, amik elő voltak írva.
Egyik sem volt még fődarab bontva!
2.5 TCI (adagolós turbódízel)

Nem kell néhány száz km az olajnak, hogy fekete legyen. Járasd pár percig és meg is van....
De olyan jó volt olvasni.
Nekem eccer volt sárga a motorolaj a 200000km-es cabstarban, mikor elfelejtettem a leeresztő csavart visszatekerni és beleöntöttem a 8 liter nem olcsó ömv olajat, némi kurvanyázás után újat vettem (még jó, hogy rájöttem beindítás előtt) és az volt igen rövid ideig talán 1 napig még sárgának mondható.
B-é mergáró tucc valamit most vett sógim nagyon macskazsák lesz
igen jogilag át kéne öblíteni a rendszert. Na ilyennel viszont még nem találkoztam...
főleg felénk...Itt nem messze Enyingen a romáknak szerintem évente 3szor kell szüretelni és hektáronként legalább 150 mázsát...
A bodzázás jól fizet,.
baromság...már csak attól fekete,ami benne marad cserekor
akkor bodzázni még jó lesz
nekünk pl. ilyen van Még elég sok is szaladgál belőlle Mi meg majdnem pont lomizásra használjuk boltjainkat töltjük vele Nem is szalad bele évente25 nél több Szerintem ez már legfeljebb kirohad alólunk
Na jó, de ez már annyira divatjamúlt külsejű, hogy már lomizni is ciki vele....
Master3-ból létezik még valamire való. Nem mindegyik 3,4 féle motorral is szerelték Őket. Van az egyikben francia-japán komprodukció boschal kombinálva
az, ha jó van használva(nem úgy mint a mienk) kibirhat 6-7-8 száz ezret, mielőtt szét kell borítani. (mienk nem bírt ki)
Szeki. Nem volt még dízel autód?
Egy dízelnél olajcsere után néhány száz km-r múlva fekete lesz az olaj papa. Teljesen mindegy, hogy egy hetes új verda vagy 30 éves old tájmer
Abba úgy van 800ezer km-r mint a haver amikor még mentőzőtt(régi időkben nem most) Nekik az volt a jó, ha minél többet mutatott az óra, tekerték is bele rendesen álló helyzetbe Egy mastert nem tudok elképzelni 800 km-rel komolyabb belenyúlás nélkül ha EZEKRŐL a szériákról beszélgetünk Master4, master 5
kis hemüveges ! most láttam egy mastert 800 000km -el, a szerelő elmondása szerint nincs hibakód és sárga benne az olaj 10 000km-re.
Ezt pofázom a teherautók millió km-re vannak gyártva. Egy sprinternek sok viszont az fődarab csere nélkül. Nem összehasonlítottam, kijelentettem! Olvass mester előbb, majd utánna értelmezz majd asztán baszogass
igen a turbók lazán 100 e felett forognak(alant gyorsba írtam úgy sikerült) van ugyan néhány változata. Nekem majdnem mindenbe más van. Techinka megoldásra nekem a legjobban a változó geometriás tetszik one turbólyuk kis köbcentibe (törpedízel) teszik a bi turbót. Sok hibalehetőség. Lehet talán nem az előtét turbóval kellene kompenzálni a lófasz köbcentit hanem rendes méretre kellene rakni azt a cilindert. Mondjuk az autó tömege és légellenállási együtthatója függvényében
Turbó: A leges leggyengébb láncszem. Elég elbaszni egy olajcsere periódust, vagy nem engedni visszahülni aszt helló. Minden autóval lehet sokat menni a lentebbi hozzászólásomba talán futólag érintettem a témát. Gondosság, odafigyelés, és SZERVÍZINTERVALLUM maximális betartása, sokat dob egy futásteljesítményen