Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

30 nap x 10h x 7kw (30A) azaz 30x10x70x37ft. így mindjárt más lesz a fogyasztás végösszege ! + ne indulj 480km nél hosszabb távra, azaz kell egy jó keró is ha közlekedni akarsz töltőszünetben.
cimborám mondta hogy vidékről inkább behoznak egy tesla-t egy céghez tölteni, vajon miért ?
2 tütüt néztem meg mikor vásároltam egy valami duna melletti kis város fő útján egy sarki drótkerítéses pudverájban állt. 1.9 tdi octavia, kavicsos lámpákkal, anyós ülés alatt 2 cm víz állással, tank nyílásnál épp rohadt kifelé a gittelés, hosszbordás szíj feszítő bakja törve, belül szép szürke minden nem volt szétkopva, hátsó kipufogó dob csövei kajlán álltak, jó téli gumik füstmentes motor. a kereskedő ide adta a kulcsot, egy mondatot nem áldozott arra hogy eladja nekünk a kocsit, azt szólta vissza hogy nézegessétek csak látom szakértők vagytok. km órában 199xxx km, fel is tűnt hogy épp 200 e alatt, később a cimbora megtalált egy olajcsere matricát 3-4-évvel vissza cirka 240 e km el feliratozva ! épp fel tette a kérdést hogy leveszi a matricát mikor rá szóltam, hagyd ott, más is megtalálja később, ha már vissza tekertette jó magyar módon az órát akkor küzdjön is meg a vételárért !
a másik kereskedő pár percben elő adta a mostani tütüm hibáit, ide néz ezt hallgasd itt kopog, ez nem működik. ha nem érdekel benneteket jön a következő érdeklődő. 254 volt benne, generátor csúszógyűrű indító motor bronz kefe, turbó, kipufogó rezgés csillapító épp 250-nél adta meg magát tehát valós a km-er. karter gáz épp hogy van, meleg indítás kiküszöbölve, futómű fék jó. jöhet újabb 250-en.
Azon csodálkozom, hogy nem vett még villanyautót, mert az még olcsobban jön ki 100 km-re anyagilag
persze a kőolaj meg kő mi? az diesel, úgyhogy az nem gáz...
Nem baj, meghagyjuk neked
Több marad és nem fogjuk a sort elötted tankolásnál
Amugy palackból nem is éri meg ráadásul kinlódás is meg az nem is lpg.
Gáz kissé más bállitást igényel mint a benzin, ez is egy a sok közül. Nekem is gázhoz volt belöve a szelephézag és a gyujtás is, azzal is indult télen is pöccre. Benzinen meg csak kinlodott, de azzal sose jártam. Magamnak javitottam, egy motor felujitást megcsináltam (nem a gázüzem miatt), szóval tisztába vagyok vele. Bár az még karbis volt, lovato cuccal, az ujabbak biztos simábban müködnek, de mint mondtam ismerös se volt teljesen megelégedve az injektoros autóban vele.
A,gázolaj nem gáz? A nevében is benne van....
Baszki, most magad alatt vágtad a fát
Biróm amikor fehérek , ,nyomatják amcsi küszöb majom zenéz
pont te beszélsz? a sok gáztól vagy ilyen
Dájzelt a ladikba?! Egy benyás vényóccal sokkal menőbb volna!
Nem mi , csak te mert ilyeneket nézel....
Aztán méghogy a dízel nem káros, itt az eredménye
na most érdemeljük meg az atombombát
http://youtu.be/bpI7vfBysAc
Szart tettek bele és persze,hogy szar volt
És,nem a mocsadék palackból kell tankolni
Nekem 170ezret ment gázon és a,2. Szűrő van benne
És 1x lett a reduktor felújítva
Citroen Berlingo 1.4 benzin 1997 év ,180.000 km-nél kerül bele a gáz ,most 490.000 km-er van benne hiba nélkül futár kollégámé a kocsi mai napig használatba . 9 litert eszik gázból automatán benzinnel indít utána maga automatika vált át gázra . Fontos kb 7-8 liter benzin legyen benne a ac pumpa hűtése miatt több azért felesleges mert bele romlik a navta állilag
Nos autógáz. a 2000 cm benzines hájeszba beletettük a gázt. csak a szopás volt vele. A szűrő(mondjuk nem nagy összeg volt 500 ft) havonta tömődött el. Nehezen indult, állandóan durrogott, sokkal gyengébb volt mint benzinnel. Évente valami elbaszódott rajt állandóan a gázt szerelték. Aztán amikor átkapcsoltál benzinre 17 literes fogyasztása lett. Tehát valamit baszott neki a gáz, mert annak az autónak 10 literből meg kellett volna állni. Előtte legalább is annyit fogyasztott, mielőtt bele került volna a gáz. Nem is beszélve róla, hogy a raktérből vette el a helyet a tartály. Na nem mai rendszer volt valami lovátó vagy mi a szösz. Az akkori okosok megmondták, hogy felváltva használjuk a benzint és a gázt, persze mi szartunk rá csak gázon ment.
nekem, most lesz az megy a csónakba
mondjuk 1,9 vw dízelem nem volt...
hülyeséget beszélsz... a dízel most is sokat megy olcsón, csak nem mindenki tudja használni a sok hülye meg azért kap agyfaszt 200e km-nél, mert az valójában 500-600e, csak neki igény szerint visszatekerte a kedves kereskedő, mert 1m-ért akar venni autót, de legyen 200e alatt óra szerint tessék, ha ez az igény, megkapja az 1,7 meg nem dízel, az 1,9 vw meg állítólag az egyik legtöbbet bíró motor, 300e km egy dízelnek meg sem kottyan, ott még bejáratós
Akkor sem
Nem jó és kész. Benzines autóba benzin való
Ugyanmár.....
Szegény 1.7 meg 1.9 rettenet dízeltől lehet nyomaték meg lóerő görcsöt kapni
Persze kihoznak 150 lovat abból az 1.9 ből de miéyen áron?? 300ezer után egy roncs lesz a motorja
Pedig ez a benzines berregők világa volt mindig....régen a dízel legalább sokat ment viszonylag olcsón most már egyik állítás se állja,meg a helyét
Tapad és arra,vár hogy lefelé is kenje a dugattyút
Béna volt aki beszerelte
A finomabb beállításokat megkívánó szekvenciális rendszerek beállítása nem könnyű
Plusz tetézni szokták a nem mindig tökéletesen működő lengyel gázcuccokkal
Aztán a,végeredmény egy szarul működő kocsi
És a,gáz a szar.... persze....
kösz nem, volt már, csak a szopás volt vele és kurva drága a fenntartása. az ennél kisebb ccm-es dízeleimet nem drágább fenntartani, mint egy uilyen benzinest és van teljesítmény + nyomaték gazdaságosan. Én is dolgozom a pénzért, nem lopom, nem szeretem kidobálni Viszont neked, a saját logikád szerint kötelező lenne váltani egy 206 1.4hdi-re, mert az kevesebbet eszik és abban is elégeted az olajat a hengerfalról (is)
És szerinted azzal a hengerfalon maradt olajjal (amit nem mos le a benzin) mi történik a munkaütem alatt?
Nem tudsz meggyözni. Elvileg olaj is gázoshoz valo kell bele, legalábbis én azt raktam bele anno. Volt, mégegyszwr nem lesz. Ismerösnek már injektoros autóban volt,neki sem volt problémamentes. Egy elönye van, környezetbarát - de te sem emiatt hazsnálod