Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezelőtt 10évvel mèg nem volt elterjedve a villanyautó. Ez most egy kb 2 de max 3éves történet, nyugaton is. A hibridek jelen vannak már 20éve, de minek venne valaki hibridet ha ugyanannyit vagy inkább többet ettek mint egy ugyanolyan benzines?
Tehát ezelőtt 15évvel a gáz egy környezetkímélő olcsó tüzelőanyag lehetett volna de mégsem terjedt el. Miért nem ?
Nem a mai viszonyok között nézve, hanem 15évvel ezelőtti viszonyokhoz.
Aha… minden szavadban érződik hogy lenézed 🤷🏼‍♂️ Mindegy nekem, magyarázd csak nyugodtan.
ha annyi ukrán kurvám lenne amennyi hummerba van gáz előbb vinne el a szívinfarktus mint végigérnék rajtuk....
csóróság ugye? 😂
20 éves dízel, használt sütőolajjal hajtva, és kész! 😆
Megint hülyeséget beszélsz. Sosem szóltam le, aki berakatta, olcsó autóba, ha sokat megy. Aki viszont egy jobb új autóba kéri, annak nem látom értelmét... spórol 100 rugót egy évben? annál az écs több - havonta 😅
És hogy miért nem terjedt el? Hát ez nem nehéz kérdés... benzin jövedéki adó fogalma megvan? Kőolajra alapozott gazdaság megvan?
Szted rajtad kívül kinek érdeke, hogy te olcsón autózz gázzal?
Nost meg van vitya kiraly rezsigazabol. 😆
Cseszd meg a fádat, össze füstölöd az egész környéket. 😆 Remélem hogy ez már a jövő évi tüzelőd, és nem a vizes szarral fogsz fűteni....
Áhh,nincs. 😆
- Mert Nyugat-Európában kevés az LPG-kút, nem annyival olcsóbb az LPG mint a benzin, és az ottani fizetésekhez képest még a benzin is megfizethető az átlag népnek is. A tehetősebb emberek pedig - ha a környezetvédelemre tényleg adni akarnak - simán megtudják venni a benzines hibridet, vagy éppen most már a villanyautót is.
- Itt keleten meg szegények vagyunk, olcsó az LPG a benyához képest, viszont "nagy az arcunk": nálunk ha valakinek (csak) 4-5 millája van autóra, akkor nem egy benzin /gázos Dacia Sanderoba akar beleülni, hanem egy 6-8 éves BMW-be, Audiba vagy éppen Volkswagenbe. Mert az sokkal menőbb a szomszéd és az ismerősök szemében...
Tortent valami?
Van ertelme visszaolvasni?
A reggeli cardio megvolt.
Bogyo johettel volna segiteni. 😆
Olcsón akar, ha gázzal jár olcsón jár ez hozza magával a tisztaságot. Kéz a kézben jár.

Megint teszem fel a kérdést. Miért nem terjedt el ?
A Dacia tulaj jellemzően nem tisztán, hanem olcsón akar járni. Az LPG-s is inkább Kelet-Európában hódít, mert itt van még mindig komoly árkülönbség a gáz javára.
Azért csak előjön belőled hogy neked nem az a bajod hogy nincs, hanem lenézed azt aki tisztán, olcsón akar járni vele.
Ne keverjétek ebbe bele a nagy flották rendeléseit (posta meg ilyenek) Utcára átlagos júzernek egyik gyártó sem erőlteti.
Városi, munkábajáró kocsinak nem ez a legjobb egy újban ? Dehogynem! Csak az egot kell félre tenni, hogy egy szutyok dacia.
Nálunk a CNG-böl van több, annak van töltöállomás, meg azt lehet kapni. A teljes VW csoport van ilyen rendszerrel, Audik is.
LPG-s most kevesebb van újan, Dacia Duster und Sandero, Fiat Panda, Renault Clio és Capture
Igen, csak a CNG-s cucc már nem olcsó, nem egyszerű és nem problémamentes a használata (már csak a kutak száma miatt sem). Az LPG meg faék...
Ja, Audi G-tron sorozatot el is felejtettem (Földgázas)
A CNG-nél meg -25%
Nem csak Dacianak van gyári gázos.
Nálunk gyári gázosak a VW-ek, Opelek, Fiatok is, de ki tudja mi nem még, soha nem követtem.
Fogalmam sincs, hogy egy nem gyári rendszer esetén hány lyukat fúrnak, mennyi kárpitot, vagy mittudom én mit csinálnak, mire belekerül. Az meg csak úgy benn van gyárilag, garanciával, rendesen.
Na de ezek a bakfitty kategóriák árban...
Részben igazad van - fillérbaszó autó szegény embereknek.
De más oka is van: mivel az LPG-s verzió 11%-kal kevesebb CO2-t bocsájt ki, így viszonylag egyszerű eszközökkel, olcsón lehetet a flotta CO2-kibocsájtást csökkenteni. A Dacia ára nem bír el mild-hibridet, meg mindenféle drága műszaki megoldásokat.
mivel ingyen leves nincs valahonnét kellet pénzt szerezni rá....