a ráfutás mindig a hátsó hibája
egy kivétel van amikor előzés után azonnal tolja előtted a satu féket
ezen kívül nincs olyan eset higy nevaz legyen a hibás aki nekimegy a másiknak
persze életszerűtlen, mert a városi közlekesésckb megbénulna ha a kresz be volna tartva maradéktalanul
250ezer körül van a Teslára az éves díj. 20milliós autóra ez korrekt díj. Első 4-5 évre fogom fizetni, amíg vérszemet nem kap a biztosító.
*na ezek a ráfutások igazi geciségek. Ha van kamerád akkor egy jó ügyvéd ki tud ebből mosni.
Ráfutásos balesetnél én arra az autóra nyomnám a felelősséget, aki elsőnek belement az előtte menőbe, a többi csak áldozat. Kivéve ha büntetőfékezett az első, mert akkor annak helyszíni kivégzés jár, de minimum börtön.
Asszony okozott egy jelentéktelen kárt, de becsületes volt, nem hagyta ott a a faxba (egy 20 éves foldozott szaron lettt egy festék-húzás, alig látszott meg) A tulaj egy paraszt volt (majdnem megütöttem 😁) 2 kilát követelt az asszonytól... a kocsi nem ért annyit, elküldtem a faxba, menjen a biztosítóhoz a betétlappal... végül 60 ezret fizettek ki neki - azt már azóta tőlünk 2x beszedték pluszba...
Gondolom mert B10-ben vagy a Cascoval is, vagyis több mint 10 éve nem volt szükséged Cascora. 🙃
Ez olyan jó üzlet hogy megéri nekem is csinálni.
Ha lehetne kötelezőt sem fizetnék, hanem inkább félre tenném a biztosítási fedezetet, aztán ha gebesz van abból fizetném. Sokkal jobb üzlet ha megnézed, mert ha bármit okozol, pont annyival emelkedik a biztosítás hogy ki is fizeted évek alatt a kár összegét, plusz még a biztosítók is jól élnek belőled.
Na a Teklára nem fogsz kötni 😁 az drága lesz. Újra én is kötöttem, mert könnyű GTK-ra törni, meg ugye a lopás... évi 150 elcsúszik könnyen a cég számláján, de egy 9 millás autó ellopása már fájna...
1x törtem eddig saját hibából* autót - 1 éves Opel volt, és a Casco több évre megtérült... 😁
*igazából az se az én hibám volt, de én voltam a sor végén... ráfutás...
A 12 éves Ceed-re 30 ezer volt a teljeskörű Casco éves díja, az új Clio-ra meg 65 ezer (10% / 50 ezer forint önrésszel). Üvegkárt önrész nélkül, teljes áron térít.
Amikor 5 évesen megvettem a Priust, gondoltam kötök rá, de mondtak egy 120ezres legjobb ajánlatot. 3milliós autóra, 25év alatt kifizetem a kocsi árát. 27éve vezetek, és ennyi idő alatt amit megspóroltam azzal, hogy nem fizettem kaszkót, simán tudok venni egy másik autót ha véletlenül GTK-ra vágom önhibából, és még küzdenem sem kell a biztosítóval aki nem akar soha fizetni, amikor szükség lenne rá.
Új járműre kötök, mert ott valamiért olcsóbban szokták megszámolni az autó értékéhez képest, meg az ideg szétcseszne ha a szalon motorom/autómat az első sarkon telibe cseszné valami öreg figyelmetlen Clios 😂
De 4-5 évesen elkezdik emelgetni a díjat, na ekkor mondom le, hiszen ekkora az autó értéke/biztosítás díja már vicc kategória, és nem szeretem ha madárnak néznek.
egy milla?
én 7 ezret sajnáltam az astra lámpáért, akkor az fbs 700 firint volt és beragasztottam 😂
valami hibázik mert mindig áll benne a víz, de már megszoktam
egy kivétel van amikor előzés után azonnal tolja előtted a satu féket
ezen kívül nincs olyan eset higy nevaz legyen a hibás aki nekimegy a másiknak
persze életszerűtlen, mert a városi közlekesésckb megbénulna ha a kresz be volna tartva maradéktalanul
20 év alatt kb harmada egy merci lámpának
én inkább befizetem azt az aprót
*na ezek a ráfutások igazi geciségek. Ha van kamerád akkor egy jó ügyvéd ki tud ebből mosni.
Ráfutásos balesetnél én arra az autóra nyomnám a felelősséget, aki elsőnek belement az előtte menőbe, a többi csak áldozat. Kivéve ha büntetőfékezett az első, mert akkor annak helyszíni kivégzés jár, de minimum börtön.
Ez olyan jó üzlet hogy megéri nekem is csinálni.
Ha lehetne kötelezőt sem fizetnék, hanem inkább félre tenném a biztosítási fedezetet, aztán ha gebesz van abból fizetném. Sokkal jobb üzlet ha megnézed, mert ha bármit okozol, pont annyival emelkedik a biztosítás hogy ki is fizeted évek alatt a kár összegét, plusz még a biztosítók is jól élnek belőled.
1x törtem eddig saját hibából* autót - 1 éves Opel volt, és a Casco több évre megtérült... 😁
*igazából az se az én hibám volt, de én voltam a sor végén... ráfutás...
Verseny technikának mi köze a full extrához?
Új járműre kötök, mert ott valamiért olcsóbban szokták megszámolni az autó értékéhez képest, meg az ideg szétcseszne ha a szalon motorom/autómat az első sarkon telibe cseszné valami öreg figyelmetlen Clios 😂
De 4-5 évesen elkezdik emelgetni a díjat, na ekkor mondom le, hiszen ekkora az autó értéke/biztosítás díja már vicc kategória, és nem szeretem ha madárnak néznek.
én 7 ezret sajnáltam az astra lámpáért, akkor az fbs 700 firint volt és beragasztottam 😂
valami hibázik mert mindig áll benne a víz, de már megszoktam
a szalag az használhatatlan lett