garis a plusz is
mit jelent a gyárilag beillesztett nálad?
egyedül a vezeték köteg amin eltér a gyáritól hiszen ha gyári beszerelés akkor a gyári kötegbe megy a vezezék nem utólag van hozzá kötegelőzve
pl csomó autó típushoz lehet olyan kapcsoló-szintjelzőt kapni aminél egy vakdugó-kapcsoló helyére kerül, nem csak úgy odabaszva a műszerfalra 2 facsavarral
Várjál! Tavaly még egy 100 ezer forintos MOL-GÁZ utalványt is adtak mellé ajándékba, szóval 50 rongy volt a tényleges felára. Idénre ez már megszűnt sajnos.
annyit meg de +50 ért van sokkal jobb szett amivel 20 évig alig lesz gond
amúgy megkérdeztem most egy 4 hengeresbe 160 az iduló ár
ami egyedi engedélyes az több, de szinte mindenhez van típus engedély
a reduktorban van 2 gumilap, a gáz oldalon és egy a víz oldalon, ezek az idő során megkeményednek, érdemes cserélni mert csökken a fogyasztás, jobban indul
gyári felújító szettek vannak, nem barkács szakkör
van alkatrész hiszen kapni másik reduktort, csak felújítókéstlet nincs hozzá van olyan is ami szegeccsel van összeszerelve és bonthatatlan
nekem több eszem van mert a gyári beszerelés áráért sokkal jobbat lehet betenni, amúgy csak a hülyék veszik ám gyári szettel 😉
Miért is? A gyártó egyetlen alkatrésznek tekinti a reduktort, amiért tud garanciát, és a biztonságos működéséért pedig felelősséget vállalni.
Nix barkácsszakkör.
Nem hiszem hogy egy pótkerék helyre befér egy 70 literes tartály, a hengerest meg eleve kizárnám, csomagtartót semmi pénzért sem áldoznák fel. És igen, pl nálunk elég ritka az LPG töltési lehetőség így nem a levezetett km-ek száma számít, hanem hogy egyáltalán eljutok e olyan gyakran egy LPG kúthoz, mint amilyen gyakran kimerül...1000km alatt valószínűleg több LPG töltökút mellett is elhaladok, a 400km-en meg lehet hogy már nem...ez ugyan az mint a hidrogénes autó...végül is pont el tudnék vele menni a legközelebbi töltőállomásig meg vissza :-)
pedig nincs
opelos gyári reduktorhoz semmi sem volt kapható csak új reduktor
lehet a mozdony híradó mást mond de ez így volt
a mostani kocsikba-targoncákba nem tudom mi a helyzet a gyári cuccal, sok éve nem járok szerelni
ha lényeges lenne megkérdezném de a pipi reptéri kutyáját se érdekli a dolog 😂
és életvitelszerűen egy seggel megállás nélkül levezeted azt az 1000+ km távot?
amúgy van 50-70 literes gáztartály is, hengeresben a 120 is bármikor elérhető
de biztos vagyok benne ha kell megoldják a nagyobbat is, de 120 felett kb értelnetlen kategória
Nem az összes márkát, de nagyon sokan álltak erre rá gyárilag, mint a Subaru, Fiat. Szinte minden modelljük kapható LPG-s változatban, talán még most is.
Na jó, de pl nekem van egy benzines autóm, aminek 63 literes a tankja és 1000km fölötti a hatótávja..33l gázzal jó ha 400-450km-t tudna. Azért az nem ugyan az
mit jelent a gyárilag beillesztett nálad?
egyedül a vezeték köteg amin eltér a gyáritól hiszen ha gyári beszerelés akkor a gyári kötegbe megy a vezezék nem utólag van hozzá kötegelőzve
pl csomó autó típushoz lehet olyan kapcsoló-szintjelzőt kapni aminél egy vakdugó-kapcsoló helyére kerül, nem csak úgy odabaszva a műszerfalra 2 facsavarral
de az opel gyárija már 20 éve is sokkal drágább volt mint egy zavoli
Most itt tényleg ilyen 15-20.000 Ft-os dolgokról van szó?
amúgy megkérdeztem most egy 4 hengeresbe 160 az iduló ár
ami egyedi engedélyes az több, de szinte mindenhez van típus engedély
gyári felújító szettek vannak, nem barkács szakkör
https://totalcar.hu/tesztek/20...
nekem több eszem van mert a gyári beszerelés áráért sokkal jobbat lehet betenni, amúgy csak a hülyék veszik ám gyári szettel 😉
Nix barkácsszakkör.
opelos gyári reduktorhoz semmi sem volt kapható csak új reduktor
lehet a mozdony híradó mást mond de ez így volt
a mostani kocsikba-targoncákba nem tudom mi a helyzet a gyári cuccal, sok éve nem járok szerelni
ha lényeges lenne megkérdezném de a pipi reptéri kutyáját se érdekli a dolog 😂
amúgy van 50-70 literes gáztartály is, hengeresben a 120 is bármikor elérhető
de biztos vagyok benne ha kell megoldják a nagyobbat is, de 120 felett kb értelnetlen kategória