volt olyan hogy az opel szalon embere vitte a 0 kilométeres kocsikat a maszek gázbeszerelőhöz gázosítani, és ez nem nyugatifényes kamu hír mert a szomszéd szerelte bele a gázt
egy átlag embernek másfél-2 év év
utána olcsóbban jár
egyedül a tartály megléte ami zavaró lehet
pl kiskőrösön 3 helyen lehet gázt tankolni, de 50 km körben van legalább 10 gázkút
bár most éppen gáz válság (is) van lehet lesz fennakadás lpg téren
Ahohy Ini írja Dacia van most is gyári gázzal és szerintem Opel is és nem az itthon utólag belerakott bár azokkal sincs baj olyat szerintem mindenbe hajlandóak a szalonok is belerakni.
Azt is írtam, hogy gyári.
Nem akarod megérteni. Nem olvasod, nem értelmezed.
Tegyük fel, 2010-et írunk, a BMW motorlistából kiválaszthatsz egy 120i-t gázzal. Nem lenne jó? Dehogynem jó lenne. Az asszony mehetne vele dolgozni fele, legyen 3/4-e benzinköltséggel.
A gáz jó lenne, jó lett volna HA elterjed. De nem terjedt el ezért nem is tudsz venni újat már lehet hogy semmit sem gázzal itt európában de aki akar cáfoljon meg és keressen új gázos kocsit.
Ha most vehetnél új 320-330i-t az is vagány lenne még most is.
ez nem kendácsolás, egészen összetett folyamat, olyan 70oldalas dokumentum szerint készül a gázbekötés
a minden beépített elemnek van megfelelőségi bizonylata
Tényleg a targik, eszembe sem jutott felhozni azokat pedig a legjobb példa az lpg mellett, hogy gyárilag szereltek, évtizedekig ridegtartással elmennek (nálunk van 2 toyota amik tizenévesek és 2-3 valami újabb darab) miközben a motorjuknak semmi baja és bemehetnek a raktár belterébe is a dieselekkel ellentétben, benzintank nincs is rajtuk csak gázzal mennek.
Anno úgy hallottam, hogy a németeknél újonnan az összes német márkát lehetett venni lpg-vel bár ez lehet, hogy csak legenda hisz a piacon egyet sem láttam pedig meg kellett volna jelennie már itthon a használtaknak, de ettől függetlenül ma már kapni ha azzal kéri az ember bár a szervizelése nehézkes mert a maszek gázosoknak nincs hozzá gépük és sussuk a gyári szerviz meg vagy drága vagy itthon nincs is. Egy volt kollégának a mercije volt gyári gázos és mikor elkezdett starakodni senki nem vállalta a merci szervizek sem, azt mondták irány ausztria.
utána olcsóbban jár
egyedül a tartály megléte ami zavaró lehet
pl kiskőrösön 3 helyen lehet gázt tankolni, de 50 km körben van legalább 10 gázkút
bár most éppen gáz válság (is) van lehet lesz fennakadás lpg téren
Még nem mondom pontosan mikor volt
Nem akarod megérteni. Nem olvasod, nem értelmezed.
Tegyük fel, 2010-et írunk, a BMW motorlistából kiválaszthatsz egy 120i-t gázzal. Nem lenne jó? Dehogynem jó lenne. Az asszony mehetne vele dolgozni fele, legyen 3/4-e benzinköltséggel.
A gáz jó lenne, jó lett volna HA elterjed. De nem terjedt el ezért nem is tudsz venni újat már lehet hogy semmit sem gázzal itt európában de aki akar cáfoljon meg és keressen új gázos kocsit.
Ha most vehetnél új 320-330i-t az is vagány lenne még most is.
a minden beépített elemnek van megfelelőségi bizonylata
No de mindegy, te nem akarod megérteni, nem is fogod megérteni megint amiről itt szó volt 🤷🏼♂️