Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na de elvileg nem is termeli...meg tisztán szinte semmi sem jár LPG-vel, ezek többnyire hibrid megoldások.
szinte ugyanaz csak van pár plusz kacat benne
lehet úgy indítani hogy
-benzinnel indít és mindaddig benzinnel jár amíg 2500 fordulat fölé nem megy ilyenkor amikor esik a fordulat vissza átvált gázra
- ugyanebben a módban ha oda vissza kapcsolom gyújtáson a gázkapcsolót(gáz-benzin-gáz) akkor gázzal indít
- és végül van olyan mód hogy amilyen állásban van a gáz kapcsoló avval indít
ebben keverős gáz van, sokkal olcsóbb mint a hengerenkénti gázbefecskendezős
igaz a kocsi hengerenkénti injektor de megoldottuk okosba
160 helyett 60 volt a gázbeszerelés
Lehet hogy még a Ladából mentette át a Lovato szettet. 😆
Nem tudom mennyire régi a rendszere, de ha az injektoros van rajta (szerintem az) akkor az elvileg automata és hidegen benzinnel indít és adott hőfokon kapcsol át gázra adig benya van ha csak valahogy ki nem iktatta, a régi karbis autókon volt, hogy gázzal is lehetett indítani gázszivató is volt rajta.
LPG-vel jár, az meg nem mossa le a szutykot.
Szívó rész tisztítás? Miért, közvetlen befecskendezéses?
Ezért tekintem előre mutatónak a Mad Max-et amiért is időnként ha pályán megyünk a zasszony átveszi a kormányt, én feltépem a motorháztetőt és a számba vett benzint belefújom a szűrőházba, na az le szokta mosni a kormot. 😁
200 ezer óta csak rakodik
majd meglátom mi lesz vele, ha a következő műszakinál lesz pénzem egy egyterűt venni pecázni akkor cserélek, ha nem akkor kicsit rendbeszedem mert maradni fog még 10 évet
Viszont az a kevesebb az mind ott marad ha nem mossa le a benya...
ha fémen van kellene alá öntapadós zárt cellás hab
csak kb senki sem tesz alá mert egyrészt sóher másrészt meg fakezű csavarozni
mert az van jól becsavarva ahol kilapul minden mint a béka az ifa alatt 😆
A gazuzem nem termel annyi kormot.
gázüzemben fasza
mivel nem kell már sok kilométert menni szerintem így marad, lusta vagyok bármit is tenni vele
Vigyél neki két marék csavart, hogy rögzítse le 2 bordánként. Akkor nem zörög.
EGR hiba,már rég majdnem telivan kokszal a szívósor EGR csatronája.Ha teljesen eldugul dobálni fogja az égéskimaradást és háromhengerezik.
bármikor bárhová
csak legyen lpg útközben
ha nincs akkor kell egy új injektor sor ( aztán lehet elég lenne egy takarítás is)meg egy diós szívó rész tisztítás
így is megy benzinnel, pöccre indul csak gyorsításkor megtorpan egy fordulaton, plusz régen kicsit jobban ment benzinnel mint gázzal most meg egy kicsit szarabbul megy benzinnel mint gázzal
200 ezres gázüzem mellé max 2 ezres benzin üzem társult és olyan a szívó rész mint a közvetlen befecskendezéses benzineseknek
😂

Addig rugdosnám amíg mozog, aki ezt kitalálta, hogy tetőre is jó nem csak a garázs oldalának.
Fólia vastagságú sérülékeny szarok, ráadásul drága, és folyamatosan itt zörög a szomszéd kocsibeállója tetején amikor fúj a szél, vagy esik az eső, mert azért mégis olcsóbb mint bitumenes zsindely.
Még mindig rohadt olcsó az üzemanyag. Hiába van Lockdown, hiába drága az üzemanyag, ugyan annyi az autó az utakon :-(
Ini! 😆
Ja, csak előtte fel kell tenni a platóra 😂
hajóra rakva?
25 évesen 10 éve full rideg tartásban van az astra
egy olajcsere után vlagyivosztok oda-vissza simán vállalható vele
Vazze hol volt ez!? Pont ilyen lemezek kellenek.
Örök... majom vs bánón 😆 és a gyümölcs még a látást is jawíccsa! 😂