Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rengeteg mindentől függ.
Út minösége, tempó, leérkezés....
De Lacinak is igaza van.
akkoe én szarul esek mert vagy 3-4 plexim ment tönkre az esések miatt, én valahogy mindig beleforgatom a pofám a talajba
vagy gyenge a nyakam vagy nehéz a fejem
de volt olyan is hogy csukafajessel mentem a szántásba
Párszor estem már pályán. Valamennyire lehet tanulni az esést, de az első érintés mindig akaratlan. Inkább az esés utáni viselkedést lehet irányítani.
Kesztyű baromi fontos védvonal.
Sisak az ami nagyon ritkán ér le.
Lábfej, térd, csípő, könyök, alkar, váll, és természetesen a kéz sokkal gyakrabban. Fejem eddig összesen egyszer érintette a talajt.
A versenyzők se nagyon, pedig ők gyakorolják.
Azt ne mond hogy te akkora sztár vagy hogy esés kozben tudod kontrlollálni, tudatosan hogy hova tedd a kezed… ne haragudj de nem nézek ki belőled ilyet.
Vadászoknak, hogy érezzék a ravaszt...
1x estem aszfalton akkor se gyorsan
rövidgatya-pólóban
a térdem off lett de máshol szinte semmi sérülés nem volt
doki szedegette ki a bőröm alól az apró kavicsokat
Aszfalton?
Szar lesz az ujjatlanban,az tuti.
de ha megfordítod nem ér le
szóval 50% esély hogy leér
plusz ha esel a tenyéren van a nagyobb súly az ujjal tudnak hajlani szóval sokkal kevesebb lesz a kopás rajta
persze nem lesz az sem sérülésmentes
Pipikem,te tenyleg ne magyarazz,egy pofavizited volt utana letetted a kesztyut.
No tehat,ha leer a terded,akkor jon a tobbi,es az ember ha esik a kezet reflexbol teszi le.Nem behuzza hogy orral vegye le a az aszfaltot.
En siman estem hasmant mint a beka,ott kilukadt az ujja a kesztyunek.
Szoval egy 20 eve nem motorozo balfasz nem ossza az eszt.Ha szaros kepkompozicio a tema tuti kikerem a velemenyed.
mi kövér kezed van már(fetrengős)
Nos amikor törni kell a teli protkós kesztyű sem véd, az ujjad akkor is kevésbé sérül mint a tenyér vagy bütyök na aztán probálgasd a járólapon a satupadon vagy ahol akarod ez akkor is így van. ue a helyzet a lábnál a térd a legneccesebb pont a kéznél meg a bütyök és tenyér a motornál a kiálló részek vagy a bukógomba ha az áll ki persze azt mindenki eldönti, hogy jó e vagy rossz ha fent van van amikor nagyobb a kár mintha nem lenne...
Csak tedd le a kezed egy sik feluletre tenyerrel.Persze,nem er le. 😆
A pornep reflexbol leteszi a kezet,a meno felistenek meg a kanyarfotora is tuti felkeszulten pozolnak hogy jol mutassanak.
Nem hogy arra van idő hogy az ujjaidat hova feszítsd, konkrétan eleve be kell rakni a kezet a mellkashoz. Így csak a váll és könyök ér le becsapódáskor és csúszáskor plusz nincs ostor hatás a karoknál. Tenyerelést el kell felejteni.
nem az ujjaidon csúszol. Ne kezd ezt megint hasonlít a kirepülök nem repülök szélvédőn ott már csúnyán beégtél. 😂
Persz,de baszhatod a fasza szaros kepet ha az ujjaidrol hianyzo bűr miatt a seggedet is nehez kitorolni. 😆
150kilósan nagy endurózás lehet. Kb mint a disznó a dagonyába.
nincs, de akkor is a bütyök és a tenyér sérül a legjobban
10 fokban ha nincs belső plusz fűtés nincs olyan hogy nem hűlsz ki
a legfaszább szigetelés mellett is elveszik némi hő, így csak az utazás hosszától(persze a sebességétől is) függ mikor lesz hideg érzet
pl egy tucano nagyon fasza, de ha vlagyivosztok a cél akkor tuti hideg lesz abban is
nekünk endúrózáskor elég egy viszonylag vékony ruha hidegben is, és nem fázunk mert a sok izmozás miatt termel sok plusz hőt a szervezet, de azér a térd meg az alatti részek mindig nagyon hidegek
Ha letenyerelsz az ujjaid is leernek,vagy van idod es figyelmed hatrafesziteni minden ujjad?
10 fokban meg sose sikerult izzadnom,3 pulover-beles komboban sem,ellemben a kezem pofam labfejem sikeresen lefagy,ez meg nem segit a komforterzeten.
Markolatfutessel is,meg kesztyube tett forcefield belso szelallo belessel egyutt.
10 fokban, ha bent van a bélés izzadok. Nem ez a baj, hanem ahogy el megy a nap akkor meg egyből kurva hideg van. 0fok városban még elmegy, de nyílt úton öreg vagyok hozzá. Illetve, a taknyos aszfalt az árnyékos helyeken sem olyan jó. Karácsonykor megyek egy Dobogókő kanyart ha nincs hó, de csak azért, hogy be szólhassak ide, hogy buzi aki nem motorozott 😁
Az, hogy azokon is van bütyök protektor és vastagított a tenyerénél. Elcsúszáskor ezek érintkeznek az aszfalttal többnyire. (tapasztalat) Olyan ez, hogy a lábnál is a térd az ami biztosan kap csúszáskor ezért van az is kiemelten védve. Illetve amikor fogod a kormányt az ujjak be vannak hajtva így nem bassza szét a cserebogár 200 felett. Ha meg megállsz mert mondjuk kivesz a rendőr vagy bármi egyéb okból nem rögtön azzal kell kezdeni, hogy leveszed a kesztyűket az ujjatlannal tudsz fogni.

Ujjatlan kesztyű még nem akkora gáz szerintem.

A gáz az amikor megkergetem a haver motorját amin nagyobb a hátsó fogaskerék mint az első féktárcsa, hogy úgy tudom lent tartani az elejét ha előrehasalok a tankra majd nekem akarja megmutatni, hogy kell vele elgyorsulni strandpapucs, rövidgatya combóba. Szerencsére kesztyű volt rajta így legalább a kézfején maradt valamennyi bőr(fejét fogós) A kórházi kezelés után indultunk pecázni 😂
Gondolom ugyanaz, ami a semmire se jó braincap-tökfödőben :D
Engem az lep meg hogy rengeteg a kesztyu nelkul motorozo ipse.
Amugy az ujjatlan kesztyuben mi a ráció?