Nyelezést hamar meg lehet unni akármilyen erős a gép, és bármilyen izgalmas az elején. Ellenben kanyarodáson mindig lehet finomítani, fejlődni, és ahhoz nem is kell erős és drága motor, hogy izgalmas legyen.
most ha otthon ül akkor se jobb
peca közben meg el lehet érni pár mini időugrást, így gyorsabban gyógyul
plusz nem ugat az asszony folyamatosan hogy mekkora idióta vagy 😁
elkanyarogtam én a mátrába is mecsekbe is mindenhol is a haverokkal de nem éreztem, hogy az én világom lenne szarakodni a szerpentineken 250 kg-os vassal(kezit széttáró) A motort arra tervezteék, hogy gyorsan menjen. 80-100-al teherautóval is tudok menni nem? akkor minek a motor ha nem nyelezem?
Havernak volt ilyen. Ment a szerpentinen, aztán arra eszmélt hogy a motor az árokban ő meg levett sisakkal ül a fűben, de hogy hogyan jutott oda, azt nem tudja.
Ha nem ütötted meg a fejed, az hogy az esés pillanata nincs meg, az a kisebbik baj. Emberi tudat meglepő módon nem valós időben működik, kis késésben van, de a predikciókkal és az idő érzékelés manipulálásával, valamint az ösztönös és ennél fogva gyorsabb reakciók tudatosnak beállításával, éri el, hogy valós időnek tűnjön. Viszont ennek az a következménye, hogy ilyen váratlan gyors eseményeknél borul az illúzió, kimaradnak pillanatok.
én ha a következő 10 évben nem motorozok is 2 szer annyit motoroztam már mint te 10 év múlva 😂 És motorokkal nem szarokkal és motoroztam nem lődőrögtem 110-el (fetrengős)
ki mondta neked, hogy behúzza a kezét? blődi mondta nem én(kezeit széttáró) Egyébként nincs 2 egyforma esés. Vannak ugyan tipikus esések de 2 egyforma nincs (kezeit széttáró) Sajnos az valószínű, hogy többet estem mint te mondjuk benne van az, hogy 10 szer többet motoroztam is. Utólag visszagondolva én minden motorommal estem el(fetrengős) volt amivel többször is (fetrengős)
Én nem is akarok veled vitatkozni mert nincs értelme így nem is lehet(szemeit körbeforgató) okos enged alapon engedem a témát(angyalkás)
Na de viccet félre téve, terepről én nem tudok nyilatkozni, mert oda csak gyalog megyek.
Aszfalton elcsúszásnál nem esel nagyobbat mintha a kanapéról esnél le, ott a csúszás, és az esetleges tereptárgyakkal találkozás a gyakoribb probléma forrás.
Nekem 150-nél ért le a térdem, onnan csúsztunk. Az első pillanatokra nem is emlékszem, hogy hova raktam a kezem vagy mit csináltam. Utána vannak képek amikor a motor mellett csúszok és látom hogy kiüti a kis fehér bólyát és ő már visszapattant az árokból, én meg akkor repültem be az árokba. De hogy közte mi történt azt senki sem tudja.
Térdemen szakadt szét a nadrág, aztán valahogy a hátamon és a seggemen csúsztam. Kezem épphogy leért.
Előtte megmutattam hogy kell kimenni a parkolóból,3.ban megelőzött a motor hátulja, felrepültem a levegőbe és becsapódtam. Hát ott sem volt mit kontrollálni, azt se tudtam melyik bolygón vagyok.
Addig voltam magamnál míg éreztem hogy húú vazdmeg elindult a hátulja, csúszik csúszik, ellenkormányoztam és nem mertem sem elengedni a gázt sem húzni mert ha elengedem betapad, ha meghúzom akkor elcsúszik és azért lesz baj.
peca közben meg el lehet érni pár mini időugrást, így gyorsabban gyógyul
plusz nem ugat az asszony folyamatosan hogy mekkora idióta vagy 😁
Ha nem ütötted meg a fejed, az hogy az esés pillanata nincs meg, az a kisebbik baj. Emberi tudat meglepő módon nem valós időben működik, kis késésben van, de a predikciókkal és az idő érzékelés manipulálásával, valamint az ösztönös és ennél fogva gyorsabb reakciók tudatosnak beállításával, éri el, hogy valós időnek tűnjön. Viszont ennek az a következménye, hogy ilyen váratlan gyors eseményeknél borul az illúzió, kimaradnak pillanatok.
ki mondta neked, hogy behúzza a kezét? blődi mondta nem én(kezeit széttáró) Egyébként nincs 2 egyforma esés. Vannak ugyan tipikus esések de 2 egyforma nincs (kezeit széttáró) Sajnos az valószínű, hogy többet estem mint te mondjuk benne van az, hogy 10 szer többet motoroztam is. Utólag visszagondolva én minden motorommal estem el(fetrengős) volt amivel többször is (fetrengős)
Én nem is akarok veled vitatkozni mert nincs értelme így nem is lehet(szemeit körbeforgató) okos enged alapon engedem a témát(angyalkás)
Aszfalton elcsúszásnál nem esel nagyobbat mintha a kanapéról esnél le, ott a csúszás, és az esetleges tereptárgyakkal találkozás a gyakoribb probléma forrás.
Térdemen szakadt szét a nadrág, aztán valahogy a hátamon és a seggemen csúsztam. Kezem épphogy leért.
Előtte megmutattam hogy kell kimenni a parkolóból,3.ban megelőzött a motor hátulja, felrepültem a levegőbe és becsapódtam. Hát ott sem volt mit kontrollálni, azt se tudtam melyik bolygón vagyok.
Addig voltam magamnál míg éreztem hogy húú vazdmeg elindult a hátulja, csúszik csúszik, ellenkormányoztam és nem mertem sem elengedni a gázt sem húzni mert ha elengedem betapad, ha meghúzom akkor elcsúszik és azért lesz baj.
pár csíknak nekiesett már a kishölgy
http://youtu.be/1uOyphVGWRk?t=210
3:30 tól ha fosul linkel