Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na igen: de úgy hagyja 60%-ig merülni az akksit, csak utána kezd el tölteni egyenletes menet közben. Ami amúgy semmi problémát nem okoz (bazinagy az akksi), csak éppen inaktiválja a Start / stopot.
Ha városban járkálsz vele, akkor mindig van START-stop (mindig csurig az akksi), ha az Alföldön krúzolgatsz szép egyenletes tempóban, akkor meg nincs. Viszont jelent 2-3 decit ez is a benzinfogyasztásban.
Sőt már az akkori fordokban is. De az akkoti renaultokba még nem 😄
Ez annyira új technika hogy a 2007 ben vett BMW-m is már így működik start stop persze nincs benne
Olvasd át megint, amit te írsz nem igaz. A szövegben benne van hogy minimum töltöttség alatt bármikor tölt a generátor. Nem csak motorfék üzemben. Ha úgy lenne ahogy te írod, egy Budapest-München úton le is merülne az akku teljesen.
Nem értem miért kell töltögetni, vagyis értem hogy unalmasak a napjaid és le kell foglald magad ilyenekkel de ezek nem indokoltak 🤷🏼‍♂️
Szétszedtem ma a tavaly tönkrement 2.0-ás hdi motort, szelepfedél levétel után láttam, hogy 3 szelephimba eltört erre levettem a hengerfejet is mondván nyilván valamiért beleért a dugóba és az törte el, de se a szelepeken se a dugókon nyomát sem láttam, hogy összeért volna (bár ettől akár még lehet csak nem vettem észre) és lepróbáltam benzinnel a szelepeket, hogy áteresztenek-e és 3 szívóváléppemhogy bevilágítva lehetett valami átengedést látni a kipuffoknál az egyik hasonlóan csak alig láthatóan. Tehát a kérdés, hogy mi a bánattól törhettek el a himbák?
Hirtelen ezt a cikket találtam, úgy a közepe táján a lényeg:
https://www.varta-automotive.h...
Sima menet közben a generátor nem kap gerjesztést, viszont ha nagy a motorfordulat anélkül hogy le lenne nyomva a gázpedál (=motorfék), akkor állat módon felgerjeszti azt.
Utána olvashatnál egy kicsit a mai - üzemanyagtakarékos - generátoroknak. Sokkal nagyobb a névleges teljesítményük mint a szokvány típusoknak, viszont egyenletes menet közben "nem fogyaszt" (nem tölt) csak a motorfékezéseknél. Akkor viszont rövid ideig iszonyatos árammal. Ezért is kell spéci akksi a kocsiba, a sima olcsó az pár nap alatt megmurdelna ettől a fajta (100A-es vagy nagyobb) töltéstől.
Ez nekem is furcsán hangzik, bevallom. Pláne a motorféknél hirtelen 100A-rel töltés :D Az injektorokra rákerül a szájkosár és hirtelen felszabadul a generátor kapacitása? :)
Szerintem téged átvertek. Vagy hibrid kocsi ez ? Mi az hogy országúton nem tölt? Egy sima egyszerű gerjesztésű generátor, nem ? Az meg annyit tölt amennyit kér tőle az akku. Start/stopban semmi extra, csak egy leállítja magát.
Ezeknek "mindig szar" az akksija: hibátlanul indul, semmi gond vele - de a Start / Stop funkció csak 100%-ra feltöltött akksival megy. Én meg átlag hetente / két hetente egyszer indítom be, így a fedélzeti rendszer azért meríti rendesen. Télen havonta, nyáron kéthavonta egyszer rádugom az Aldi-s automata töltőre. 3-4 órát rajta van, és "koppig lesz". Az akku az 60Ah-s, a picike töltő viszont csak max 3,6A-rel tud tölteni.

Nyáron amikor első éves kötelező szervizre vittem, akkor rádugták a műszert és hibátlannak mérték az akksit (600A fölötti indító árama van). Akkor mondták hogy ez ilyen, rendszeres napi használat mellett (főleg városban) töltődik annyit hogy mindig működhessen a start / stop. Én viszont ritkán használom, akkor is jellemzően országúton. Egyenletes menet közben alig tölt, viszont gázelvételkor / motorfékezéskor akár 100A-rel is, másodpercekig.
Új autó és már most szar az akksi?
- Kocsi lemosva, akkuja éppen a töltőn.
- Motor lemosva, leápolva (lánc is), és beásva a fáskamra mélyére. Két nap múlva - ha teljesen leszárad mindenütt - akkor megy rá a ponyva is.
Azért növesztett tokát.
És ő az egyenesben is rendszeresen pofára esett 🤷🏼‍♂️🦤🦤
Namost gondold el, ezt pipinek írtad, annyit fog fel belőle mint a muslica a seggebol mikor elutod. 😆
Jó-jó. Igazad van.
Hagyjuk!
Mivel úgy csúszik el, viszont ami a lényeg és ez volt az eséseknél a kiindulási pont, hogy a tenyere egy tized másodpercre sem ér le.
Mire nincs példa szerinted?
A leérkezéskor egyébként neki sincs zárva a keze.
Utána pedig azt teszi, amit gyakorolnak, mint írtam is.
én nem nagyon szeretem a szerpentint, felfelé még elmegy, ha elkap a lelkesedés és jó formában vagyok akkor simán tudok úgy menni hogy érzem azt hogy bütyökről-bütyökre csúszik ki a segge, ez tetszik, lefelé félős vagyok(sokat estem lefelé terepen mert kurvára benéztem a sebességet) túl lassan megyek és el van baszva minden, bár 1x voltam olyan formában hogy a csapatból egy ember tudott utánam jönni a többire jó sokat vártunk, de ez a ritka
most volt az lc4es ilyen full aszfaltos sima gumi, hát avval mekkora szar volt már menni, nem akart csúszni az istennek sem, aztán egyszercsak baszta ki a picsáját minden átmenet nélkül, duna parton teszteltem a bicikli úton, itt már mentem bütykössel is avval sokkal bátrabb voltam
Nem számít hogy kiből mit nézel ki. Nem mérvadó.
Bármikor oda adom... csak lesz egyszer újra neked is megint valami lom kawád. 😂
Ülhettem
Amit külön köszönök is neked ! Még azt is hogy újra vasra ültettem! Mégha csak háromhengeresre is ! 🙃