Erre fizet a biztosító. (kezeit széttáró) kifizetek évente 50-60 ezer ft lakásbiztosítást. Ezt függetlenül attól, hogy van a ház tetején napelem vagy nincs.(kezeit széttáró)
számszerűsítettem már nem? 300 kila a villanyfogyasztásom / év, befizettem 1,5 misit előre. Ha elosztom a két összeget akkor az jön ki, hogy 5 (kezeit széttáró) Én ennél jobban ezt nem tudom számszerűsíteni(kezeit széttáró)
Az, hogy még nincs az nem az én hibám. Hanem azoknak az okosan gondolkodóaknak akiknek van rá pénzük és megrendelték. Mivel jelen pillanatban nem tudják ennél gyorsabban kiszolgálni az igényeket így kénytelenek vagyunk várni jövő tavaszig(kezeit széttáró)
ez kisipari, de a nagy cégek se jobbak arrafelé
pont emiatt van európából kiszervezve a gyártás, de egy idő múlva elér az a szar ide amit most és ezután kiöntözgetnek, és majd akkor rájövünk hogy ez igencsak el lett baszva....
ahelyett hogy itthon egy épeszű és betartható(és fejleszthető) környezetvédelmi intézkedéseket hoztunk volna, ezáltal összességében lényegesebben kevesebb károsanyag került volna a környezetbe
Azt elismerem hogy ezekkel a kis akkusokkal centizni, nagy távolságokon, igényel némi kalandvágyat 😊
De ezért veszek én is nagy akkus autót, és akkor nincs para. Ahova menni szoktuk, azt megjárom oda vissza töltés nélkül a Teslával, és még -20fokban, 150-el teperve, sem kell centizni, vagy töltőt keresni.
Abban is van 10% körüli ráhagyás a használható és a valós kapacitás között.
Ez teljesen általános érték manapság, és elég is.
Tesla az új akkunál szokott nagyon nagy ráhagyást csinálni, és ahogy jön a tapasztalat, és kiderül hogy viselkedik, szépen növelik a kihasználható kapacitást apránként utólag is.
Simán lehet 100%-ra tölteni, főleg ha kell a hatótáv. Ha nullára nem is, de pár százalék elég érkezéskor. Nézed a tippelő órát meg a navigációt és úgy vezetsz hogy a megtehető km kevéssel több legyen mint a hátralévő 😁
Legtöbb autó egyébként még nullánál is tud pár kilométert csökkentett sebességgel és teljesítménnyel.
A Hyundai/kia viszont nullánál lekapcsolja az autót, azzal érdemes vigyázni 😁
pont emiatt van európából kiszervezve a gyártás, de egy idő múlva elér az a szar ide amit most és ezután kiöntözgetnek, és majd akkor rájövünk hogy ez igencsak el lett baszva....
ahelyett hogy itthon egy épeszű és betartható(és fejleszthető) környezetvédelmi intézkedéseket hoztunk volna, ezáltal összességében lényegesebben kevesebb károsanyag került volna a környezetbe
Eddig kb 5 millióra büntetnének itthon:munkavédelem,környezetszennyezés,szállítástechnológia.
Amúgy meg ha van píz van motor is.
https://formex.hu/termek/2-3-j...
De ezért veszek én is nagy akkus autót, és akkor nincs para. Ahova menni szoktuk, azt megjárom oda vissza töltés nélkül a Teslával, és még -20fokban, 150-el teperve, sem kell centizni, vagy töltőt keresni.
Ez teljesen általános érték manapság, és elég is.
Tesla az új akkunál szokott nagyon nagy ráhagyást csinálni, és ahogy jön a tapasztalat, és kiderül hogy viselkedik, szépen növelik a kihasználható kapacitást apránként utólag is.
Legtöbb autó egyébként még nullánál is tud pár kilométert csökkentett sebességgel és teljesítménnyel.
A Hyundai/kia viszont nullánál lekapcsolja az autót, azzal érdemes vigyázni 😁