Na elmész a picsába, amikor annyit sikerült felfognod a címből, hogy szopás volt az út, miközben pont nem 😂
Amúgy azt te sem vetted észre hogy én Budapestről terveztem. 😘
Naálljunk meg.
Minek kéne átírnom a célállomást?
Benne van a videóban,fel kéne fogni.
Tapolcadiszel a kiindulás 0:24 nél,0:28-nál hogy splitbe mennek,0:40-nél modja hogy 17:30kor indul a komp.
Erre gyogyósként küldesz egy linket egy szarul megírt útvonalról senjbe.
"Nyaraláskor meg a Senji út amit Anti ment: https://abetterrouteplanner.co..."
Anti nem senjbe ment hanem splitbe,ezen még az sem változtat hogy hülye vagy és erőlteted is. 😂
Tessék. Így már jó? 25% alá sehol nem megy a töltés, és 10-12perc töltési idő van mindenhol. Összes töltési idő így 42perc. ~10percet buktál, de nem lesz hatótávpara. https://abetterrouteplanner.co...
Igazából nem. Csak kezdő villanyautósok gondolják ezt, de mivel elég precízen be lehet lőni az érkezési töltöttséget, elég könnyű kihasználni a teljes kapacitást.
4% az 25km. Leafnél 8km-t szoktam ráhagyni. Ez elég ahhoz hogy gond esetén átmenjen az ember egy másik töltőhöz, de ha az sem működik és nincs elérhető távban töltő, akkor fognám a hosszabbítót és rákéredzkednék egy konnektorra. De ilyen még nem volt. Elég sűrű a töltőhálózat, mindig találtam másik töltőt, ha az elsővel gond lett volna.
Amúgy jellemzően a tervezettnél több energiával szoktam megérkezni, mert nincs olyan hogy végig tudod tartani a tervezett tempót, ez kellő tartalékolást fog biztosítani, illetve a töltőnél is több szokott beleszaladni a szükségesnél, mire elnyalom a fagyit.
De ha téged feszélyez, tölthetsz gyakrabban rövidebbeket, nagyobb tartalékolással, a tervezőben szépen be tudsz állítani minden ilyesmit.
Mi az a W11, valami vírus? 😅 Vindóz... nem elég, hogy lehallgat a CIJA, még a Fidesz is 😁 de így legalább billgécc tudja frissíteni az oltáskor beadott chipedet is 😅
(Amúgy alapból a Clio-hoz is csak defektjavító spray meg kompresszor jár, de az enyém készletes autó volt, és abban - az előbbiek helyett - emelő és pótkerék volt. Amúgy vastagon feláras dolog.).
Kurva agy szerencsèd volt. Mert sokan ott állnak az út szélén és várják az autómentőt vagy a mobilgumist mert a szarjukban nincs pótkerék. Defektjavító nem sokat ér ha kiszakad, főleg ha a defekttűrő gumit gyaloglod le. Egy 5000ft-os javítás helyett vehetsz 2gumit majd egy százasért.
Már a 2007-ben vett BMW-mben se volt pótkerék, azt még defekt tűrővel adták. Az újban sincs, ahhoz meg pumpát-kenőcsöt adtak.
A keréknek még a helye sincs kialakítva...
1995 óta nem volt defektem - olyan, amivel nem tudtam hazamenni. Ez több, mint 500 ekm...
Na, a dolgozós gépemre felkerült a WIn11. Eddig tetszik: mintha minden picit gyorsabban indulna, futna, meg talán egy picit jobban is néz ki a tízesnél.
Viszont megüt a guta, mert az itthon található PC-k (2 asztali, egy noti, 2 win-es tablet) közül egyedül a dolgozós asztalira tudom feltenni, a többi az elavult, nem tudják a feltételként elvárt TPM2.0-t, csak az 1.2-őt. Így meg nem hajlandó települni a szemétje.
Én vásárláskor ajándékba kunyiztam egy hamutartót - gyárilag ebben sincs. Viszont közel másfél év alatt még nem gyújtottam rá a kocsiban.
Szerencsére teljes értékű pótkerék volt ebben a kocsiban, az állandóan a csomagtér alján, a kiképzett üregében figyel. Emelő is van.
nekem kukac van meg zseb pumpa a pótkerék mellé
egyszer már sikerült úgy kukacolni hogy le sem vettem a kereket
aszfalton közlekedve az opelon eddig 2 defekt volt meg egy szelep szakadás
méhész korszakban földutakon sokkal több volt, olyan is ami oldalt vágta ki a gumit
Már az autómban sincs hamutartó...
Rákészülés: ha messze megyek, és csak ketten, akkor bedobok egy pótkereket a csomiba, elfér. Pumpa meg defekt javító van gyárilag, de azok szart se érnek, assistance is van, de az is várós. A pótkerék a leggyorsabb... de még sose kellett. Kopp-kopp 😁
Én hazudtam?
Nem te terveztél teslával senjig b+? 😆
A videón elmondott,megélt dolgokat te hazuttolod meg nem én.
Pedig ott van,és tény,persze lehet szivárványokat kergetni meg ilyenek,de attól még a tény tény marad.
Melyik tesla?Az nem leaf.
A 94Kwh?
No,szóval leaf,ami 13 milla,meg az amelyik 26 milla,ugyanaz?
Nem.
A tervező 1%-nál tette le a teslat 8 órányi villanyozás után.
Amikor is ujra fel kell lökni a kompig mert a szigeten ahova mennek nincs csak hosszabbítós töltés 2 napig.
Sehogy se jön ki.
Akkor nem ugyanazon a pályán járunk.
Én 150-el tempomatozok belül, még 1 villany se előzött meg soha 😁 td viszont előfordul. Meg egyéb qrvadrága benzines verda is.
Háát, ezt már nem hagyom szó nélkül vazze... 😅
Nem vagyok Villanyellenes, látom magam előtt a szituációt, ahol jó/jobb a villany benzin/diesel autónál. Régebben írtam: lehet, hogy a feleségemnek olyat veszek legközelebb, de majd meglátjuk. De térjünk vissza ehhez a tervezéshez.
-4%??? Ember! Bármilyen autóval megyek hosszabb távra, nem engedem le az üzemanyag mutatót 1/4 alá. ÉN így érzem magam biztonságban. 4%?!?! És mit csinálsz, ha 6 %-nál leterelnek a a tervezett útról, egy dugó/baleset/akármi miatt?
- Mit csinálsz, ha a terelés miatt elfogy a nafta?
- Ha nálam előfordul, hogy kitankolok ( SOSEM!!!, max, ha kilyukad a tank menet közben.)--> Stoppolok, taxit hívok, akármi és elvitetem magam a legközelebbi benzinkúthoz, ahol veszek egy kannát a megfelelő üzemanyaggal, vissza újra esetleg Stop vagy taxi. Te mit teszel? hozatsz valakivel vödörben pár kilowattórát?
Lásd be, azért ez a 4%-ra merítés nem gyengén a macska bajszának erőteljes cibálása...
Amúgy azt te sem vetted észre hogy én Budapestről terveztem. 😘