Amúgy tényleg idegesítő, akkor is ha csak 2km/h-val megy lassabban 😆
Nem tudom miért van, de sejtem.
Autópályán csináltam egyszer hogy tempomat 130, és mentem. Amikor elém került egy picivel lassabb autó, vissza vettem a tempomatot, és így mentünk, aztán jött egyméglassabb, a végén azt vettem ésre hogy egy kamion mögött vagyok 70-al az emelkedőn, és nem tudok besorolni a belső sávba ahol mindenki 140-el megy.
Szóval én is inkább a gázra lépek minthogy picivel lassabban menjek.
Én is mentem hosszú útra arra alkalmatlan autóval. Ez egyrészt alkalmi kalandvágy, másrészt ilyenkor lehet kipróbálni igazán a hátrányokat, ha kilépünk a komfort zónából.
Igen. Balmazújvárosig 2óra helyett 5óra volt az út. 15kWh akkuval, városra vásárolt autóval.
Viszont azt is tudom hogy ha 30kWh az akku akkor már csak 1óra a hátrány. 50kWh-val meg már nincs hátrány.
A Zoe 52kWh, a Tesla 85kWh egyiknek sincs hátránya a leghosszabb úton amire rendszeresen használom az autót.
Gondold el a Zoe-t városra vesszük, de még az is alkalmas erre, miközben a normál városi használatnál 2 hetente elég feldugni a töltőre.
Nyaraláskor meg a Senji út amit Anti ment: https://abetterrouteplanner.co...
Ha nem akarod értelmezni, ez egy villanyautós útvonal és töltés optimalizáló navigációs program és azért népszerű mert rendkívül pontosan kalkulál. Az általam rendelt Teslával egyszer kell megállni 14percre (amúgy ott van egy étterem, és kb. itt meg is állnék ebédelni) és ennyi az időveszteség. Nekem ez belefér.
Én is 5 körül szoktam indulni, de volt már 4 is... még délelőtt, mikor a helyiek felkelnek, már mi is ott vagyunk az Isztria nyugati oldalán. Az a nyaraláshoz +1 nap. Utazni is jobb, kevesebb a jószág az úton, meg nincs annyira meleg se.
Én lehet, fogadnék - a több villanyosra 😁
De itt van kis csúsztatás... a dízelek azért mennek a külsőben, mert öreg, szétesés előtt álló verdák, csóróknál (300 LE-s új német td-ket te nem nagyon lácc a külsőben)
... viszont a 100-al menő villanyosok mind 8-10 millás néhány éves verdák, csak a tulajaik épp baxxák a fillért 😬 vagy épp leszopják magukat, mert a szembeszél miatt 11,2 kWh helyett 11,8-at fogyaszt a gép 😂
A guglimapsz diszel-split távot 6-óra 15 perc alatt írja,ha hozzá számolunk óránként 20 perc szarószünetet pipisen,meg 1 órát a dugókra,nem várt dolgokra.És 17-30-kor megy a komp miafasznak kell indulni 4-kor?8,5 óra menetidő,fél nyolc-kilenc közt elindulsz és még ebédre is megállhatsz,nem töltögetni éjjel 3 tól.
sokan nem előznek
svájc és svéd ismerős van azok se előznek, van hogy 50 kocsi megy 1-1 lassabb valami után
persze ha 30-al megy kielőzik de 60-70-től már vonatoznak
Amúgy mi az oka hogy a németek nem előznek?
Megy a traktor a sor elején és vonatoznak, amikor meg valaki megunja és kielőzi az egészet, akkor nyomják a dudát meg mutogatnak.
Zéró logikai gondolkodás.Elindul egy kocsisor,megy az első 10 autó 90-el,jön egy elektromos 60-70-el,majd megint jön 10 autó aki 90-el szeretne menni.Nem kell hozzá fizikusnak lenni hogy rájöjj mi lesz a tényállás.
Nincs baj az elektromossal,én még várok addig míg 5perc töltéssel kapok 300km-t minimum (még csak az sem érdekel ezt mennyi pénzért kapom)és ezt megtehetem kb 30km-enként.
Ha csak az a cél hogy minél gyorsabban odaérj, akkor meg repülőre kell ülni, nem diesellel faszakodni.
Villanyt azért vesz az ember mert jobb.
Nem minden körülmények között, de alapból jobb használni.
Aztán amikor nem jobb, az is megoldható vele, akkor minek tartanék egy belsőégésűt csak azért hogy évente 2* meglegyen az előnye, miközben a hátrányait meg egész évben szophatom?
Nem győztél meg :-)
Soha az életben nem volt még igazán erös autóm, de még soha nem tartott fel senki indokolatlanul. Ha nem tudok elözni, akkor többnyire nem is érdemes, csak egyel elöbbre lennék a sorban...
Ezt az infót egyedül te nem tudod feldolgozni. De legközelebb levidózom hogy megy a sor elején az elektromos kocsi a debil sofőrrel és mögötte a kocsisor.
De nem. Nem problémásabb az életem utána, hanem pont hogy egyszerűbb. Ez az oka hogy belebuzultam a villanyba, nem a bébifókák, ezt már sokszor elmondtam.
Csak ugye ti jobban tudjátok hogy nem így van.
Kiragadtok egy mondva csinált problémát és felfújjátok és el is hiszitek hogy úgy van, és az milyen tragikus.
Én meg vettem egy olcsó szar villanyautót hogy saját bőrömön tapasztaljam mi a valóság, és mivel bevált, most meg akarok szabadulni az utolsó benzinestől is, ennyire szar és problémás a villanyautó.
Senki nem akarja hogy villanyautót vegyetek, se olcsón, se sok pénzért. Én akarok azt venni, de ti győzködtök hogy milyen hülyeség, hiszen inkább nektek kéne hinnem mint a saját tapasztalataimnak 😆
És ez akkor is így marad ha a roncsaitok olcsóbbak, meg gyorsabban tankolhatóak.
De tételezzük fel veszek dieselt. Gondolod hogy a 20millás új Tesla helyett majd egy 100-ezres 20éves Astrát veszek? Nem. Ugyanúgy egy 20 milliós valami mást vennék. Az meg ugyan úgy nem éri meg neked az Astra helyett.
Engem viszont nem vonzanak a roncsok. Van pénzem, és szeretnék kényelmesen élni belőle, még ha nektek nincs és nincs is igényetek erre.
És nem. Nem szeretném a vagyonomat a te alapjövedelmedre fordítani hogy kényelmesen horgászhassál 😂
Nem tudom miért van, de sejtem.
Autópályán csináltam egyszer hogy tempomat 130, és mentem. Amikor elém került egy picivel lassabb autó, vissza vettem a tempomatot, és így mentünk, aztán jött egyméglassabb, a végén azt vettem ésre hogy egy kamion mögött vagyok 70-al az emelkedőn, és nem tudok besorolni a belső sávba ahol mindenki 140-el megy.
Szóval én is inkább a gázra lépek minthogy picivel lassabban menjek.
Te megnézted a videót vagy csak mókusbélből jósolsz? 😂
És spórolsz egy lom leaf-en? 😂
Igen. Balmazújvárosig 2óra helyett 5óra volt az út. 15kWh akkuval, városra vásárolt autóval.
Viszont azt is tudom hogy ha 30kWh az akku akkor már csak 1óra a hátrány. 50kWh-val meg már nincs hátrány.
A Zoe 52kWh, a Tesla 85kWh egyiknek sincs hátránya a leghosszabb úton amire rendszeresen használom az autót.
Gondold el a Zoe-t városra vesszük, de még az is alkalmas erre, miközben a normál városi használatnál 2 hetente elég feldugni a töltőre.
Nyaraláskor meg a Senji út amit Anti ment:
https://abetterrouteplanner.co...
Ha nem akarod értelmezni, ez egy villanyautós útvonal és töltés optimalizáló navigációs program és azért népszerű mert rendkívül pontosan kalkulál. Az általam rendelt Teslával egyszer kell megállni 14percre (amúgy ott van egy étterem, és kb. itt meg is állnék ebédelni) és ennyi az időveszteség. Nekem ez belefér.
De itt van kis csúsztatás... a dízelek azért mennek a külsőben, mert öreg, szétesés előtt álló verdák, csóróknál (300 LE-s új német td-ket te nem nagyon lácc a külsőben)
... viszont a 100-al menő villanyosok mind 8-10 millás néhány éves verdák, csak a tulajaik épp baxxák a fillért 😬 vagy épp leszopják magukat, mert a szembeszél miatt 11,2 kWh helyett 11,8-at fogyaszt a gép 😂
Nemigen láttam dízeleket,max a kamiont,de itt most lászlótranszport leaf-et ekézzük. 😂
aztán azt a 2 perc pluszt szórakoztatóbban is el lehet tölteni, pl egy reggeli gyors aktus
https://www.microsoft.com/hu-h...
svájc és svéd ismerős van azok se előznek, van hogy 50 kocsi megy 1-1 lassabb valami után
persze ha 30-al megy kielőzik de 60-70-től már vonatoznak
Megy a traktor a sor elején és vonatoznak, amikor meg valaki megunja és kielőzi az egészet, akkor nyomják a dudát meg mutogatnak.
persze hogy hibátlan
de pár idióta avval akar föld körüli túrákra menni 😂
Villanyt azért vesz az ember mert jobb.
Nem minden körülmények között, de alapból jobb használni.
Aztán amikor nem jobb, az is megoldható vele, akkor minek tartanék egy belsőégésűt csak azért hogy évente 2* meglegyen az előnye, miközben a hátrányait meg egész évben szophatom?
Soha az életben nem volt még igazán erös autóm, de még soha nem tartott fel senki indokolatlanul. Ha nem tudok elözni, akkor többnyire nem is érdemes, csak egyel elöbbre lennék a sorban...
Csak ugye ti jobban tudjátok hogy nem így van.
Kiragadtok egy mondva csinált problémát és felfújjátok és el is hiszitek hogy úgy van, és az milyen tragikus.
Én meg vettem egy olcsó szar villanyautót hogy saját bőrömön tapasztaljam mi a valóság, és mivel bevált, most meg akarok szabadulni az utolsó benzinestől is, ennyire szar és problémás a villanyautó.
Senki nem akarja hogy villanyautót vegyetek, se olcsón, se sok pénzért. Én akarok azt venni, de ti győzködtök hogy milyen hülyeség, hiszen inkább nektek kéne hinnem mint a saját tapasztalataimnak 😆
És ez akkor is így marad ha a roncsaitok olcsóbbak, meg gyorsabban tankolhatóak.
De tételezzük fel veszek dieselt. Gondolod hogy a 20millás új Tesla helyett majd egy 100-ezres 20éves Astrát veszek? Nem. Ugyanúgy egy 20 milliós valami mást vennék. Az meg ugyan úgy nem éri meg neked az Astra helyett.
Engem viszont nem vonzanak a roncsok. Van pénzem, és szeretnék kényelmesen élni belőle, még ha nektek nincs és nincs is igényetek erre.
És nem. Nem szeretném a vagyonomat a te alapjövedelmedre fordítani hogy kényelmesen horgászhassál 😂
Lehet hogy te így közlekedsz,de én nem csak nézek,látok is.