Ha e között meg egy Honda CB125F között kellene választanom, akkor szerintem az utóbbit venném: csak az árkülönbözetből 5 évig tankolhatnám (1,5 liter a gyári fogyasztási adat, de a tulajok szerint 2 literből MINDIG el lehet vele járni, akárhogy hajtod.)
ez szerintem közel 10 éves bicikli már, amúgy hihetetlen finomam jár mindene
addig amíg nem nyúlik meg a lánc ami néha 6-800km és ilyen 3000+ft láncok
nekem a 8as sorhoz 700 forintos lánc 2ezer felett bírt
havernak szétesett a váltója vért izzadtunk mire összeraktuk pontosan
ott a fékkar volt a váltókar is 11sebességes finom cucc
valami ilyesmi:https://www.muziker.hu/shimano...
azokon pedig a hátsó mindig egy kattintásra váltott
az első váltó volt 2 kattintásos
ha 3-4 kattintás volt akkor ott valami nem volt fasza
a 6-7-8 sorosokon egyforma a húzáshossz utána kezdődik a probléma használat közben
Nem buta gondolat a régieket felújítani. Egyik rokonom mániákus nagy bicajos és a mai napig van neki használatban egy régi olasz országúti kerékpár (versenybringa 😁), ami akkoriban (90-es évek) egy nagyon komoly cuccnak számított, könnyűnek és szépnek, de ugye manapság már mosolygunk például a vázon lévö váltókarokon 😀. De valamiért nagyon szereti, kismillió km lehet benn és természetesen már nem gyári a kerék, vagy a kormány, ülés, de a váz és a váltó igen!
Nekem van egy kellys spider50-esem eladó, 190ezer. Hanyatestem vele aztán vettem egy endurot. Egyszer megkerültük a Velencei-tavat meg pár kisebb kört menem vele. Ülése karcos.
Ha e között meg egy Honda CB125F között kellene választanom, akkor szerintem az utóbbit venném: csak az árkülönbözetből 5 évig tankolhatnám (1,5 liter a gyári fogyasztási adat, de a tulajok szerint 2 literből MINDIG el lehet vele járni, akárhogy hajtod.)