90-nel mehet, ha a tacho vizsgán ügyeskedtek, biztosan tud vele kicsit gyorsabban menni a gumi miatt. Passz, de életveszélyesek a billencsek, azokat kellene szarrá szopatni mert sajnos a legtöbb egy bunkó paraszt.
Megyek kocsival óra szerint 110-zel (GPS szerint 108), utolérem, mögé lassítok mert sokan jönnek szemből, és a konstans együttes tempónk óra szerinti 102, GPS 100. Üres, vadiúj billencs. 5 percig megyek mögötte, és nem győzök álmélkodni. Nem sok ilyen autóval találkoztam, de nem eggyel az utóbbi mondjuk 3-4 évben.
Amit meg Neked és Zolinak mondtam a túrán ott meg azt mondtam rosszul, hogy nem 240 volt az átlag hanem az csak a csúcs volt 1 alkalommal az átlag nyilván ennél jóval kevesebb tehát marhaságot mondtam mint megannyiszor. 😂
Bele tud gurulni, de tartósan nem tud menni. ~30sec után reklamál a tacho és 1perc után beírja ami komoly bünti. Az újakban, a régiekben lehet hogy a mágnes vagy az iktató működhet de nagyon ritka ez, a billencsnél is.
Ez már egy másabb világ.
Azt nagy eséllyel rosszul nézed bár mint írtam ma is van aki csinálja, de a hatalmas büntik miatt ha csak nem védett a cég akinek az autójával a sofőr a saját pélójával veri magának a csalánt szinte kizárt. Újra leírom, a kiiktató fix büntis ami 800000 a sofőrnek és 800000 az autó üzembentartójának plusz telephely ellenőrzéssel is szokott járni amit pár milla alatt ritkán úszik meg a cég ezért ezt legfeljebb a "védett" cégek merik megkockáztatni.
Revidiálnom kellett az álláspontomat kamion sebesség ügyében, pár napja szóba került felénk a dolog és több kolléga esküdözött, hogy nekik anno 130-140-et kiiktatóval simán ment a gépük (nem hanta boyok halmaza), jellemzően mikor billencseztek, ott még mai napig divat ez állítólag, így elnézést kérek, hogy rosszat mondtam.
A rendes motor injektoros és nincs gond a tartalékra kapcsolással, fél év állással meg ilyenekkel, ha van szufla az akksiban akkor 2-3 tekerés és megy bármikor. 😁
Rendes motoron van benzincsap, és közel 5 literes (!!!) tartalék állás. Több, mint 100 km-re elegendő nafta.
Egyébként én is csak ritkán várom meg hogy leálljon és át kelljen váltani: 250-300 km után kiállok tankolni mindig. (Napi számlálóval).
napi méterszámláló nincs?
egyik trip legyen a tank aztán még lámpa se kell
sosem fogytam még ki pedig volt hogy egy bicikli km óra volt az összes műszer a motoron.....
Azért azt elég nehéz benézni, a napi számlálóval együtt.
Amúgy meg néha löttyintettem bele egy kis etanolt pont ezért.
Mit csináljak, szereljem le? 😂
Ez már egy másabb világ.
Egyébként én is csak ritkán várom meg hogy leálljon és át kelljen váltani: 250-300 km után kiállok tankolni mindig. (Napi számlálóval).
egyik trip legyen a tank aztán még lámpa se kell
sosem fogytam még ki pedig volt hogy egy bicikli km óra volt az összes műszer a motoron.....