Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem mondták neked hogy ezres alatt semmit, mert az lányka motor? 😁
Arra a kisturbos bekaevo vödörre recskazol meg mindig? 😂
Csakasorhárom! Mondjuk egy satnya 675-tel nem kell foglalkozni, van annál rendesebb is. Egy fűtött / légkondícionált kaszni azért nem hátrány.
Csakasorharom,csakahethatvanöt,csakacsupasz.
Ebben IS jobb. 😂
Na csaptam egy gyors kört motorral, egész jó az idő a motorolásra. Bár kishijján kitankoltam, de alapjárat meg krákogó motorral eljutottam a másfél kilométerre lévő kútra 😃
Faszé nem tesznek lámpát is a kárckijelző mellé? Sose veszem észre hogy villog két vizszintes apró pálcika......
jaj bogyókám Inkább nem mondok semmit(fetrengős) Megyek inkább pecálni, bár ez a genya szél elállhatna(szemeit körbeforgató)
Hát ugye eleve itt vagytok Ti hárman (hatökör és félkegyelmű) .... 😂
úgy írhattad volna,hogy más fórumon nem találok ennyi hülyét(röhögős)
Hát igen ezt vadászni kell(fetrengős)
te is itt rontod a levegőt a multik meg vasárnap is nyitva vannak(óranézegetős) Neked is jobb lenne, ha vasárnap egész nap nyitva lenné(bár attól még ide fel tudsz írni) (fetrengős)
Szerintem mas forumot lampaval se talal annyira fogalmatlan. 😄
Szerintam az a baja hogy hülye vagy.
👍️
faszom tudja mi a bajod
Na, mi pont ugyanigy vagyunk veled. Nem nagyon érdekelnek az álláspontjaid, mert erősen szubjektivek és megalapozatlanok 😃
Azt se értem.mit keresel egy motoros fófumon motor nélkül, bár amig volt az is kimerült az egyenes uton nyélgázon közlekedésben, ergo ahhoz se volt tehetséged 😃
Szerintem más fórumokon a kutya nem áll szóba veled, vagy van.normális.moderáció és idejében kiraknak 😄
Csónakos hányásban fetrengős igénytelen milliomos vagyok fórumok nincsenek? 😀
17 évesen volt egy wartburgom kombi 2t, 20 éves koromtól egy passzátom. Meg van 6-8 éve egy rönő maszter ez kényszer választás volt kell éves 6000-8000 ezer km-er futáshoz. Ezekre az autókra nem vagyok büszke De a wartburgot megörököltem a passzát az saját választás volt(semmit nem bántam még úgy életemben) maszter hirtelen kellett az igazság az, hogy kategóriába a többi sem jobb, japán meg nem készült ebbe a szegmensbe. Volt és van azóta vagy 10-12 japán autóm aminek a a legkomolyabb fenntartási költségei az izzó és akkumlátor cserékben kimerült. Az,hogy neked milyen autóid voltak nem különösebben érdekel nekem a wartburg a passát és a rönó kivételével megbízható, olcsón üzemeltethető szervizre igénytelen autójaim voltak és vannak az elmúlt 30 évben
Bogyoooooo,a kinaiak mar a spájzban vannak. 😂
http://youtu.be/D7vvi6e3eQQ
Na ezekhez volt szerencsém elégszer 😊
Amugy legjobb a csepeleken, rábákon lfákon lévő fém huzigálós pumpa. Örökéletű.
Volt amelyikbe műanyag volt. Azse jobb, cseréltem azt is mert az meg előbb utóbb kikeményedett és azért lett lyukas.
Tudom, de azért ennél a gumilabdánál rakhatott volna valami komolyabbat.
Renault szerette sokáig, az 1.5 meg az egy 1.9 is a magasnyomásúba épitett kisnyomásuval szivta fel az üzemanyagot. Azokba kellett.
A renault az 1,5 dci-nél is alkalmazza, szar megoldás és teljesen felesleges úgy ha van elektromos szivattyú.
Is, de azokban se volt elektromos tápszivattyú. Amelyikbe van tök felesleges.
Az üzemanyag rendszer légtelenítésére IS szolgált a régi autókban.
Régebben azokba az autókba raktak kézi pumpálós vackot amiben nem.volt kisnyomású szivattyú a tankban hanem a magasnyomásúval szivatták fel. De egy tankba vagy tankon kivülre rakott kisnyomásúnál tök felesleges. Ha beszarik ugyis cserélni kell mert nem fog menni az autó ha meg működik mnek a nyomkodós szar amit megesz az üzemanyag és utána azzal kell az utszélén baszakodni.