Ha ügyi vagy, hatért elhozhatod. 😁 Mármint ha nem felel meg neked a fapados....
Tavaly ugyanezt (pontosan ugyanilyen felszereltségűt, de még 100 lóerőset) a nyitási extra akcióban elhozhattam volna 4,8 milláért. Nem volt annyi pénzem, ahhoz már nem lett volna elég a folyószámlahitel, hanem személyi kölcsön vagy lízing kellett volna.
Na, én ezt nem vállaltam be a gyári naviért, digitklímáért, bőrülésért, kulcsnélküli indításért, fényre sötétedő belső tükörért. Nekem annyit nem ért meg, bár az automata klímát nagyon szerettem volna, a többi az guriga taknyot sem érne számomra.
Egyébként nem akarom az új Dacia Sandero-t fikázni, mert van EGYETLEN olyan tulajdonsága, ami miatt néhány ember számára vonzóbb lehet a Clio-nál: a picit magasabb tető és a rövidebb ülőlapok miatt abban 4, az átlagosnál picit magasabb felnőtt is elfér, ez a Clio-ra nem igaz: ez csak elöl kényelmes (de tényleg), hátul meg tinédzser-méret / feleség-méret. Négy felnőttnek a Clio az tényleg szűkös.
Ez tényleg 17,1 mp alatt gyorsul 100-ra(fetrengős)
Baszki a 40 lovas villanydákó ennek odaver mint a szar(fetrengős)
Te milyen vezetési élményekről hablatyoltál eddig(fetrengős)
Mire az a szar eléri a 100-at te meg is érkeztél oda ahová indultál évi 5 ezres futással(fetrengős)
Mármint "új Dacia akár 3,5 millió forinttól" meg "új Clio már 4 milliótól". Csak éppen a konkrét autó amiben a seggedet meresztetted az nem ennyibe kerül. Csak mondom: 3,5 milláért 65 lóerős, kizárólag fehér színű, klíma és rádió nélküli, fekete kilincses-fekete lökhárítós fos van.
Hát vagy elhiszed vagy nem ebben is most ültem(röhögős) Volt időm végignézegetni az összes szart amíg a megrendelésre vártam(röhögős) Ebbe villany ablak elől-hátul) , villanytükör, nagy tablet középütt, metálfény (meghajlós) Azt, hogy mi volt a motor nem tudom nem vellany az tuti(röhögős) 3,5 miller volt rajta az árcédula(meghajlós) Picit sem nézett ki gázabbúl mint a klió. (Bár az is elég gáz volt) (gondolkodós)
dácsia vagy rönó(kérdőjeles) bocsi,hogy ezeket keverem, de hát ugyan az a márka más emblémával a még a szalon is 1(röhögős)
Hüjjék vagytok, na! 😍 Itt a hivatalos rönyó papír, tessék legördíteni a legaljára a műszaki adatokhoz és elolvasni a csomagtér méretét: https://cdn.group.renault.com/...
Azta(meglepődős) erre zotya simán rádobna fél tonnát(hajlongós)
Mondjuk amikor zöldre vált a lámpa kicsit bele kellene kapaszkodni a szarvába(gondolkodós), meg lehet elkaparna a lába, de szerintem idővel(óranézegetős) simán szokható(fajinat mutató)
de hát értsd már meg, hogy 284 liter(mérges)
A rönó oldalán hozza a műszaki táblázat. 8kezeit széttáró) Csak tudják már milyen paraméterekkel rendelkzik az a fos amit kihánynak a gyárból.(gondolkodós)
Ha nekik nem hiszel csinálj egy argusz próbát(meghajlós)
Veszel 2 literes petpalackos argust amit inni szoktál.(kezét széttáró) Szépen felbontogatod, aztán el kezded öntögetni befelé a csomitérbe (meghajlós). Amikor megtelt, megszámolod az üres petpalackokat.(meghajlós)
Jótanács: Szerintem elég, ha csak 145 Db-ot veszel még abból is marad ki 3 flakon.(meghajlós)
Nehogy bevásárolj belőle 200 palackkal(ujjával nemet mutató) mert 60 palack argus fog rádpimpósodni(kezét széttáró)
Az nem rönő hanem dácsijja, és egy értelmesebb felszereltségű (ami még mindig sokkal hitványabb az én lomomnál), metálfénnyel-klímával manapság 4,5 millába fájna. Kurblis hátsóablakkal, tablet nélkül, pálcikás tükörállítással, pótkerék, tolatóradar, ködlámpák nélkül, gyengébb motorral. Két *-os törésteszttel (de valószínűleg még az is biztonságosabb, mint a te sz@rod lesz). https://totalcar.hu/tesztek/20...
Egy ilyesmi ma is jó lehetne, ezzel bármit elvinnél, igaz kissé pofafelfújós, de csinálható, utoljára a nagybanin láttam ilyenekkel dolgozókat talán még ma is vannak, nem írom le milyen súlyokat tudtak elvinni mert nem hihető, látni kell.:): https://gallery.hungaricana.hu...
Gondolom, nem tudsz németül, ezért segítek:
"Der Kofferraum hat für einen Kleinwagen eine stattliche Grüße und fasst nach ADAC Messung bis zur Kofferraumabdeckung 250 Liter (Werksangabe 340), wenn sich der variable Ladeboden in der untersten Stellung befindet." -->
A csomagtartó lenyűgöző méretű egy kis autó számára, és az ADAC mérései szerint 250 literes a csomagtartófedélig (gyári specifikáció 340), ha a változtatható rakodótérpadló a legalacsonyabb helyzetben van.
ja, hogy úgy 284 liter, hogy még a pótkerék helye is bele van számolva,meg szükség esetén még csak rendesen össze sem nyitható a hátsó üléssel(szemeit forgató) Hát ez elég gáz(karját széttáró) Mondjuk legalább nem adtál érte sok pénzt(karját széttáró)
Igen...minden cégtulajdonos a saját 25 éves kocsijával hordja ki a 40 ezer forintos minőségtelen bútort házhoz...aha...aha 😂
Mekkora egy kis nyomorult vagy te 😥
Tavaly ugyanezt (pontosan ugyanilyen felszereltségűt, de még 100 lóerőset) a nyitási extra akcióban elhozhattam volna 4,8 milláért. Nem volt annyi pénzem, ahhoz már nem lett volna elég a folyószámlahitel, hanem személyi kölcsön vagy lízing kellett volna.
Na, én ezt nem vállaltam be a gyári naviért, digitklímáért, bőrülésért, kulcsnélküli indításért, fényre sötétedő belső tükörért. Nekem annyit nem ért meg, bár az automata klímát nagyon szerettem volna, a többi az guriga taknyot sem érne számomra.