Pontosabban a Rönó rendelte a kínaiaktól, csak EU-ban nem akarták magukat égetni ezzel, ezért lett Dacia 😁
Mindenesetre jó drága a Dacia embléma rajta 😆 https://villanyautosok.hu/2019...
Egy barátom pont ezt fejlesztgeti most, valami olyan kütyü ami kommunikál az inverterrel és akkor kapcsol be fogyasztókat amikor nagy termelés van. Lesz rajt valami monitor is.
azt adják hozzá ingyen(kezeit széttáró)
Ha abból indulunk ki, hogy az itt gyártott cla mercik előállítási költsége megáll 2,5 millából akkor nincs is miről beszélnünk. Baromira meglepődnék ha a szpring 600 ezer ft-nál többe jönne le a futószalagról(gondolkodós)
Mondom az a csúcs, full extrás listaára a 13milla. Ebből lejön 5milla ha pályázol.
13millát soha nem ért az a kocsi és nem is került annyiba, ez csak a szokásos akciózáshoz megemelt ár.
Bár abban nem hazudtak hogy a pályázathoz igazították, csak nem lefelé, hanem felfelé 😁
De ha annyiba kerülne senki nem vinné, márpedig a Dacia Spring megjelenése előtt ez volt a legtöbbet eladott.
De 13 ért már lehet kapni Kia eNirot listaáron 64-es akkuval 450km hatótávval, és az rendes autó legalább, amivel autópályára is ki lehet menni különösebb probléma nélkül.
Mekkora furgonnról beszélünk(kérdőjeles) a master, sprinter, ivekó vonal nyílván kényelmes, ülj bele egy én méretű furgonba te pajtás lehet bele sem férnél(gondolkodós)
asszem ezt már jó néhány hete megírtam, hogy ennek a vellanyautózásnak a környezetvédelemhez az égegy baszkta világon semmi közel (ujjával nemet mutató) Erre csak ráfogják. Baromra nem is biztos, hogy környezetbarátabb, ezt még ekzakt módon nem állapította meg senki ja és főleg nem is érdekel senkit engem is csak az ingyenessége érdekel(röhögős) És a belsőégésű technológia meg fog szűnni, szintén 100 öreg asszony nem mondja meg, hogy mikor. Minden esetre a világ gazdaságai 1000-rel azon pörögnek, hogy lehetőleg minél hamarabb(kezeit széttáró)
De az a teljes ciklusra vonatkozik.
Minél kisebb arányban töltöd/sütöd úgy növekszik exponenciálisan a ciklus szám.
Az ilyen rövid töltögetések nem degradálják lényegében. Eleve a villanyautók folyamatosan ezt csinálják minden fékezésnél.
Az éjszakai áram kapcsolgatásától nagyon kímélő üzemmód számára.
igen ám csak így egy tartály felfűtésed 200 ft. Legalább 2x fel kell fűtened naponta a tartályt ez mindjárt havi 12 rugó és ez még csak a melegvíz (kezét széttáró)
én is küzdöttem ezzel az éjszakai árammal ugyanilyen okból vagy 15 évvel ezelőtt. felhívtam a démászt aztán mondták át tudnak tenni valami nagyobb csomagba ami ugyan drágább de jobban jön a delej az estiről. Sose volt gondom utána a melegvízzel. Nézz utána
neked 100 ezer km-er 20 év lenne bogyó(gondolkodós) hol a francba leszel már te akkor,(kérdőjeles) vagy úgy is írhattam volna hány méter mélyen(röhögős)
És ez különösen azért pofátlanság mert a villámtöltő lényegében a csatlakozóból, egy nagy áramú kontaktorból (relé) és azt ezt vezérlő 5$-os számítógépből áll. Nincs benne semmi olyan drága cucc ami ezt indokolná, csak ezzel is le lehet húzni a népet, mert azért eléggé alapvető a villámtöltés lehetősége, ha más nem azért mert eladhatatlan lesz nélküle.
A konnektoros töltő sokkal drágább és bonyolultabb.
Más autókban eddig az volt a feláras.
mert szaré-húgyé lehetett venni. Amiért most engem basztat, hogy egy kategória legalját veszem ő is azt tette. A thália ár-érték arányban verte a korzát meg a szvittyet. Teljesen logikus választás volt lehet randa volt annyira azért mégsem volt szar. Havernak is volt jártunk vele pecálni messzebbre is azért a pénzért teljesen rendbe volt(kezeit széttáró)
Igazából ebből a szempontból is bőven megéri.
Ha csökkentjük a függőséget az olajhatalmaktól, az csak jó mindenkinek, mármint ott ahol nincs elég olaj.
Plusz Gréta is pettingelhet a bébifókákkal, békesség, szeretet, meg ingyen sör.
tévedés.(újával nemet mutató) ennek se románnak se franciának semmi köze hozzá legfeljebb a név.(kezeit széttáró) Ez kb. olyan mint az én proeszom amire ráírták, hogy tojota de az emblémán kívül kábé semmi más köze nincs hozzá(röhögős)
A szpring az eredeti KÍNAI. Azt mondják ami nem kínai az eleve hamisítvány(röhögős) nos ebe benne van a próba mint az aranynyakláncba(fetrengős)
Mindenesetre jó drága a Dacia embléma rajta 😆
https://villanyautosok.hu/2019...
Ha abból indulunk ki, hogy az itt gyártott cla mercik előállítási költsége megáll 2,5 millából akkor nincs is miről beszélnünk. Baromira meglepődnék ha a szpring 600 ezer ft-nál többe jönne le a futószalagról(gondolkodós)
13millát soha nem ért az a kocsi és nem is került annyiba, ez csak a szokásos akciózáshoz megemelt ár.
Bár abban nem hazudtak hogy a pályázathoz igazították, csak nem lefelé, hanem felfelé 😁
De ha annyiba kerülne senki nem vinné, márpedig a Dacia Spring megjelenése előtt ez volt a legtöbbet eladott.
De 13 ért már lehet kapni Kia eNirot listaáron 64-es akkuval 450km hatótávval, és az rendes autó legalább, amivel autópályára is ki lehet menni különösebb probléma nélkül.
Minél kisebb arányban töltöd/sütöd úgy növekszik exponenciálisan a ciklus szám.
Az ilyen rövid töltögetések nem degradálják lényegében. Eleve a villanyautók folyamatosan ezt csinálják minden fékezésnél.
Az éjszakai áram kapcsolgatásától nagyon kímélő üzemmód számára.
A Leaf-en is röhögtök, pedig majdnem olyan jó mint a Dacia 😁
De pont úgy leszarom mint Pipi. Elég ha nekem jó.
A konnektoros töltő sokkal drágább és bonyolultabb.
Más autókban eddig az volt a feláras.
Ha csökkentjük a függőséget az olajhatalmaktól, az csak jó mindenkinek, mármint ott ahol nincs elég olaj.
Plusz Gréta is pettingelhet a bébifókákkal, békesség, szeretet, meg ingyen sör.
A szpring az eredeti KÍNAI. Azt mondják ami nem kínai az eleve hamisítvány(röhögős) nos ebe benne van a próba mint az aranynyakláncba(fetrengős)