Nem a Priust nézzük le, mert annak van (vagy legalábbis volt) helye a közlekedésben, hanem az átlagos Prius-os sofőrt. Aki elviseli a fos bégetését minden gyorsításkor (illetve nem, ezért nem gyorsít), és aki képes feltartani a mögötte jövőket csak azért, hogy nagyobb / több szép zöld levelet növesszen a kijelzőjén. Szóval aki erre recskázik...
Én azért nagyon élvezem hogy Bogyó Tháliáját basztatjuk, nem az én Priusomat 😋
Sokan lenézik a Priust, mert csak, de igazából ugyan azt tudja mint egy átlagos autó amit a többség használ (mint Bogyó is a sajátjára) hogy mennyire fasza, meg jól megy, közben meg igazából csak a marketing megközelítésben különböznek a képességei.
Ezért akarok 150-ig gyorsulni ellened: ha elfogy a villany és csak a életunt, 72 benyás póniló marad a dögnehéz kocsihoz, akkor azért vannak esélyeim. 😁
Az átlag magyar tömeg példája aki ha örököl,vagy fogszívva befeccöl egy újba nem biztos hogy a 13 millás kategóriába egerészik úgy hogy max 6-8e km az éve futásteljesítménye.
Csábító de a céges nyereségek nélkül natúrban nem éri meg bármilyen jó,mer jó,de max ez a dácsia szintű fos lenne az ideális.
Nem véletlen hogy mr.igénytelenszarrágó is csak arra csapott le.
Aki most jelen pillanatban a kiscsaládnak akar transzportot az 5-6 milla körül talál még mindig egy K asztma szintű benzinest ilyen futással 10 évig autó lesz,és a mradék 6 millából ilyen km mellett simán elpöfög a teszkóba vele 10 évig.
Tudom az a fixa idea hogy nincs benzines se 10 alatt mert a ford focus megafelszerelt istenccsapásaerős dízele annyiba kerül. 😂
Jelenpillanatban új jelenség van a forgalom feltartóknál,eddig a kalapos öregemberek voltak,most meg már ott vannak az elektromos autók is.náluk fejtetőn vannak a számok,90 helyett 60-al
Tied 11.3 alatt gyorsul hivatalos adat szerint, amit azért ront a kuplungkezelés, és váltási idő.
A Prius 10.6 fixen, bármikor, csak a jobb oldali pedált kell lenyomni és ezt mutatja a stopper.
Eléggé az. Sok villanyautós ismerősöm csinálta így.
A magán felhasználók többsége meg úgy csinálta ahogy én.
Persze az egymás szívatását leszámítva, megértem azt is amikor valakinek nem jön ki a matek. Pl. neked is inkább egy kontrás csepel kéne arra a célra amire te használod 😁 meg Ininek sem lenne célszerű ennyi pénzt kiadni rá, de sok olyan eset van amikor elgondolkodni sem hajlandó valaki rajta, mert ő nem közlekedik mosógéppel, meg minden nap 600km-ert megy 160-al és 5perces töltéssel. (ami persze gyakorlatilag az emberek 0.01%-ra igaz, de valahogy mindenki ebben gondolkodik)
Milyen érdekes... 1teljes éve sírsz hogy mennyire szar neked mert a covid mennyi pénzedet elvette, erre új autót akarsz venni. Elképesztő, hihetetlen milyen mélyszegénysègbe kényszerültél az elmúlt 1évben
Ezt nem is vitatta senki, mi az első generációs Prius-t nem értjük: ha valaki motorozik rendszeresen (mint te), az hogyan tud létezni egy leszedált sofőrt feltételező autóban? Tudathasadással? Más ember leszel ha négykerékre váltasz? 🙃
Én eredetileg egy Yarist akartam asszonynak használtan. Akkor az 3millió volt.
Aztán csak úgy véletlenül ránéztem a villanyautókra is 3milliós árban és lehetett kapni. Tehát esetemben nincs megtérülési idő.
Mivel nálunk kifejezetten rövidtávokra van használva, 30km naponta, a villany a legtökéletesebb megoldás. Az meg hogy nem megy el 1000km-et, meg 5perc alatt tankolható ebben a felhasználásban semmi előnyt nem jelent, tehát én az első perctől csak nyertem ezen.
A formája, arányai eléggé becsapja az embert ha nincs viszonyítás.
Sokan lenézik a Priust, mert csak, de igazából ugyan azt tudja mint egy átlagos autó amit a többség használ (mint Bogyó is a sajátjára) hogy mennyire fasza, meg jól megy, közben meg igazából csak a marketing megközelítésben különböznek a képességei.
Megy mint egy troli és rondább mint a szamárharapás. 😂
Csábító de a céges nyereségek nélkül natúrban nem éri meg bármilyen jó,mer jó,de max ez a dácsia szintű fos lenne az ideális.
Nem véletlen hogy mr.igénytelenszarrágó is csak arra csapott le.
Aki most jelen pillanatban a kiscsaládnak akar transzportot az 5-6 milla körül talál még mindig egy K asztma szintű benzinest ilyen futással 10 évig autó lesz,és a mradék 6 millából ilyen km mellett simán elpöfög a teszkóba vele 10 évig.
Tudom az a fixa idea hogy nincs benzines se 10 alatt mert a ford focus megafelszerelt istenccsapásaerős dízele annyiba kerül. 😂
A Prius 10.6 fixen, bármikor, csak a jobb oldali pedált kell lenyomni és ezt mutatja a stopper.
Csodálkozom hogy mindig a leghülyébbel a legpénzesebbek... Lőrinc, Pipi...
A magán felhasználók többsége meg úgy csinálta ahogy én.
Persze az egymás szívatását leszámítva, megértem azt is amikor valakinek nem jön ki a matek. Pl. neked is inkább egy kontrás csepel kéne arra a célra amire te használod 😁 meg Ininek sem lenne célszerű ennyi pénzt kiadni rá, de sok olyan eset van amikor elgondolkodni sem hajlandó valaki rajta, mert ő nem közlekedik mosógéppel, meg minden nap 600km-ert megy 160-al és 5perces töltéssel. (ami persze gyakorlatilag az emberek 0.01%-ra igaz, de valahogy mindenki ebben gondolkodik)
Aztán csak úgy véletlenül ránéztem a villanyautókra is 3milliós árban és lehetett kapni. Tehát esetemben nincs megtérülési idő.
Mivel nálunk kifejezetten rövidtávokra van használva, 30km naponta, a villany a legtökéletesebb megoldás. Az meg hogy nem megy el 1000km-et, meg 5perc alatt tankolható ebben a felhasználásban semmi előnyt nem jelent, tehát én az első perctől csak nyertem ezen.