Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezres Clio sport módban 😂 nagyon jó vagy ma 😂
Kijön a matek? Ki…. Igénytelen? Miért faj az neked? Befolyásolja az életedet? 😂
Miért írnék mait? Mikor tudatosan a meglévő autóját viszonyítom az új kiszemelthez. Ha már új autó és elektromos, akkor nem dácsiát vennék, ha meg csak arra van pénzem akkor meg azért nem vennék azt hogy új autóm legyen. A pipi esetében az a gáz hogy bőven megtehetné hogy vegyen valami normális autót, legalább az asszonynak, ha már ő maga igénytelen.
A drágább felszereltségben van "sport" mód, az durván felkeményíti a kormányt - na azt nagyon hiányolom az enyémből.
Tényleg jó vezetni, a Kia Ceed kombiután egyetlen bajom van vele: azt - hála a soklengőkaros hátsó futóművének - le se lehetett robbantani az útról, ennek meg elég ideges a kormányzása nagyobb tempónál. Kicsit túlszervózott, túl könnyű tekergetni.
Aham 😂 na hagyjuk, mondhatnám, hogy érdekel a véleményed, de abban a korban vagyok, hogy már nem hazudok 😂
Volt szerencsém hozzá, számomra pöcsköszörű kategória.
OK, ezt ércsük, hogy a régi nagggyon frankó, de se Laci, se én nem az újról beszéltünk, hanem a tiédről, és a 11,8 is a te fajtádra vonatkozik.
Szóval az óra ennyit mutat, mind1, mit hablatyol össze Winkli azért a kis pénzért 😁
Egyébként a videódban is lassú, nem láttam, hogy leírja valahol, de 5-6 körül indul el, és 19-nél 100. Az 13,xx mp...
Persze emiatt még ne zúzasd be, kár lenne, olyan szép a színe... 😂
Ne foglalkozz vele…. Te boldog vagy ezzel és ez a lényeg 🙃 mondjuk végre nyerhetne a prius, de gyáván megfutamotsz 😂
Csakhogy nem rólad vagy rólam volt szó…. És megint csak ismételni tudom azt amit évek óta írok, cégre megéri újat venni, magan személyként nem vettem volna ilyet…
Igen, nekem ez erről szól…. Mi a baj vele? Van olyan is, ami meg nem erről, de az sem rossz…. rendeltem egy másik “akciós” autot…. 😂 igazából már a jövő heten átvehetném, de majd 27 után, amikor visszajöttem motorozasbol… na azt nem tudom megmagyarázni matek alapján, de nem is érdekel 😂
Tessék egy video a 100 lovas TCE100-ról:
http://youtu.be/3Ohjwu_RCLI;ab_channel=Engin-Can-ERO%C4%9ELUEngin-Can-ERO%C4%9ELU
Na, ez nem nagyon bömböl: csúnya a hangja, de nagy fordulaton is csendes (belülről).

Az, új, most forgalmazott, 90 lovas verzió meg a kereskedő szerint pont olyan lett, mint egy kisdízel: alul-középen nyomatékos, de megölték a felső fordulattartományát (ezért is kell a 6-os váltó hozzá, mert rugalmatlan lett). Az enyémet simán 6500-ig ki lehet forgatni, és 6000-ig ÉRDEMES is, mert megy, nem ellenkezik. Idézet Winklertől, a 100 lovasról:

"2750-es fordulattól adja le a 160 newtonméteres csúcsnyomatékát, szóval amolyan szívó 1,5-1,6 imitáció, csak nem függ a teljesítmény a fordulattól, mint egy szívómotorban. 2500 fölött már csak az van, hogy a padlógáztól számított 0,3-0,5 másodperc múlva elkezd menni, bármennyit forog is a főtengely."

"A 6. fokozat se hiányzik, mert a motor elég rugalmas. Ha csak közlekednénk, 1500 és 2500-as fordulatszám között kényelmesen eltötymörgünk, ha meg száguldoznánk, 3000-6000 között lesz jó, ami egy turbómotortól nagyon szép tartomány."

Na, az "új" az nem ilyen, hanem egy életunt vacak - 6 sebességgel is. És jóval drágább is lett.
Megint csak a hülyeség… írj egy mai új auto példát, ne egy használtat…. Vagy vegyel biciklit… 😂 azon sporolsz igazán 😂
Az a kis pöcsköszörű i3 nem olyan kicsi ám 😂 és mint szinte mindig, most is hülyeséget írsz 😂 itt sosem a fogyasztáson megy a sírás, hanem az áron, tehát árban hasonlítottam, városi felhasznalasban, ahova tervezték pedig nem is tudom összehasonlítani…. 😂
Ilyet nem is írtam 😂 te ennél jobban szoktál figyelni 😂 egyik szélső példára, másik szélső példa
Persze, gondolom, sportosan berreg meg pörög - de az óra mégis azt mutatja, hogy egy bágyadt tetű. A szívó motoros 1.6 Vitara is kb. ennyit tud, az is olyan belül, mintha rally autóban ülnél, bömböl 4000 felett 😁 csak a mutatót nem tekeri felfelé elég gyorsan. 😡
A te történeted nem egy optimális autó választásról szól, hanem az optimális pénz kimentésről. Én értem a szempontjaidat, pont ezt írtam, hogy ezek közül a legtöbb nálam nem áll (mondjuk pl. az ÁFA sem, de az nálad sem érv a villany mellett, mert benzinesre is ugyanígy visszanyerted volna)
Én villany autót a villany autósága miatt vettem volna, de esetemben nem térült volna meg. Ennyi a történetem lényege - és hogy Pipinek hogy térül meg, nem tudom, de neki jók az esélyei, mert az ő választása nagyon olcsó, benzines árban van. Az én választásommal 2015-ben 2x annyi lett volna a villany...
Pipi példája? Tehát akkor 2millát dob ki az ablakon 5 év alatt a dácsiával. 2milla,csak egy gyors tipp, minimum 100ezer km, nem hiszem hogy anyuka annál többet autózik. És inkább egy pár éves japán nem tudom mi, mint egy új dácsia. Szóval még ha nyer is vele sem lesz annyi hogy érdemes átülni egy ilyen kotlába, de hát a pipi igénytelen. Nem sokan vannak akik önszántukból vissza lépnek a minőségben, ő megteszi.
Tévedsz, az enyém még sokkal jobban ment, és kellemesebb is volt vezetni az 5 fokozatú váltójával. Az új, 90 lovas, DPF-es a kereskedő szerint is egy fos, ráadásul 6-ot kell benne gangolni. Az enyémről még a francia kisautókat szívből utáló Winkler is ezt írta:
De a kis pöcsköszörű I3-at miért egy 8l fogyasztású audihoz nézed? Még ha lényegen nem is nagyon változtat, de egy I3 felhasználhatóság terén egy olyan belsőégesűvel van egálba ami 4litert fogyaszt.
A te peldad nem altalanos.
Pedig végre nyerhetnél és tessék… 😂
Te leírtál egy extrém alacsony példát 😅 6 évvel ezelőttről, évi 7e km futasteljesitmennyel 😂 óriási…. Az napi 20 km átlag sincs, tehát neked biciklit kellett volna venned, nem autót 😅 és etalonnak állítod be, holott nem is rólad volt szó… na ez a ferdítés a történetben, de akkor nézzük az én példámat(elkerekitem a számokat): állami támogatással 14M, plusz kaptam 1,5M napelemet és egy 500e Ft bmw fali töltőt, ami így összesen 2M, minusz ÁFA 3M, nulla üzemanyag 4 évre kb 1,5M (városi 8l Audi fogy), mínusz parkolás 300e, mínusz szerviz kts 700e (így megint 1M), zero cégautó adó, reg adó, gépjármű adó 1M, végén 10% maradvány érték (ami 0 mert bele van számolva a kezdeti árba) és a saját nevemre kerül az auto a cég helyett a lízing végén, tehát kivettem a pénzt a cégből és és még mindig 10M a piacon 😂 miután ez mar a saját pénzem, nem céges, teljesen legálisan 😂
Ha emlékszel, annak idején azt írtam, hogy cégre megéri megvenni az újat, magan személyként nem vettem volna meg ezt…. Úgyhogy ne ferdíts és nem szakdok meg a röhögéstől…
Es most térjünk vissza arra, amiről szó volt, Pipi és a villany Dacia, amivel nagyon sokat tud spórolni sztem, hiszen ez volt a kiindulás, amire azt írtad te nem…. Mondjuk ez meg nem volt kérdés 😂
Na azt vezesd le 4M, mondjuk mindennel spórolt 2M-t 5 év alatt, marad 2M…. Annyiért biztos el lehet adni, tehát 0Ft-ért autózott… hol nem is érte meg neki? Mit is kapna 4M-ért újonnan most? És almát az almával…. 😉
Majd kapsz a pofadra hogy az ove fickos regebbi ezres,es olyan mint egy GP motor. 😂
Lehet hogy szar, de Bogyó meg nem véletlenül pinás autót vett. Még egy Prius ellen sem mer kiállni, csak terel. 😁
Pedig hát attkinson, meg HSD, és még a hangja is szar 😋

Még ha RS Clio lenne, akkor lenne mire arcoskodni, ne de egy 0.9es lassan reagáló turbós, ami jellegtelenebb karakterisztikával rendelkezik mint a Prius.