Hát amíg vártam a vevői megrendelés elkészítésre a rönónál mert sor volt a springért(szemét eltakaró) addig megnézegettem a kirakott rönó és dácsia csodákat. A zoéra 13 millás árcédula volt ráakasztva, rá is kérdeztem, mert látom nagyon nyomják a reklámját, mert most a rönó is ad rá kedvezményt. Ez úgy van, hogy a rönó is ad 2,5 millert(azért vitték le az árát, hogy elérhető legyen rá a 2,5 milleres állami támogatás) az állam is és 8-ért nevezhető most az új kasznis zoé mindennemű támogatással. kb. 4 millával többért mint a spring. Egy klió méretű autó pont ugyan azzal a hatótávval mint a spring. dupla annyi idő alatt térülne meg a befektetésem.(óranézegetős) Bár jó ezt mondani egy új autónál, hogy megtérül a befektetésem (röhögős) bogyesz a retyójáról ezt nem tudja elmondani 5 év múlva kb. egy szódásszifon árát fogja érni pláne, hogy nincs kizárva, hogy eladhatatlan lesz (fetrengős)
Akkunak gyakorlatilag mindegy hogy egyszerre vagy részletekben töltöd.
A nikkel kadmium akku volt az aminél probléma volt a memória effektus, de más akkuknál nincs ilyen.
Egy normális akkuméretű kocsival simán el lehet mászkálni egy töltéssel egy hétig is.
De már tervezem az okos energetikai rendszeremet a szaldó utáni időszakra, a végén még úgy jár a köcsög ELMŰ mint a Matáv a vezetékes telefonjaival és levágom a bejövő drótot, ha nagyon baszakodnak 😁
Azert arra kivancsi lennek mit tesznek ha nyernek kinaval.
Bojkottaljak?
Mennek oda geri-jàkob paros hogy akkor nosza gazdasagi kapcsolat,a micimacko meg hogyakkor hajra,menjetek tibetbe meg az ujgurokhoz. 😂
Az is erdekes hogy a feri kikuldte dobrevet 150e dollar erteku orvosi monitorral hogy legyenmar fudan,akkor nem volt komcsi hirszerzoiroda? 😂
Lehet meg kéne baszni az elektromos műveket nálatok.
Van valami előírás hogy mennyit kell fűteni, és mennyit egyben.
Pont azért mert ez az összevissza kapcsolgatás amikor nekik tetszik, baromira nem hatékony a bojlernek.
Nálunk este 11-kor kezd fixen fűteni aztán valamikor reggel kapcsol le. Aztán egész nap semmi.
most kb. úgy mondod, mintha a springbe nem lenne klíma(arcát eltakaró)
Jössz ezzel a legalja dumával, (szemeit körbeforgató) nekünk nem vezetési élményezni, sem pompáskodni nem kell, meg napi 600 km-ereket elmenni(újával nemet mutató) Nálunk 1 autó a szükséges rossz, de ha 5 év múlva ingyenbe lesz akkor lehajolunk érte kb. ennyi
Valakivel keversz én mindig is villanyautó harcos voltam. Amikor basztattak a többiek a villanyautód miatt én mindig elmondtam a többieknek amíg rajtad röhögnek te megspórolsz egy csomó pénzt és igazad is van ti meg csak nevetgéljetek(röhögős)
Akkor te nem teszed.
Én pl. kifejezetten örülök, ha pár, közlekedésre alkalmatlan kártevőt kiszednek a forgalomból. Nem azok, akiket te írtál, akik mondjuk nem kapcsolják fel a fényszórót, de mondjuk egy-két irányjelzőt nem használót hasba tudnék rúgni naponta.
(Azért tudom Sanyi, hogy te tisztában vagy azzal, hogy az átlagembernek igényli a rendet, a törvények betartását, főleg mondjuk közúton. Hogy érthető is legyek, engem pl. az egyáltalán nem érdekel, ha egy ikerterhes cigány nő féllábon egyensúlyozva állna egy ponyvás tetején egy forgalomtól elzárt úton. De ahol már én is vétlen elszenvedője lehetek egy olyan cselekedetének, akik a videón is voltak, nekem tetszik a lehetőség.)
Veszek hozzá villámtöltőt 180 ezer ft azoéba ugyanez 350. Soha sem lehet tudni mikor van rá szükség. De az az autó nem nagyon fogja elhagyni a hatótáv zónáját(újával nemet mutató) Max távolság pest és vissza legfeljebb 200 km-er.
ültem mind a kettőben, (hajlongós) beleültem az agyonmagasztalt kliódba is és nem sokkal nagyobb a hely benne hidd el(puszit küldő) Majd ha az általad annyira lesajnált springbe áprilisba beleülsz valamelyik szomszédodnál, te is látni fogod(puszit küldő)
A feleségem 152 cm én 170 vagyok nem nagyon tudsz olyan autót mutatni amiben én nem érezném kényelmesen magam(röhögős) Hátul is baromi kényelmes a spring az én méretemnek(karját széttáró) Megdöbbennél, ha látnád azok a 3 személyes furgonok amiket használok még annyi hely sincs benne elő mint a kliódba(röhögős) én ott is kényelmesen érzem magam amíg egy 190+ emberke már nem. Ugyanis a válaszfal miatt csak korlátozott a támla állítás és a hátrasiklás állítás, itt nem lehet a hátsó ülésig is akár hátratolni az üllést(nevetős)
A sok minden nem állítható a springben a bemutató változatra igaz.(hajlongós) A megrendelt változatban van ülésmagasság állítás kormánykerék állítás is.(kezét széttáró)
majd amikor az utolsó távolkeleti robogót is bezúzzák én akkor hiszem csak el hogy vége van a belsőégésű motoros közlekedésnek
úgy gondolom ezt nem fogom megélni
szerintem inkább a nagyobb kőolaj készlettel rendelkező országokat akarja a nyugat beszopatni a környezetvédelem égisze alatt
ez a terv: nem kell az üzemanyag, minimumon a műanyagfelhasználás
lófaszt környezetvédelem ez.....
"magad is úgy kezded a memoárt hogy "majd" meg írsz olyat hogy "3-4év",akkor mégsem most van?"
(fetrengve röhögős) Rögtön a következő hozzászólásod meg a jövőről szól, , hogy kidobnak rá sosem látott adókat majd(röhögős)
Ez igaz(nevetős) egy percig nem ámítom magam, hogy örök életre ingyen lesz a vellanyautózás. (újával nemet mutató) Most(óranézegetős) még ingyen van és ez még gondolataim szerint egy jó darabig ingyen is lesz. Addigra kb. nekem is ingyenbe lesz az asszony autója a mostanihoz képest(kezét széttáró) Aztán lehet addigra már nem is lehet értékesíteni vagy már nem is fognak gyártani benzin üzemű autókat. (kezét széttáró) 1 biztos, a belsőégésű autók meg fognak szűnni. Valószínűleg nem az egyik napról a másikra ez egy folyamat része és ez a folyamat már tart.(óranézegetős) nem véletlenül nyomják világszerte a támogatásokat rá(újával nemet mutató) Fokozatosan gyorsítják a folyamatot egyenlőre nem tudnak az autógyártók lépést tartani vele, tehát túlhúzni sincs értelme. (újával nemet mutató)
A csúcson kívüli és a csúcsidőszakban is, valamilyen arányban.
persze a maiak elég sokat bírnak, de ha minden nap 117x kap töltést tuti megrövidíti az élettartamát
A nikkel kadmium akku volt az aminél probléma volt a memória effektus, de más akkuknál nincs ilyen.
Egy normális akkuméretű kocsival simán el lehet mászkálni egy töltéssel egy hétig is.
De már tervezem az okos energetikai rendszeremet a szaldó utáni időszakra, a végén még úgy jár a köcsög ELMŰ mint a Matáv a vezetékes telefonjaival és levágom a bejövő drótot, ha nagyon baszakodnak 😁
Azon tényleg lehet röhögni - ha csak nem "autóversenyző" vagy te is.
Bojkottaljak?
Mennek oda geri-jàkob paros hogy akkor nosza gazdasagi kapcsolat,a micimacko meg hogyakkor hajra,menjetek tibetbe meg az ujgurokhoz. 😂
Az is erdekes hogy a feri kikuldte dobrevet 150e dollar erteku orvosi monitorral hogy legyenmar fudan,akkor nem volt komcsi hirszerzoiroda? 😂
Van valami előírás hogy mennyit kell fűteni, és mennyit egyben.
Pont azért mert ez az összevissza kapcsolgatás amikor nekik tetszik, baromira nem hatékony a bojlernek.
Nálunk este 11-kor kezd fixen fűteni aztán valamikor reggel kapcsol le. Aztán egész nap semmi.
Jössz ezzel a legalja dumával, (szemeit körbeforgató) nekünk nem vezetési élményezni, sem pompáskodni nem kell, meg napi 600 km-ereket elmenni(újával nemet mutató) Nálunk 1 autó a szükséges rossz, de ha 5 év múlva ingyenbe lesz akkor lehajolunk érte kb. ennyi
Én pl. kifejezetten örülök, ha pár, közlekedésre alkalmatlan kártevőt kiszednek a forgalomból. Nem azok, akiket te írtál, akik mondjuk nem kapcsolják fel a fényszórót, de mondjuk egy-két irányjelzőt nem használót hasba tudnék rúgni naponta.
(Azért tudom Sanyi, hogy te tisztában vagy azzal, hogy az átlagembernek igényli a rendet, a törvények betartását, főleg mondjuk közúton. Hogy érthető is legyek, engem pl. az egyáltalán nem érdekel, ha egy ikerterhes cigány nő féllábon egyensúlyozva állna egy ponyvás tetején egy forgalomtól elzárt úton. De ahol már én is vétlen elszenvedője lehetek egy olyan cselekedetének, akik a videón is voltak, nekem tetszik a lehetőség.)
A feleségem 152 cm én 170 vagyok nem nagyon tudsz olyan autót mutatni amiben én nem érezném kényelmesen magam(röhögős) Hátul is baromi kényelmes a spring az én méretemnek(karját széttáró) Megdöbbennél, ha látnád azok a 3 személyes furgonok amiket használok még annyi hely sincs benne elő mint a kliódba(röhögős) én ott is kényelmesen érzem magam amíg egy 190+ emberke már nem. Ugyanis a válaszfal miatt csak korlátozott a támla állítás és a hátrasiklás állítás, itt nem lehet a hátsó ülésig is akár hátratolni az üllést(nevetős)
A sok minden nem állítható a springben a bemutató változatra igaz.(hajlongós) A megrendelt változatban van ülésmagasság állítás kormánykerék állítás is.(kezét széttáró)
úgy gondolom ezt nem fogom megélni
szerintem inkább a nagyobb kőolaj készlettel rendelkező országokat akarja a nyugat beszopatni a környezetvédelem égisze alatt
ez a terv: nem kell az üzemanyag, minimumon a műanyagfelhasználás
lófaszt környezetvédelem ez.....
Te értelmiségi.... 😁
(fetrengve röhögős) Rögtön a következő hozzászólásod meg a jövőről szól, , hogy kidobnak rá sosem látott adókat majd(röhögős)
Ez igaz(nevetős) egy percig nem ámítom magam, hogy örök életre ingyen lesz a vellanyautózás. (újával nemet mutató) Most(óranézegetős) még ingyen van és ez még gondolataim szerint egy jó darabig ingyen is lesz. Addigra kb. nekem is ingyenbe lesz az asszony autója a mostanihoz képest(kezét széttáró) Aztán lehet addigra már nem is lehet értékesíteni vagy már nem is fognak gyártani benzin üzemű autókat. (kezét széttáró) 1 biztos, a belsőégésű autók meg fognak szűnni. Valószínűleg nem az egyik napról a másikra ez egy folyamat része és ez a folyamat már tart.(óranézegetős) nem véletlenül nyomják világszerte a támogatásokat rá(újával nemet mutató) Fokozatosan gyorsítják a folyamatot egyenlőre nem tudnak az autógyártók lépést tartani vele, tehát túlhúzni sincs értelme. (újával nemet mutató)