Elvileg a belső súrlódást próbálták meg minden áron csökkenteni a motorban, ennek egyik lépése a teflonbevonat. Nem az élettartamot javítja, hanem a fogyasztást / CO2-kibocsájtász csökkent(het)i. A gyár szerint.
Az enyémben meg teflonbevonatú vezérműlánc van, annyit az is kibír majd, mint a turbó meg a kettőstömegű lendkerék: 100 ezer km-t.... 😂
Annyi a garancia a járműre, így vélhetően a várható élettartama sem sokkal több lehet....
A 23éves Audim jobb fogyasztást produkál, és nem így megy mint a mostani kis kategóriás autók. A múltkor volt itt róla szó melyiken milyen szar vezérlést cserélni és valaki megjegyezte hú az audi milyen szar mert le kell bontani az elejét, hát tegnap megmértem 45perc kezdéstől és még 15perc addigra lent a szíj meg az adagoló is, itthon olyannak aki nem napi szinten ezt csinálja.
800km naponta? Az valóban ne villanyautót vegyen hanem repülőt 😁
Egy használt Cesna már kijön 5millából....más kérdés hogy üzemanyag, reptéri díjak, karbantartás a sok ezeken, nem maga a gép.
Bár az igaz hogy Clio-ban és Thaliában soha nem ültem, arról tudjuk hogy szar, de a Megan és a Zoe 52kWh kényelmes volt.
Szóval magyarázd már el hogy nem is volt kényelmes nekem 😘
De nem is a benne lévő kamerán van a hangsúly, ha nem lenne benne is pontosan ez lenne ami. Látnak valamit, mennek, büntetnek, pont mint a felmatricázott autóval. Kamera csak azért van hogy ha valaki nem akarja elismerni a dolgot, akkor a felvétel felhasználható bizonyítékként. Nem a kamerafelvétel alapján büntetnek, hanem a benne ülő két rendőr tapasztalása alapján.
kb mint a teflonos olaj
parasztvakítás
Annyi a garancia a járműre, így vélhetően a várható élettartama sem sokkal több lehet....
Nemelég a két ipse aki benne ül?
a megállítás nélküli helyszíni bírság is furcsa........
https://www.spritmonitor.de/de...
Egy használt Cesna már kijön 5millából....más kérdés hogy üzemanyag, reptéri díjak, karbantartás a sok ezeken, nem maga a gép.
Szóval magyarázd már el hogy nem is volt kényelmes nekem 😘
https://totalcar.hu/magazin/hi...