Gondolhatsz amit akarsz, de VW csoportos autóban én még nem ültem kényelmesben. Renaultból nem ültem kényelmetlenben, pedig utálom az összes F-es autót 😁
A Zoe sem 13millió. Az a fullos verzió, és csak listaáron. Azt csak azért írják ki, hogy lehessen reklámozni a Renault kedvezményt ami 2.5millió az állami támogatáson felül, és így senki nem kezd alkudozni velük.
Tehát egy alap Zoe 8.5millától indul, és ebből jön le még az állami támogatás, vagyis 6milliótól elvihető.
És a Renaultnak megvan az a jó szokása hogy a fapados változat sem olyan szegényes.
Bogyó meg 5milláért vett egy elavult benzines Cliót fidesz színben 😆
Ez mar reg nem a jövő technológiája, hanem a jelené… az, hogy van meg benne potenciál, az más téma. A hasonlat inkább úgy néz ki, mintha most cliot vagy swiftet vettem volna , ami egy népauto. ezt is annak szánják, megvan az értelme és a piaca is
Na de a jövő technológiájából azért ez a lehetséges "legalja". Mintha Te 2-3 évvel ezelőtt - a benyások közül - egy új, Suzuki Alto-t vettél volna. De annak legalább 3*-os volt a töréstesztje, és full-fapadosan is volt benne klíma.
Miért villámtöltőzne? 😂 arra használja amire kell és ki lett találva. Mindenki jön a hatotavval 😂 Városi-elővárosi autónál? 😂 Nem elég városban a 300 km? 😂Helyben, max helyközi használatra, otthon töltve a napelem által megtermelt energiát felhasználva…. Gyakorlatilag 0ft…
A Ceed kombi kényelmesebb volt nekem is, de nem sokkal "rosszabb" ez sem (annak az állítható deréktámaszát nagyon bírtam). A Clio nem a Te méreted, így vellany-dácsiát sem igazán tudnád élvezni szerintem. 😁
Nekem már kellett szétszednem és köszörülni a tárcsát, meg csiszolni a betétet, mert berohadtak 😃
Egyszerűen nincs használva.
Most 10éves a Leafem, 130ezer km kizárólag városban.
Az összes villanyautónak ez a baja a fékkel.
Nekem a kényelmes autóról és vezetési helyzetről más elképzeléseim vannak, mint neked… biztos nagyon jó, hogy állítható az ülés 4 módon, mikor beülök lentre majd magamra hajtogatom a kis kasztnit 😅
Tökéletesen igazad van (leborulva imádós) 2éve még alig volt választék, az is limitált darabszámban, most meg végig sem tudtam nézni az összes kapható villanyautót a pályázatra. Van már minden, kis, közép, nagy, SUV, hétüléses, kétüléses, kis akkus, nagy akkus, drága, olcsó kategóriában. Persze még valahol mindegyik drágább, de most már azért állami támogatással ott vagyunk hogy a hülyének is megéri (már ha gondolkodik egy kicsit)
Támogatással 12,3millióért lehet kapni Teslát 450km hatótávval. Ha pár éve mondja ezt valaki lehülyézem.
És még csak nem is ez a legjobb vétel a piacon. A te Daciad, és a Renault Zoe gyakorlatilag verhetetlen ár érték aránnyal bír. Nem véletlenül, hiszen a Renault csoport a Teslával és a Nissannal együtt kezdte a villanyautózást.
Persze azért vicces hogy még át sem vetted a fapados villany Dacia-dat de már villanyautó harcos lettél, korábban meg HAB listára is felkerültem amikor ugyan ezt leírtam 😆
Persze nem baj, sőt én örülök neki. Így megy a szemléletváltás, hogy az emberek fokozatosan rájönnek, még sem akkora marhaság.
Egyébként érdemes megnézni az eladásokat. https://villanyautosok.hu/2021...
Miközben az összes autók száma csökkent, válságban az autógyártó szektor a villanyautó eladások gyorsulva növekedtek tavaly, és nem csak viszonyítva hanem darabszámra.
A népek már most viszik mint a cukrot. A gyártók növelik folyamatosan a gyártókapacitást, de nem tudnak lépést tartani az igény növekedésével.
Lehet hogy még mindig marginálisak a villanyautó eladások (63millió vs 3millió) de 2014-ben 300ezer eladott villanyautóhoz képest 10* akkora lett piac. Hülye az a cég aki egy ennyire gyorsan bővülő piacot veszni hagy.
Fékpöccintés csak akkor lesz, ha meglátod a mérő autót. Szerencsére ezeket a mostani szarokat könnyebb kiszúrni, mint a régi SCS-103-at meg Fáma-t, de így is előfordulhat, hogy nem veszed észre. 👆️
Ja, és 60-80 m-ről, mert onnan mér meg - annyiról nem látsz be egy civil sötét beljsőjű autóba nappal, ha meg út szélén parkol, és elmész mellette, akkor semmiképp.
Hát ha villám töltőzik, pont nem spórol semmit (mármint az üzemanyagon) Ha otthonról éccakaival tölt, akkor igen, de az csak az első 250 km-ig opció. Ha ennél messzebb megy, kb. annyi üzemköltsége lesz, mint Bogyó Kliójának.
Igen, elöl kényelmes a vezetési helyzet, minden minden irányban jól beállítható (Pipiék nem magasak, így szerintem hátul is elfogadható hely van benne). A ceruzaelemes Dacia utastere egyszerűen jóval kisebb, sok minden nem állítható legalábbis a tesztelők szerint.
"Tempomat 110" az valós 108 km/h a Clio-ban. Onnan egy fékpöccintés (tehát nem is igazi fékezés), és a büntetést megúszom.
Egyébként ezzel a kocsival ilyen tempóval a legkellemesebb országutazni. Ha nincs nagy forgalom, akkor az ember "automatikusan" ennyivel próbál haladni: 5 litert kajál, és itt még se szélzaj, se motorzaj. Tök nyugalom és ZEN az egész. 😄
Nem, ők azért "erednek" mert úgy meg van a vezető, és nem lehet a "rokonomra nem vagyok köteles"-el takarózni, és nem kell objektívezni se. Megvan az elkövető, tettenérés, pénz és büntiponti azonnal.
108 ig nincs bünti asszony 109-es tempóval lett fotózva
de
ha nagyon kell a zseton akkor akár a 95 ért is kilüldhetnek helyszíni bírságot, még úgy is hogy nem állít meg
ha okosan egy 5 ezres csekk jön csak azt kb mindenki befizeti annyiért kár bemenni a yardra agyalni
Hát a 110-nek nem sok értelme van... 5 km/h-t nyersz, és folyamatosan kockáztatod a 30 rugót. Akkor már értelmesebb 115-120 közt menni, az is ugyanannyi, 121-től ugrik 45-re.
Mert teljesítményadó van 😆 mondjuk amíg azon polemizálsz, hogy mi lesz a jövőben, mert a varázsgömb megmutatja, addig a villany Daciaval egy kisebb vagyont megspórol 😂
Én óra szerint 110-et szoktam menni. Ez kb. a forgalom ritmusa, erre még nem büntetnek.
Ebben azért elég jók, ha másban nem is.
Tehát egy alap Zoe 8.5millától indul, és ebből jön le még az állami támogatás, vagyis 6milliótól elvihető.
És a Renaultnak megvan az a jó szokása hogy a fapados változat sem olyan szegényes.
Bogyó meg 5milláért vett egy elavult benzines Cliót fidesz színben 😆
Egyszerűen nincs használva.
Most 10éves a Leafem, 130ezer km kizárólag városban.
Az összes villanyautónak ez a baja a fékkel.
Támogatással 12,3millióért lehet kapni Teslát 450km hatótávval. Ha pár éve mondja ezt valaki lehülyézem.
És még csak nem is ez a legjobb vétel a piacon. A te Daciad, és a Renault Zoe gyakorlatilag verhetetlen ár érték aránnyal bír. Nem véletlenül, hiszen a Renault csoport a Teslával és a Nissannal együtt kezdte a villanyautózást.
Persze azért vicces hogy még át sem vetted a fapados villany Dacia-dat de már villanyautó harcos lettél, korábban meg HAB listára is felkerültem amikor ugyan ezt leírtam 😆
Persze nem baj, sőt én örülök neki. Így megy a szemléletváltás, hogy az emberek fokozatosan rájönnek, még sem akkora marhaság.
Egyébként érdemes megnézni az eladásokat.
https://villanyautosok.hu/2021...
Miközben az összes autók száma csökkent, válságban az autógyártó szektor a villanyautó eladások gyorsulva növekedtek tavaly, és nem csak viszonyítva hanem darabszámra.
A népek már most viszik mint a cukrot. A gyártók növelik folyamatosan a gyártókapacitást, de nem tudnak lépést tartani az igény növekedésével.
Lehet hogy még mindig marginálisak a villanyautó eladások (63millió vs 3millió) de 2014-ben 300ezer eladott villanyautóhoz képest 10* akkora lett piac. Hülye az a cég aki egy ennyire gyorsan bővülő piacot veszni hagy.
Ja, és 60-80 m-ről, mert onnan mér meg - annyiról nem látsz be egy civil sötét beljsőjű autóba nappal, ha meg út szélén parkol, és elmész mellette, akkor semmiképp.
Mibtha a sina trafi lenne.
Egyébként ezzel a kocsival ilyen tempóval a legkellemesebb országutazni. Ha nincs nagy forgalom, akkor az ember "automatikusan" ennyivel próbál haladni: 5 litert kajál, és itt még se szélzaj, se motorzaj. Tök nyugalom és ZEN az egész. 😄
de
ha nagyon kell a zseton akkor akár a 95 ért is kilüldhetnek helyszíni bírságot, még úgy is hogy nem állít meg
ha okosan egy 5 ezres csekk jön csak azt kb mindenki befizeti annyiért kár bemenni a yardra agyalni
lenne pár jó éve utána be lehet darálni a kutyatápba