rossz helyről indítod
Új autó eladás eddig is volt (nem is kevés) asszem kb. normál években 40-50 ezer darab (ez nem szentírás csak ilyesmi rémlik)
Ha marad ugyanez az új autó eladási szám (tételezzük fel ) és mondjuk a lebutított kisautók, mint pözsó 206(vagy fasz tudja mi az új) rönó klió, tojota jarisz, opel korza és a többi szar ára 18 millió lesz akkor inkább megveszem a libakergető dákót 6,5-ért vagy a lifet 13-ért vagy a teszlát 20-ért
Előbb írtam le. teljesen mindegymilyen módon lesz a villanyautó olcsóbb, hogy állami támogatással vagy mert felzárkózik hozzá a benzines, dízel ára A lényeg, hogy olcsóbb legyen akkor tud fordulni nagyot a trend. Aztán ha 13 millás lífre kapsz 8 milleres támogatást nem is gondolkozol benzinesre meg dízelre ha lesz elég választék villanyból már nem fogják sokáig szórni a támogatást Még meghúzták ezt a 7 személyes nagycsaládosat. ha 3 év múlva lesz olyan kategóriás vellany arra adják majd, mert erre fordult a világ
Velem ne példálózz baszki Soha nem voltam új autó párti Még azt is hülyének néztem aki valaha vett magának új autót
De hát olyan kedvezményes lehetőségeket amit kaptam az mellett nem lehetett már elmenni
A pözsó tojota kikiáltási ára 10,5 millió volt listaáron (még akkor ) kapásból adtak rá 24%-os flotta kedvezményt 1 autóra flottakedvezményt A szalon tolt rá még 1%-ot 25%-al volt olcsóbb, mint ugyanaz a pözső, citroen opel, mert ki konfigeltem őket Kapásból az autó lett bruttó 7,9 misi Cégre vettem máris ment belőle az áfa kb. -1,7 lett az ótó 6,3 Eladtam a még igazi tojotámat kb, 2,3-ért montosan nem emléxem ilyesmi Nekem effektív az autó 4 millába fájt ennyit kellett a zsebemből kitenni az asztalra 3-4 éves használt ugyanilyen szarokat árulták 5-6 milláért
Ugyan ez van az asszony autójával. Annyi, hogy itt érzem az érdekem ezért hagyom az állami terelgetést. Teljesen jól megtervezte a napelem támogatást és a vellanyautó támogatást egyszere. Akinek van egy kis félrefésült pénze és azt látja, hogy ennek az értéke csak romlik, ha meg elkölti cserébe kap is még hozzá akkor úgy jön ki, hogy érdemes most elkölteni az a fostalicska 6,9, ha megveszem hozzá a gyorsmadzagot+2 azaz 7,1 felcsippantom amit az állam ad -2,5 lesz belőle 4,6 (ez már a fúlos fúl változat ) Az auris ahogy nézegetem a haut érhet 2-2,5-öt De ne legyen szerencsém az eladásban Hisz 100-ával vannak fent ugyanilyenek Vigyék el 1,5 ért az akkor majd 8 éves verdát Akkor kerül nekem a dákó 3 gurigába Éves 4-5 kilát spórolok rajta 6-ik évben ingyen lesz egy lehet akkor már semmit nem érő de hat évig szolgáló dácsiám Nos nekem ez a matek így jön ki Ha nem lettek volna ezek a kedvezmények azt telibe kellene vásárolni mindent itt új autó nem lenne az tuti Szerintem sok más helyen sem Most meg arra a portára is új autó kerül ahol erre sosem lett volna meg a lehetőség
Csak gondolj bele. Ha elköltesz 6 millát felújításra vissza kapsz belőle 3-at 2022 decemberéig. Ha veszel most a júniusi támogatásból egy dákót és elköltesz rá 7 gurigát az állam visszaad belőle 2,5 milliót.. Vagy is 6+7= 13 millió befektetett pénzed fial egy csapásra 5,5 milliót. vagy nézhetjük úgy is, hogy 13 millás vásárlásodból a kasszánál nem kell kifizetni csak 7,5 milliót erre vesznek fel az emberek most egy csomó hitelt nem mindenki a párnacihából rázza elő ha ki akarja használni amit adnak és van is értelmes karbantartás vagy épen napelem , esetleg iniféle konyhabútorvágyak stb. a tarsolyban érdemes felvenni rá kis kamatozású hitelt. ha meg úgymond a törzstőke7,5 milla) rendelkezésre is áll, csak az előfinanszírozáshoz szükséges 5,5 milla kell kicsi ideig akkor meg nem is kell rajta gondolkozni Jövőre az a pénz több száz ezerrel kevesebbet fog érni ha marad ez az inflációs környezet
Nem érted ugye?A 26 éves passatom különb 2020ban mint ez a lodgy.Ne azt nézd hogy 94ben mibe került.De végülis nézhetjük így is.mondjuk az a passat 94ben prémium volt.normális az hogy 2020ban egy bármilyen autó nem üti meg a 26évvel ezelőtti prémiumot?Szerintem nem.
nekem ingyen lesz a töltés. Amire meg használja az asszony az autót úgy néz ki, hogy nem nagyon lesz szükségünk a töltőhálozatra azért megveszem a gyorstöltőt 180-ért ha arra az éves 2-3 alkalomra még is kell amikor hatótávon kívülre kerül az autó
Ki kell használni az ingyen éveket mert minden bizonnyal ez nem lesz örökéletű. Vagy 3 éve leírtam milyen egyszerűen meg fogják tudni adóztatni a vellanyautókat ha majd eljön az ideje. nekem az a lényeg, hogy ti ne vegyetek meg jó lenne a széles néptömeg sem vennék. Minél kevésbé van elterjedve annál többet élvezik a villanyosok a kivételezést majd ti fizetitek az adókat helyettünk is
ezt gyorsítják hatványozottan ha nem vennéd észre Szépen pontosan leírtam a hosszabb esszémbe tudom annyit nem tudsz elolvasni mert már a közepénél elfelejtetted mi volt az elején így meg nehéz látni az összefüggéseket
Van, csak meg mindig gecidraga, csak az allami dotacio es a co kvota/flottabuntetes miatt gyartjak es adjak el.persze a pipi fele fillerbaszok raharapnak, mert most a filleres otthoni aram araval jo, 2 liter benzin ara a toltes,de ha mar piaci aru villamtolto van felugri 8 liter arara.
Az mar nem fillerbaszas, foleg ha lathato lesz allami szemmel a jovedeki ado kieses.Ez nagyon nem ugy nez ki hogy nagy tomegek utazasara szanjak ennyiert. http://youtu.be/HHArhWCNi2w
már itt is épülnek a kínai akkumlátorgyárak. eljött az az idő, hogy kína viszi szét a világba a termelését és nem fordítva
Ezeket a fos vellanyosakat fogják támogatni, ha jön belőle ráadásul az olcsó lecsapnak mint tyúk a takonyra. egy kicsit hátráltatja az a tény, hogy a koronavírus odabaszott a világnak, de ha ez egy gazdaságilag jól pörgő évben mondjuk 2016-ban durrantják el 100-szor nagyobb eladást produkáltak volna. Bár jelenleg a mostanit sem győzik
Úgy lesz ez, hogy ilyen állami támogatások, meg úniós támogatások egyre jobban el fognak szaporodni. aztán a vellanyos olcsóbb is lesz majd mint a hagyományos társai. Igazából teljesen mindegy, hogy azért mert a hagyományos meghajtás árai zárkoznak fel a villanyoséhoz vagy a villanyosé esik le a belsőégésű autók áraihoz, pont nincs jelentősége a lényeg, hogy valamilyen módon olcsóbb legyen. De ez csak az utolsó fázisban fog bekövetkezn i azt a rengeteg innovációt a nemzetállamok még meg engedik, hogy visszaszedjék az autógyártók akik új üzemcsarnokokat hoztak ezért létre és fejlesztettek. Egy vellanyos autó előállítása szerintem kb. 50-60%-a lehet egy belsőégésűnek és még is arányaiban drágább És jól mondta vályi pisti a spring próbáján, ez a szar fog áttörést hozni a vellanyautózásban. Ez az ami elérhető a széle tömegnek, nem a teszlákból lehet itt majd dunát rekeszteni a közeljövőben majd nédzd meg milyen arányban fog elterjedni ez a fos amikor itthon átvehető lesz. ez lesz a szuzuki szvitty és az opelaszma utódja
Az az 1/3 meg már nem fogja érdekelni őket.
Mindemellett az autók átlag életkora 15 év,és ez emelkedik.Szóval érdekes lenne ha 10 év múlva a 2/3-ad elektromos lenne.2020ban a tisztán elektromos autó eladása magyarországon 2%volt,
Odáig már el sem jutottam,bőven elég volt a vizuális élmény.Nem viccből mondom,de a 94es gyártású vw passatom jobban össze volt rakva,minőségibb és több extra volt benne mint ebben a 26 évvel fiatalabb autóban.Ezekért az autókért max 1.5milliót adnék.
Amig egy normalis verda 10-15 millio lesz, es az ilyen gyoszoket támogatja gatassal nyomjak 4 milla korulre nem fogjak tomegesen venni.
Most is mikronnyi az eladas volumene a teljes piachoz kepest, es kapkodnak fuhoz fahoz az akkugyartas miatt.
Nomeg az ehhez szukseges kapacitas, nyersanyag, tudas mind kinai kezben van.
Új autó eladás eddig is volt (nem is kevés) asszem kb. normál években 40-50 ezer darab (ez nem szentírás csak ilyesmi rémlik)
Ha marad ugyanez az új autó eladási szám (tételezzük fel ) és mondjuk a lebutított kisautók, mint pözsó 206(vagy fasz tudja mi az új) rönó klió, tojota jarisz, opel korza és a többi szar ára 18 millió lesz akkor inkább megveszem a libakergető dákót 6,5-ért vagy a lifet 13-ért vagy a teszlát 20-ért
Előbb írtam le. teljesen mindegymilyen módon lesz a villanyautó olcsóbb, hogy állami támogatással vagy mert felzárkózik hozzá a benzines, dízel ára A lényeg, hogy olcsóbb legyen akkor tud fordulni nagyot a trend. Aztán ha 13 millás lífre kapsz 8 milleres támogatást nem is gondolkozol benzinesre meg dízelre ha lesz elég választék villanyból már nem fogják sokáig szórni a támogatást Még meghúzták ezt a 7 személyes nagycsaládosat. ha 3 év múlva lesz olyan kategóriás vellany arra adják majd, mert erre fordult a világ
Velem ne példálózz baszki Soha nem voltam új autó párti Még azt is hülyének néztem aki valaha vett magának új autót
De hát olyan kedvezményes lehetőségeket amit kaptam az mellett nem lehetett már elmenni
A pözsó tojota kikiáltási ára 10,5 millió volt listaáron (még akkor ) kapásból adtak rá 24%-os flotta kedvezményt 1 autóra flottakedvezményt A szalon tolt rá még 1%-ot 25%-al volt olcsóbb, mint ugyanaz a pözső, citroen opel, mert ki konfigeltem őket Kapásból az autó lett bruttó 7,9 misi Cégre vettem máris ment belőle az áfa kb. -1,7 lett az ótó 6,3 Eladtam a még igazi tojotámat kb, 2,3-ért montosan nem emléxem ilyesmi Nekem effektív az autó 4 millába fájt ennyit kellett a zsebemből kitenni az asztalra 3-4 éves használt ugyanilyen szarokat árulták 5-6 milláért
Ugyan ez van az asszony autójával. Annyi, hogy itt érzem az érdekem ezért hagyom az állami terelgetést. Teljesen jól megtervezte a napelem támogatást és a vellanyautó támogatást egyszere. Akinek van egy kis félrefésült pénze és azt látja, hogy ennek az értéke csak romlik, ha meg elkölti cserébe kap is még hozzá akkor úgy jön ki, hogy érdemes most elkölteni az a fostalicska 6,9, ha megveszem hozzá a gyorsmadzagot+2 azaz 7,1 felcsippantom amit az állam ad -2,5 lesz belőle 4,6 (ez már a fúlos fúl változat ) Az auris ahogy nézegetem a haut érhet 2-2,5-öt De ne legyen szerencsém az eladásban Hisz 100-ával vannak fent ugyanilyenek Vigyék el 1,5 ért az akkor majd 8 éves verdát Akkor kerül nekem a dákó 3 gurigába Éves 4-5 kilát spórolok rajta 6-ik évben ingyen lesz egy lehet akkor már semmit nem érő de hat évig szolgáló dácsiám Nos nekem ez a matek így jön ki Ha nem lettek volna ezek a kedvezmények azt telibe kellene vásárolni mindent itt új autó nem lenne az tuti Szerintem sok más helyen sem Most meg arra a portára is új autó kerül ahol erre sosem lett volna meg a lehetőség
Csak gondolj bele. Ha elköltesz 6 millát felújításra vissza kapsz belőle 3-at 2022 decemberéig. Ha veszel most a júniusi támogatásból egy dákót és elköltesz rá 7 gurigát az állam visszaad belőle 2,5 milliót.. Vagy is 6+7= 13 millió befektetett pénzed fial egy csapásra 5,5 milliót. vagy nézhetjük úgy is, hogy 13 millás vásárlásodból a kasszánál nem kell kifizetni csak 7,5 milliót erre vesznek fel az emberek most egy csomó hitelt nem mindenki a párnacihából rázza elő ha ki akarja használni amit adnak és van is értelmes karbantartás vagy épen napelem , esetleg iniféle konyhabútorvágyak stb. a tarsolyban érdemes felvenni rá kis kamatozású hitelt. ha meg úgymond a törzstőke7,5 milla) rendelkezésre is áll, csak az előfinanszírozáshoz szükséges 5,5 milla kell kicsi ideig akkor meg nem is kell rajta gondolkozni Jövőre az a pénz több száz ezerrel kevesebbet fog érni ha marad ez az inflációs környezet
Ki kell használni az ingyen éveket mert minden bizonnyal ez nem lesz örökéletű. Vagy 3 éve leírtam milyen egyszerűen meg fogják tudni adóztatni a vellanyautókat ha majd eljön az ideje. nekem az a lényeg, hogy ti ne vegyetek meg jó lenne a széles néptömeg sem vennék. Minél kevésbé van elterjedve annál többet élvezik a villanyosok a kivételezést majd ti fizetitek az adókat helyettünk is
vagy egy leafet 13 ert?
Teslat 15-20 kozt?
Vagy keresnel ujabb aurist 5 ert?
A te passzátot ha új lett volna akkoriban lakás ára
Az mar nem fillerbaszas, foleg ha lathato lesz allami szemmel a jovedeki ado kieses.Ez nagyon nem ugy nez ki hogy nagy tomegek utazasara szanjak ennyiert.
http://youtu.be/HHArhWCNi2w
Ezeket a fos vellanyosakat fogják támogatni, ha jön belőle ráadásul az olcsó lecsapnak mint tyúk a takonyra. egy kicsit hátráltatja az a tény, hogy a koronavírus odabaszott a világnak, de ha ez egy gazdaságilag jól pörgő évben mondjuk 2016-ban durrantják el 100-szor nagyobb eladást produkáltak volna. Bár jelenleg a mostanit sem győzik
Úgy lesz ez, hogy ilyen állami támogatások, meg úniós támogatások egyre jobban el fognak szaporodni. aztán a vellanyos olcsóbb is lesz majd mint a hagyományos társai. Igazából teljesen mindegy, hogy azért mert a hagyományos meghajtás árai zárkoznak fel a villanyoséhoz vagy a villanyosé esik le a belsőégésű autók áraihoz, pont nincs jelentősége a lényeg, hogy valamilyen módon olcsóbb legyen. De ez csak az utolsó fázisban fog bekövetkezn i azt a rengeteg innovációt a nemzetállamok még meg engedik, hogy visszaszedjék az autógyártók akik új üzemcsarnokokat hoztak ezért létre és fejlesztettek. Egy vellanyos autó előállítása szerintem kb. 50-60%-a lehet egy belsőégésűnek és még is arányaiban drágább És jól mondta vályi pisti a spring próbáján, ez a szar fog áttörést hozni a vellanyautózásban. Ez az ami elérhető a széle tömegnek, nem a teszlákból lehet itt majd dunát rekeszteni a közeljövőben majd nédzd meg milyen arányban fog elterjedni ez a fos amikor itthon átvehető lesz. ez lesz a szuzuki szvitty és az opelaszma utódja
Mindemellett az autók átlag életkora 15 év,és ez emelkedik.Szóval érdekes lenne ha 10 év múlva a 2/3-ad elektromos lenne.2020ban a tisztán elektromos autó eladása magyarországon 2%volt,
Azért az csak valami nem
Bár azokon az autókon ahol igazából nincs túl nagy végsebesség mint a retyód végül is belefér
Most is mikronnyi az eladas volumene a teljes piachoz kepest, es kapkodnak fuhoz fahoz az akkugyartas miatt.
Nomeg az ehhez szukseges kapacitas, nyersanyag, tudas mind kinai kezben van.