Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem olvasom el,így reagálni sem nagyon tudok.
egy teljesen jól használható patent kis autó az, hogy az asszony elgurgulázzon vele itt a faluba esetleg egyszer egyszer átmennyen vele kecsóra vagy ceglédre nem kell ennél jobb autó. Én nem tudom milyen 10 éves használt lomod van most annyit tudok ez minden tekintetben jobb nála
Van erről egy teóriám bár elég messziről indítom, aztán nem szent meggyőződésem nekem sem csak egy teória de épen így is lehet. Szóval ilyen villanyos autó kb. hamarább létezhetett mint a benzines Aztán csonka és bánki úr segedelmével még is a benzines vonal nyert teret. Semmi más nem volt ebben sem csak a politika Az olajbiznic minden más próbálkozást derékba tört és így volt ez néhány évtizeddel ezelőttig. Most a villanyos autó lázában égünk pár éve kezdték el igazán fejleszteni ha ezt 100 éve elkezdik akkor már nagyon nem ebben a gyerekcipőben járnánk. Voltak próbálkozások mint hidrogénes autók vagy a hibrideket engedték fejlesztgetni de az meg egy evolúciós zsákutcának bizonyult. Most néhány éve hatalmas érdekek feszülnek egymásnak Ráhúzzák ezt a villanyautósdit a környezetvédelemre pedig ezer százalékban le merem fogadni semmi köze az egésznek a környezetvédelemhez. Néhány éve amikor igazán elkezdett ez a vonal erősödni linkelgettetek be érveket és ellenérveket. A legnevesebb szakértők írták, hogy a villanyautó az micsoda környezetbarát hisz az semmit nem pufog ki, tiszta levegő meg a faszom Ugyanilyen neves szakértők leírták ennek a doszt ellenkezőjét szent meggyőződésükkel, hogy ugyan az elektromos autó tényleg nem szennyezi közvetlen a környezetet, de ahhoz való akkumlátor legyártás és környezetterhelése megegyezik egy hagyományos autó 20 éves futása alatti károsanyag kibocsájtással. Meg aztán az áram is honnan van? ja, hogy java része szénerőműből? Akkor mitől is annyira környezet barát az a villanyos autó? Erre aztán megint visszatámadtak a másik oldalról, hogy hát a megújuló energiával hajtott jármű az bizony a csúcs, ott aztán se lábnyom se faszom csak boldog bébifókák Hát nem kereste sokáig a viszontválaszt az ellenkező oldal sem Rögtön jött, hogy a napelemek előállítás mekkora károkat okoz és főleg akkor mikor tönkremennek na annak a megsemmisítése az igazi világkatasztrófa itt fogunk fuldokolni a kihajított napelemek kazlában
Oldalakon el tudták fűrészelgetni a fingot mindenki oda mondta a jót ahová igazolt, ahonnan jött a zseton Mai napig is kérdéses és igazából 100 öregasszony sem tudja melyik lehet a környezetbarátabb a valóságban Nos az a helyzet, hogy ez tök mindegy is Qrvára nem érdekel ez senkit Engem felhasználóként az érdekel, hogy olcsó legyen megvenni és fentartani. Ha higanyt lövelne ki a kipufogó mert az a megoldás lenne az olcsó akkor olyan kellene.én szarok a bébifókákra mint 1000-ből 999 ember
A nagypolitika gazdasági érdekei (világ szinten) jelen pillanatban most abban érdekeltek, hogy a villanyosautózás terjedjen el. Ráhuzzák a sztorit a környezetvédelemre, holott az összes belsőégésű motor összes éves kibocsájtása az össz károsanyag kibocsájtásának legfeljebb a 2%-át teszi ki tehát nem is itt kellene keresni a bűnöst Ráadásul, akkor akarják ezeket szépen lassan iktatni amikor már kezdenek tényleg minél kevésbé környezetszennyezőek lenni Mindegy a nagypolitika eldöntött a jövúő a villanyautózás lesz és punk-tum ezt vannak országok ahol drasztikusab módszerekkel kívánják elérni mint asszem svédország (talán) ahol bejelentették hogy 2030-ra csak villanyautó közlekedhet semmi más Vannak országok ahol finomabb módszerekkel próbálják az embereket rávenni az átállásra. Nálunk például megtámogatják Miért nem a benzinest vagy a dízelt? Mert nem akarják tovább azt a vonalat húzni Azért ha azt nézzük, 3 dolog esett most hirtelen nagyon egybe. Belengették a napelemes támogatást, erre ráugrottunk sokan ezzel párhuzamosan bejelentették a villanyautó giga támogatását mit ad isten párhuzamosan kína meg önti kifelé az olcsó villanyos autóját Ez nem összeesküvés elmélet Egyszerűen annyi, hogy a világ nagypolitikája eldöntötte, az irányt. Villany lesz és kész Ezt az információt az autógyárak is megkapták Az összes nagy gyártó magyarország gdp-jnek a többszörösét innoválta bele az új villanyos fejlesztésbe és márkába. 4-5 éve teszlán kívül alig hallottunk még valamiről, most nincs valamire való márka akinek ne lenne villanyos autója. Ha hiszitek ha nem még a dácsiának is van Nos én ezért gondolom, hogy ha nem is azonnal de belátható időn belül el fognak tűnni a belsőégésű technikák Észre se vesszük, hogy ez egy kényszer ez pont olyan mint a lapostelefon esete teljesen átformálta az életünket van még 1-2 olyan ember akit nem lehetett becsapni de ez is már csak ideig-óráig egyszerűen olyan erős a kényszerítés, hgoy lassan semmit nem tudok nélküle elintézni. Ugyan ez lesz a villanyos autózással is. Tudomásul kell venni ez fog elterjedni és eljön az az idő amikor a használt belsőégésű autók nem érnek egy tányér pörköltet sem
Ja,meg amikor megyünk háztűzhöz,első dolgunk az áramot lekapcsolni,a baj csak az hogy a tulajok meg "elfelejtenek"szólni hogy van a házban lopottáram is.
ha kivonják ez akkor is menni fog, csak aszfalton még kevesebbet
pecahely 9km földúton részben aszfalton meg 15
csak az idő miatt megyek aszfalton mert az kb 20 perc full földút meg 30
Persze, az a gyoker a 80 as evekben a honved korhazat vezette, siman aveszelyeztettek elott rohsnt beoltatni magat. Mer szoltak neki.
Hát, ha nem képes szakemberrel megnézetni/megjavíttatni azt a kurva bojlert, akkor nem lehet mit tenni.
A dk igenis jobb létet akar a magyar embereknek........és nincs lopás se.......
Ja, az a kocsog budai DK s akasztotta meg, asszem, a katonaorvos.
Meg fogják siratni. Hogy ennyi esze van egy büfészakos diplomával
Ne má de hát bogyónak az egészségügy az egyik mantrája és a köcsög libsinek mégse kellett?
Hiperpasszívan perfekt angol.
Odaig nemjut, ini elásná.
Zuglóban.
Én csak azt írtam le, mit mondjon.
Meg mindet amire jogositvány kell, csak a bicikli maradhat
Ha addigra megtanul angolul akkor angol nyelven is közhirré teszi
A szuperkorhaz se kellett nekik.
Bezzeg a baranyi kulonalkuval engedte az atletikai stadiont, pedi elotte egyhonappal tutistadionstop volt.
Nem hiszem: szerintem ő a 23 éves ződ fasztra kombikat fogja kivonatni a forgalomból....
Meg az összes többit is. Az uniós pénzek maradékát meg szétlisztelné a felszopói közt.
Mondjuk siman kineznem karigeribol hogy tollvonassal eltorli az egesz tamogatast durcibol.
Nagyon jó tanácsok a legkisebb büntetésből is körbehuzná egy SZAKEMBER a házon azt a nyomorult kábelt
Fel nem foghatom miért mindenki a mérőhely illegális basztatására biztatja ezt a szerencsétlent, pedig amugy megérdemelné
Nem gondolnám hogy ez lenne az érdekük.és a gyakorlat sem ezt mutatja.
Azt kell mondani, hogy 15 napja kötötted át. A büntetés mértéke mindig a szabálytalan vételezés kezdődő időpontjától mérve számolandó
Ha hülye az illető, vagy ahogy én csináltam annak idején, úgy kellett feltenni a kérdést, ugye nem tudja, hogy mikor történt az illegális/szabálytalan vételezés?
És általában azt mondták, hogy nem...
Ekkor a közületi fogyasztó automatikusan 1 év, a lakossági pedig 5 évre lett számolva.
(Akkor így volt, most nem tudom, de szerintem sokban nem változhatott...)
Dehogy csinálok. Csak most lehet hogy nem a rönyó szalonban keresnék autót, bár azt hiszem, a mai újautó árak mellett inkább sehol...
Akár.....de a vásárlónak se feltétlen érdeke.
Arra 2 megoldás van, regisztrált szerelő és a vezérelt vezetékét átköti a nappaliba, vagy megnézed a saját kismegszakítóid miiket kapcsolnak és arról ami a legerősebb és legkevesebb fogyasztó van rajta viszel a bojlerig új vezetéket.