na megoldódni látszik a bojler kérdés.
Szóval találtam egy másik dobozt a mosókonyhába. Az áram abba a dobozba érkezik a helységbe feltételezhetően
oda kötöttem át a madzagot ami megy a bojlerba, közben a hálózatot fokozatosan megterheltem Ment így fél órát, vasalók, porszívó, hajszárító
A bojler szépen működött A vezeték nem melegszik az automatát nem csapta le, a bojler nem kapcsolgat csak fűt
ekkora inflációnál most épen kevesebb az új autó értékvesztése Amit megrendeltem augusztusban decemberben már 700-al többért adták, ugyan így járt bogyó is
inikém pont te ne tudnád 0 km-eres használt zsigulikkal meg szamarákkal volt tele az újság hirdetve
1,5 szeres áron az új árához képest 5 évet vártál rá a merkurnál aki azonnal akarta az autót azt meg kellett fizetni a felárral
Cimborám apja volt, hogy 5 lada samarára fizetett be egyszerre. 5 év múlva meg dőlt a lé
Ezt lehet megelőzni a készleten rohadó, jelentős árkedvezménnyel árult autó megvásárlásával. Igaz, így nem tudod konfigurálni, legfeljebb a neked tetsző (elfogadható) felszereltségűt (és színűt) megvenni.
ez az értékvesztés fura dolog
pl most bármi új 2 naposan már -10%-ért se igazán adható el
anno az 5-6 éves sérülésmentes zsiguli legalább annyiért elkelt mint amennyi az új került
úgy néz ki a túltermelés hihetetlenül felgyorsítja ezeket az értékvesztő folyamatokat
Te azt írtad hogy 40milla volt 35éve.És azért ne keverjük a össze, a 600 sel merci tervezésébe fejlesztésébe még mai szemmel is rohadt sokat toltak azért hogy le tudják nyomni a 7 bmw-t és a v8-as audit. Nem egy passatot akartak lenyomni se nem fordítva. A passat egy középkategória, és továbbra is azt mondom hogy ezt illene ma már minden autónak hoznia.
városi kocsinak miért nem elég a tényleges 150 km ?
olcsóbb, könnyebb, kevesebbet eszik
nem mindegy hogy heti 1x vagy 2x tölti?
aztán ha 5-6 év múlva kihal az akku akkor át lehet gondolni hogy érdemes újat tenni bele vagy zúzda
akkus fúróba se kell a 15 ah mert minek? addig bírja az akku ameddig a másik fel nem töltődik
én jobb szeretem a 2ah akkut mint az 5 ah
könnyebb is meg a súlypontja is jobb
én nem azt mondom hogy egy SEL 600 merci ami 35 éve gördült le a gyártósorról az hú de fasza Egyáltalán nem azt mondom Én azt mondom, hogy a 94-ben gyártott passzátod, nem hozza aszt a szintet mint amit a 86-baan gyártott merga hoz.
Azt, hogy milyen az új elektromos dácsia spring te nem tudhatod én sem tudhatom annyit tudok, hogy ültem ma benne, vezette az asszony gyerek ült mellettem fülig vigyorban
nekem van egy hozzávetőleg korszerű, a mai kornak és igénynek megfelelő néhány hónapos autóm. Nem mondanám, hogy trendben volna különbség belső dizájnban, a dákó talán annyival korszerűbb,hogy van egy baszott nagy egérmozija, az enyémbe ezt nem kértem Egyébként jól suhan, nem csörög nem zörög, szépen veszi a kanyarokat a gumizaj 70-től bejön a fülkébe a szélzaj kb. 100-tól. Nekem ennyi volt az összes rossz véleményem ami elhanyagolható. Azt amire az autót tervezték az elmondások alapján tudja. 300 km-er város közlekedésre alkalmas ez annyit jelent az asszony heti 1 szer bedugja a konektorba. lehet vele vinni a gyereket óvodába, lehet vinni a mamákhoz, lehet vinni kezelésekre, tornákra foglalkozásokra és még egy szombati kirándulás is belefér 40 cm-vel kisebb mint az auris, de az pl inkább a hosszú motorház miatt volt nagyobb. Oldalt szűkebb benne a hely és a csomitartója is kisebb vagy 50 literrel. Még így is bőven elég és ez nem fog megzabálni 8 liter benzint. és új lesz
Amíg vártunk a többi versenyzőre megnéztem a szemközt lévő agyon reklámozott zoét Attól sem estem hanyatt. az a 2,5 milla állami támogatása mellé ad még 2,5 milla rönó kedvezményt úgy viheted el a szart 8-ért. A többi márka ugyan ebben a kategóriában meg 10 felett kezdődik és nem is jön rá az állami kedvezmény a zóé árát is ezért húzta most vissza a rönó. miért adjak ugyan azért a kategóriáért kétszer annyit mert neked van egy idióta meggyőződésed ami még tapasztalatokon sem alapulhat? Én máshogy gondolkodom mint te, nem is kell nekünk egyformán gondolkodni hova jutna a világ ha mindenki 94-es passzátot akarna rohadt drága lenne az az évjárat. Én mondjuk úgy gondolkozom, hogy arra amire ez a kisautó kell elég hozzá a 4 millás dákó. Akkor már is megsporóltam 4 millát. Ha ráköltöm 4 albimra akár kiadhatom darabját egy 10-esel többért már is lett 5 kilám csak ebből egy évben amiért fel sem kellett emelnem a seggem a székből Te mennyit is jársz maszekolni ezért a pénzért? (nehogy válaszolj rá nem érdekel ) Ráadásul engem ezek az autós dolgok valahogy soha nem érdekeltek. pont leszarom mi van. csak induljon és mennyen legyen pici a fenntartása és lehetőleg olcsón jussak hozzá. Nekem nincs más szempontom. Így azt sem tudom megmondani melyik autó az autóipar legalja egy 26 éves passzát vagy egy zsír új villanydácsia ugyan is nem érdekel
Még mindig nem érted.Én nem azt mondom hogy az a passat a mai szemmel hú de fasza lenne és hogy nem volt nála jobb autó,egyáltalán nem azt mondom.Én azt mondom hogy egy 2020 as autó nem hozza azt a szintet mint egy 94ben gyártott autó,az gáz.Most 2020ban melléállítanék egy olyan autót és lehetne csodálkozni hogy hol tart a dácia.Cifrázhatod meg sztárolhatod mert olyat akarsz rákényszeríteni az asszonyra,de attól még egy hulladék,az autóipar legalja.Ez a helyzet.
egy 600 sel merga ami gyerekkoromban volt 40 milla 35 éve még verné a 20 éves passzátodat minden tekintetben azt szerintem ezeket a hasonlítgatásokat be is fejezhetjük
Szóval találtam egy másik dobozt a mosókonyhába. Az áram abba a dobozba érkezik a helységbe feltételezhetően
oda kötöttem át a madzagot ami megy a bojlerba, közben a hálózatot fokozatosan megterheltem Ment így fél órát, vasalók, porszívó, hajszárító
A bojler szépen működött A vezeték nem melegszik az automatát nem csapta le, a bojler nem kapcsolgat csak fűt