Én eddig még gyertyahézagot nem ellenőriztem soha a GS500-on: mivel mindig pöccre indul, így csak 12 ezrenként cserélem, és kész. Mi a fenéért tekergetném ki amúgy?
Féktisztítót spriccentesz bele úgy felcsúszik mint a 45 ös anyukának a 2 ujjad
Nekem 25 ezrenként kellene cserélni az astrán
60 körül kezd durrogni
Nem mondom hogy nem baszta szét már a légszűrő boxot mert szétbaszta de akkor se cserélték 15 ezrenként ha nem indul pöccre a motor akkor van gyertya csere
Sanyi bá! Nem ígérek semmit: terv szerint kb. 9 óra körül indulnék (ha rászánom magam), és sacc / kb. 12-13 óra körül fogok az abaligeti tónál járni, majd onnan megyek Orfű felé. Szóval ha összefutunk, az csak a véletlen műve lesz.
Mert a gyár előírja a 12 ezrenkénti cseréjét - és nem is drága (1200,-/db). Most kimarad, majd ha egyszer unatkozom akkor kicserélem őket - itt vannak az asztalomon.
Más: Qrva jónak tűnik a vaskos, puha kormánymarkolat, bár a gáz oldalival egy órát szoptam mire felment: a bal, az ugye sima 22 mm-es, a jobb meg 25-ös kellene legyen, de ez az új csak 24 mm-es furatú. Elvoltam vele egy darabig, mire a helyére ment. Külön bosszantó, hogy "lyukas végűt" rendeltem, erre zártat küldtek, lehetett azt is farigcsálni.
Na, a gyertyák cseréjét leszámítva a motor teljesen leszervizelve! (Lusta voltam megkeresni az ülés alatt a gyertyakulcsot - lehet már rég el is hagytam onnan....)
összetéveszthetetlen
Ha nem veszel örökké újat azok élni fognak
Nekem 25 ezrenként kellene cserélni az astrán
60 körül kezd durrogni
Nem mondom hogy nem baszta szét már a légszűrő boxot mert szétbaszta de akkor se cserélték 15 ezrenként
Más: Qrva jónak tűnik a vaskos, puha kormánymarkolat, bár a gáz oldalival egy órát szoptam mire felment: a bal, az ugye sima 22 mm-es, a jobb meg 25-ös kellene legyen, de ez az új csak 24 mm-es furatú. Elvoltam vele egy darabig, mire a helyére ment. Külön bosszantó, hogy "lyukas végűt" rendeltem, erre zártat küldtek, lehetett azt is farigcsálni.
Hézagot be kell állítani és mehet a buli