Értelek Lackó. Akinek kell ennyiért nyenyőce az vegye meg. Akadéknak kerülgetni a garázsba jó lesz. Meg mutogatni közel egy gurigáédt vettem egy gyöszt.
Én meg most bontok egy TS125-öst. 5000-ért vettem. Azt leszámítva hogy vastagon tyúkszaros, és random dolgokat levágtak róla. Pedig a műszaki állapota a maradéknak, olyan mintha most tolták volna ki a boltból. Minden gyári, és a kopások alapján nincs 5000km benne. Itt sírok hogy lehetnek ilyen barbárok
Ezért a motorért, ha egyben lenne, fél millát kérdés nélkül fizetnek a németek, tyúkszaros állapotban is.
Még a csavarok sem rohadtak be mert száraz helyen volt tartva. Én meg küzdök a sajátommal mert a sok száz ezer km alatt amit beleraktam eléggé elhasználódott minden alkatrésze, és sok munkát fordítottam rá hogy újra jó legyen.
No mindegy a blokkhoz szerencsére nem nyúltak, az is gyári, és csodásan ketyeg. Eredetileg csak emiatt vettem meg. A csomó apró, beszerezhetetlen biszbasz a vázon meg ajándék.
Amugy ez nem igaz, profi fényező.......kitanulta mikor egy valódi fényező át baszta és azóta sokkal profibb lett mint aki rutinból tolja a jaguárok gyöngyházmetálját....szóval elbaszásra nem kell szerintem
Abból biztos nagykereskedelmi mennyiségben tart, csak a saját dolgaira kell évente vagy öt liter. A fekete biztos feláras, a narancs meg hátha bejön neki is és nem számol rá
Volt pár motorom aminél volt ilyen akció
Hihetetlen dolgokat csináltam meg velük takarítás után, olyanokat amit előtte sosem tudtam
Persze nem kész mindenható. De az elpattogás mérsékelhető
Egyszerűen balfasz voltam, ismerem a helyet mint a tenyeremet, tudtam hogy van egy javítás az érintési ponton az ideális íven, tudtam hol kell menni hogy elkerüljem és gyors is legyek, van aki szerint ott 180-nal fordulunk de az baromság, szerintem 150körül szoktunk és én most olyan 120-130 körül mehettem csak nem el voltam a gondolataimmal, nem kellett versenyezni, egyedül voltam mert a többieket vártam. Na aztán megfogtam a kátyut, elpattant az eleje. Nyomokból látszott hogy csúszott a gumi kb 7-10métert utána meg 40méter az aszfalton aztán még elég sokat az árokban én meg egyenesen be az árokba, pörögtem forogtam kicsit de szerencsére se szalagkorlát se fa és a föld is puha, vizes volt.
Karcos lett, 4index,2visszapillantó meg a kuplung nekem meg kell új ruha de szerencsére összesen kb 1tenyérnyi horzsolással megúsztam.
Ezért a motorért, ha egyben lenne, fél millát kérdés nélkül fizetnek a németek, tyúkszaros állapotban is.
Még a csavarok sem rohadtak be mert száraz helyen volt tartva. Én meg küzdök a sajátommal mert a sok száz ezer km alatt amit beleraktam eléggé elhasználódott minden alkatrésze, és sok munkát fordítottam rá hogy újra jó legyen.
No mindegy a blokkhoz szerencsére nem nyúltak, az is gyári, és csodásan ketyeg. Eredetileg csak emiatt vettem meg. A csomó apró, beszerezhetetlen biszbasz a vázon meg ajándék.
Tudod, nem csak jónak kell lenni hanem jónak is kell látszani.
Annyira szar a festes hogy kell vagy annyira szar a vezetes hogy kell?
https://www.ebay.com/itm/KTM-L...
Hihetetlen dolgokat csináltam meg velük takarítás után, olyanokat amit előtte sosem tudtam
Persze nem kész mindenható. De az elpattogás mérsékelhető
Pár évente meg kellene csinálni.
Meglepően stabilabb lesz a gép
Holnap lehet, hogy megcsodálom.
Karcos lett, 4index,2visszapillantó meg a kuplung nekem meg kell új ruha de szerencsére összesen kb 1tenyérnyi horzsolással megúsztam.