Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt kettő vatta új opelünk csak találok a fiamnak megfelelőt.
Ja így gondoltad?....ez igaz. ..
Van pár zavaró hiányosság na meg a német autó, igaza van Pocsesnek, csak hazait érdemes venni utánanézhető km-rel, az első nagy felbuzdulás után ahogy egyre többet megnéztem és a fórumokon említett probléma lehetőségeket néztem szinte mindre azt mondanám ami nem hazai, hogy tekert órásak főleg a dieselek. Ugyan a Pocses által linkelt videóban is arról beszélnek, hogy nem km-t hanem állapotot veszünk azért nagyon nem mindegy, hogy egy motorban, kuplungban, váltóban és futóműben 200000 van vagy 400000.
Nagynyomású szivattyú is van ezekben a benyás motorokban már)
A közvetlen befecskendezésűek (GDI, FSI, TFSI, stb.) majdnem olyanok mint a dízelek.
Szívócsőbe fecskendez kis nyomással (hengerenként, sőt az új már szelepenként: hengerenként kettő), de nem közvetlenül a hengerbe, mint sok FSI, GDI motornál. Ez utóbbiak kormolódnak le.
Ne mond már, a mienk is hengerenkénti szerintem nem még az új.
Dehogynem: az újban is 4 hengeres, szívócső befecskendezésű szívó motor van, majdnem ugyanaz, mint 2010-2017 között (csak még kevesebbet fogyaszt). A Clio meg 3 hengeres, ezres turbós....
Mit olvassak utana?
Ez egy DK kozeli oldal. tok fasza, meg a ezalenyeg.hu
A fene tudja, az új swiftben nincs ekkora bizalmam, szerintem nem jobb megbízhatóságban mint a clio vagy bármely más új autó.
Én nem szidom a Swiftet, a 2017 utáni az viszont jóval tágasabb, kényelmesebb belül az előzőknél. El is tudnám fogadni az újat, de qrva drága a felszereltségéhez képest, fél év alatt jön meg (!!!), és a Clio első ülése még sokkal kényelmesebb. Az viszont egyértelmű, hogy egy újonnan vett Swiftre 15 évig tuti lehet számítani - Rönyónál ez annyira nem jellemző.
Igen jó buli volt, másnap reggelre kis hószállingózás és -7° C volt, 2 éjszakás volt és este a termálban lógattuk a répákat.
Akkor egy oldalkocsis Jawaval voltam.
Te piázol ott éppen Sanya! Egész seggedre!
Most nézem, hogy a hóláncos busáról is van kép.
Tény, hogy nem egy kényelmes darab....viszont eddig talán összesen költöttem rá a tavalyi "nagy" szervizzel együtt a 14 év alatt a kopókon kívül max 60000ft-ot (tavaly generátort és vízpumpát cseréltem, még nem volt látható bajuk, de azért mivel 200000km volt benne így unalmamban lecseréltem, de addig semmit nem cseréltem rajta) és persze majd most jönnek elő a nagyobb gondok, de alkatrész hegyekben és az olcsónál is olcsóbban.
éves
Max 8-10 közötti ami szóba jöhet itthon forgalomba helyezett, ha találok meglessük, ha olyan megvesszük.
https://atlatszo.hu/ tényleg van ilyen, olvasom egy cikk alatt ahol eszik egymást a mottyoroskákok...
Ez egy elég keveset mondó promó, a fórumok jobbak. Mondjuk inkább jövőre egy fiatalabb J vagy inkább K-ra gyúrok, majd kiderül.
Gondolhatod a fiam 2m magas.
rólam...
A 2017 előtti Swift nagyon kicsi, szűk autó belül. Próbáltam, mielőtt a Ceed-et megvettem.
Volt egy kolléga az első Hóbagoly túrán aki készített a Varadero-jára két oldalra sítalpat, olyannal neked is menne. ....amúgy rákerestem a túrára most a guglin és találtam ezt a cikket amit soha nem láttam eddig erre még fénykép is van róla sörrel a kezemben : https://onroad.hu/2011/03/24/hobagoly-party-avagy-legkemenyebb-magyar-motoros-talalkozo/