Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az 1.6 azt írtak a tulajok hogy kb 2 literrel kevesebbet eszik országuton
Városban kb egyforma
Mindketto fos, ecorsa vagy semmi.
Nincs ennek baj a motorjával, a 109 ló egész tűrhetően viszi. Csak pörgetni kell ezerrel ha haladni is akarsz, úgy meg zabál mint állat.
Egyelőre csak a tájékozódásnál tartok. Sok lóvé hiányzik még, pedig most olcsón akciózzák az összes készleten lévő Renault-t.
Keress "Új Clio-kat" ZEN felszereltséggel (fél-fapad). Olcsóbb mint a fapados Swift, és sokkal autóbb annál. https://www.renaultkeszletrol.hu/
Pedig az az 1.4 motor elég fos. Ha emlékszel meg is írtam anno Hogy meg véletlen se vegyél olyat. Inkább drágábban az 1,6
Az elso 2008 as kerul a hahun 1 millaba, 370e km el, a kovetkezo mar 1, 2 az otodik meg 1,4.
Probald eladni dragabban, kp val a kezben a fosadek renyo is olcsobb.
Ne röhögj, mert tényleg.
Azért 1 millánál többet (ugyan nem sokkal....) adna érte az autószalon... ...megkérdeztem, felmérettem.
Igazándiból nem ér többet nekem. Szóval vagy annyi vagy nincs Ceed
Ha veszek “nagy pénzért” akkor 1.6 benzint az legalább egész épkézláb kivitel
És csakis a bal oldalán fekve tud elalukálni.
Bogyo aldott jo lelek.
Sziven viseli a szegenyek sorsat jo liberaliskent.
Gondolod, hogy megajándékoz téged egy laza négykilóval?
700 ért meg mindig érdekel a ceed
Akar holnap is mehetek érte
Nem jött meg a kedvem az endurozáshoz.....
Erről van szó.
A Yarissal én is így voltam (18 éves volt), de kihíztam. A 12 éves Ceed-del is el mernék indulni bárhová, de nem szeretem, mert bár igen kényelmes, de feleslegesen és kellemetlenül nagy batár, és egy igazi benzintemető (kis motor kurva nagy kaszniban).
.....és persze nem azért mert swift hanem mert pontosan tudom mi történt vele újkora óta.
Szép hobby a veteránozás, de nekem valahogy sosem jött be. Túl sokszor csináltam már az elmúlt 35 évben....
Igazából mi sem bántuk meg, hogy 14 éve újonnan vettük a swiftet, gyakorlatilag nagy dolgot még nem költöttem rá és épp tegnap agyaltam azon, hogy ez az a jármű amivel bármikor hajlandó lennék elindulni a világ bármely tájára tudva nem csak bízva abban, hogy haza is érek.
En meg elnokolok, monyakolok par honapot a rozsdaboglyaval, a kulonbozetet aprankent alkatreszre valtom, es lesz egy hasznalhato veteran lomom.
Na ezért szeretnék az életben egyszer (valószínűleg utoljára) új autót venni szalonból - és használni 10-15 évig (nem fog bele 100 ezer km-nél több gyűlni összesen), nem pedig 3 évente cserélgetni a 10 éves xarokat, mindig jókora bukóval....
Aztan ott van az a ceg ami megveszi, neha ad a sofornek egy 5 ost hogy vegyen a teszkoban egy kanna olajat utantolteni, vagy a kulfoldi aukcorol megvett flottacseres ami beallitanak berautonak, 3-4 evig minimal szerviztel huzza, gyulik a horzsolas, ropognak az idomok a balfasz berlok alatt, beleborul, megsavanyodik a szallitott tej benne, amikor mar egy rakat prnz kell ra megy a hahura..
Es mivel tipushiba a 400 korul megallo km ora vissza se kell tekerni, ott nullazodik, igy a hahun mind 230-300 e kmel vannak fenn.
Igen, azt hiszem rátapintottál a lényegre: a "mi" GLS futárunk furgonja is fél éve füstöl mint állat (de tényleg!), és le sem xarja, mert nem az övé. Az sem lehet több pár évesnél....
Nameg a tulaj is nem mindegy, kb az elso ket tulajnak szamit, utana egyre ganébbak ahogy nő a km es csokken az ar.
Amugy kb 100-120 ig kijossz 8-10 literbol 130 felett ugrik 14-16 ra, ez mar nem mindegy.