Nekem dugocseret ajanlottak.
Most igy nyakig egy rozsdabogjaban, a monszun kozepen nem vonz ez a muvelet, bar az olajtekno csak pasztazos buli gyarilag is.
Értem én: de ha a gyártó mer 100 e km garanciát vállalni rá alapból, akkor csak bízik a saját vackában. (Nem nagy pénzért 200e km-re bővíthető - 5 év korláttal persze) tehát akkor azért várható hogy 100 ezer alatt nem lesz drága baja. Ez ad egy kis optimizmust.
Van mindketto, 2009 es ujonnan vett 5 ajtos, z16xer,a G egy 60e km es papa auto, Z16XEP, az nemileg bajosabb a papa 30ezre szervizei miatt eszi enyhrn az olajat, kb 2500km vagy kevesebb per liter, bizonyos szereloi vrlemenyek szerint koze lehet hogy az lengyel gyartasu. A H meg az olajszivargas mellett sem eszik egy deka olajat sem.
mondjuk most a g allando csekkendzsinezik, vagy a nem gyari lambda szonda miatt vagy mert repedt a leomlo esetleg mindketto.
Bar megy ettol független is.
Na, ez a félsz bennem is bennem van. De oly keveset megyek egy évben, hogy 15 év alatt is max. 100-150 ezer km lesz benne, és ráadásul pl. a Clio-t 5 év / 100 ezer km garival adják.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/opel/astra_h/opel_astra_h_1_6_classic_iii-15473209 rz se néz ki trén a futás meg nem riaszt el, ügyfélkapun nem néztem a renccámot. Van jó kedvezmény unixéknál.
Hianyossag?
Eddig a kopo-fogyon kivul az okoskerék nem szazas es enyhe olajszivargas ugyanott. Mindezzel egyutt megy, sosem all le, 130e km.
Nem ralligep, nem sztritfighte, nem veletlen hivom lajharnak, picit sokat fogyaszt, de kurvara kenyelmes, es bunkerszeruen massziv a beltere.
Ezek az új kis turbós motorok már semmivel nem lesznek probléma mentesek mint anno amikor bejöttek az ilyesmi dieselek tehát már nem lehet azt mondani, hogy azért veszek benyásat mert nincs vele annyi gond mint egy diesellel.
http://youtu.be/lX9U6NjL3Og
valahogy a fotengely kiszedes sem vonz a kocsi alol.
Most igy nyakig egy rozsdabogjaban, a monszun kozepen nem vonz ez a muvelet, bar az olajtekno csak pasztazos buli gyarilag is.
Egy olajteknő tömítés be kerül meg fél napba
mondjuk most a g allando csekkendzsinezik, vagy a nem gyari lambda szonda miatt vagy mert repedt a leomlo esetleg mindketto.
Bar megy ettol független is.
Eddig a kopo-fogyon kivul az okoskerék nem szazas es enyhe olajszivargas ugyanott. Mindezzel egyutt megy, sosem all le, 130e km.
Nem ralligep, nem sztritfighte, nem veletlen hivom lajharnak, picit sokat fogyaszt, de kurvara kenyelmes, es bunkerszeruen massziv a beltere.