Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Öt csillagos törésteszt, mi?!
Most ahogy így mondod tényleg nem fér ki alul a dugó
Mobil ineo 5w40 dexos2.
A GM 5w-30 dexos2 állítólag jó, 7ezer körül van az 5 liter. Gondolkodok rajta, max ha szar korábban lecserélem.
Hagyd a pitába az opel gm olaja meg messzire kerülendő.
Ja, es a hengerfej nem lehuzos tema?
valahogy a fotengely kiszedes sem vonz a kocsi alol.
Nekem dugocseret ajanlottak.
Most igy nyakig egy rozsdabogjaban, a monszun kozepen nem vonz ez a muvelet, bar az olajtekno csak pasztazos buli gyarilag is.
Na: nálam az 15 év múlva fog letelni!
Kapd ki a dugókat a xep-nek és az olaj lehúzó részt takarítsd ki
Egy olajteknő tömítés be kerül meg fél napba
Az elso 100ezret mind megfuttja, tobbe-kevesbe problemamentesen.
Értem én: de ha a gyártó mer 100 e km garanciát vállalni rá alapból, akkor csak bízik a saját vackában. (Nem nagy pénzért 200e km-re bővíthető - 5 év korláttal persze) tehát akkor azért várható hogy 100 ezer alatt nem lesz drága baja. Ez ad egy kis optimizmust.
Mondjuk az első 5 évben mentünk több mint 100000-et és a másik 100-at az utóbbi 9 évben.
Azért ahogy írod, én is kinézek bármelyik márkának bármelyik típusából 10-15 gond nélküli évet 200000km-ig.
Vagy 100 ezer ami ugye 5 év alatt kell meglegyen nem 10, vagy 15 év.
Van mindketto, 2009 es ujonnan vett 5 ajtos, z16xer,a G egy 60e km es papa auto, Z16XEP, az nemileg bajosabb a papa 30ezre szervizei miatt eszi enyhrn az olajat, kb 2500km vagy kevesebb per liter, bizonyos szereloi vrlemenyek szerint koze lehet hogy az lengyel gyartasu. A H meg az olajszivargas mellett sem eszik egy deka olajat sem.
mondjuk most a g allando csekkendzsinezik, vagy a nem gyari lambda szonda miatt vagy mert repedt a leomlo esetleg mindketto.
Bar megy ettol független is.
Na, ez a félsz bennem is bennem van. De oly keveset megyek egy évben, hogy 15 év alatt is max. 100-150 ezer km lesz benne, és ráadásul pl. a Clio-t 5 év / 100 ezer km garival adják.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/opel/astra_h/opel_astra_h_1_6_classic_iii-15473209 rz se néz ki trén a futás meg nem riaszt el, ügyfélkapun nem néztem a renccámot. Van jó kedvezmény unixéknál.
Amúgy semmi bajom velük sőt ilyesmit vennék a swift után csak ahogy írtam a J-re vagy inkább a Kra gyúrok 1-2 éven belül simán a belcsíny miatt.
A tied is H nem G?
Hianyossag?
Eddig a kopo-fogyon kivul az okoskerék nem szazas es enyhe olajszivargas ugyanott. Mindezzel egyutt megy, sosem all le, 130e km.
Nem ralligep, nem sztritfighte, nem veletlen hivom lajharnak, picit sokat fogyaszt, de kurvara kenyelmes, es bunkerszeruen massziv a beltere.
Azé' csak vettem autót ma.........megvettem Anita törött Alto-ját ő meg vett egy astra-t.....
Kár volt eladni.
Marha sok az MFR ugye sünszállító trafi elfogóvadász.
Ezek az új kis turbós motorok már semmivel nem lesznek probléma mentesek mint anno amikor bejöttek az ilyesmi dieselek tehát már nem lehet azt mondani, hogy azért veszek benyásat mert nincs vele annyi gond mint egy diesellel.