Veled együtt? Najó ez csak magas labda volt.
Én nem tartom a kapcsolatot bringásokkal, bringázni szeretek, nem társasági életet élni, de a vér bringások szerintem is faszkalapok.
Azért ezt nem tudom elfogadni hogy hulla fos, vagy nem tudom milyen körülmények között használod de még ez az alap is kurvasok ütést levesz a csuklómról, ha lezárom, érződik a különbség nagyon durván.
Nekem nincs teleszkóp a biciklin. Pont emiatt hogy egy hulla fos a 60-120 ezres is
Amúgy aki akar Egy jó biciklit Az vesz egy neki tetsző és méretben passzoló vázat és a többit a pénztárcájáhiz mérten mérten törekedniük a maximumra
Pl nekem olyan 5 éve csak egy hátsó kerek volt 25 ezer egy viszonylag olcsó 8-as aggyal Egy nagyon fasza dh ráf erős rozsda mentes küllőkkel
Azóta nem potyog a küllő egy járda szegélyen se előtte meg napi szinten volt küllő csere
A féken sokat spóroltam mert alföldön nemigen kell a harci fék
Vicc, komolyan vicc. És amikor bemegyek, hogy segítsenek mit vegyek, az összes csak hümmög.
Mondom neki hogy meggyőzhető vagyok, ha azt mondja a 300ezres jobb, tartósabb annyival mint a 180ezres akkor veszek azt, de semmi komoly válasz csak hogy hát ja kicsit másabb.
Váz meg kerékméret, elmondom hogy hol akarok vele biciklizni, mondja meg hogy mi lenne a jó, 5ből 1ember mondta azt hogy figyelj, itt van egy csomó bicikli, ülj fel rájuk tekerj vele egy kört ès amelyik tetszik. Na pont ott meg is vettem pedig nem ő volt a legolcsóbb.
tisztelet a kivételeknek - már ha vóna olyan!
Néha kerülök egy társaságba némelyikkel - mind csak arról tud beszélni, mekkorát tekert... ami persze mindig több, mint az előtte szólóé!
180 ezer nem mondom hogy az alja de alig jobb mint a teszkós 60-80 ezres
Sajnos ott tartunk hogy 300 alatt esetleg olyan bicikli van ami jó minőségű ami nem teleszkópos. Mert egy elfogadható első teleszkóp 200+
Arra, hogy nyugodtan sörözhessünk meg körbetekerjünk pár tavat, nem hiszem hogy gyenge lenne, a gyenge az én vagyok.
Jó mert mád szögből látszik az ország, motorral csomó helyen meg se állnék, bringával meg végig lehet tekerni mindenhol.
Ja mellesleg, a bringások sokkal sokkal köcsögebbek mint a motorosok... ennyi bunkó beképzelt buzit mint aki bringára ül.
Minden bringát használatba vétel után valamennyi km után be kéne ujra állittatni, mert addigra nyulnak, rendeződnek be a végleges állapotukra az alkatrészek.
De fórumokat olvasva azt tapasztaltam, hogy aegtöbb kétszázezres bringán aki profi használatra veszi elég sok mindent lecserél, mert gyenge.
Ez egy kellys spider 50. Érzem hogy a vége az lesz, utána kell járjak és mindent beállítsak rajta. Ez azért bosszant mert sok pénz nagyon a 180ezer, hogy utána én állítgassam, azt hittem hogy úgy adja át, minden fasza rajta, ezért a környék összes boltját megnéztem.
Láttam olyat hogy megvették a boltban a rendes csapágyat és leköszörülték a küldő palástot méretre mert ami a közép csapagyban van az kisebb külső átmérő
Amúgy az a fura hogy egy katalógusban sincs olyan méret pedig az összes közép csapágyban ez a méret van. Jó eséllyel ugyanaz gyártja mindenkinek
Ha ledobja a láncot akkor a határoló nincs jól beállítva, vagy elgörbült a váltó, ha a pozicionálás nem elég határozott, akkor szar a bowden.
Gondolom Shimano. Azokkal nem szokott más gond lenni.
A hajtókarod meglazul? Na az viszont tényleg szégyen. Régi Csepel Favorit versenybringám csinálta állandóan, addig amíg ki nem cseréltem kúpos négyzet illesztésűre a tengelyt és hajtókart, amit kézzel összecsiszoltam, mert új korában sem illeszkedett rendesen. Na ezzel így nem volt bajom. Apám most is használja.
A mostani (30éves) japán bringámon gyárilag megoldották hogy ne legyen ilyen gondja.
Másik durva hogy manapság nem tudnak normális csapágyat sem belerakni a mostani bringába, pedig a többség ipari csapágyat használ, nem is kónuszosat, de olcsó kínai szart raknak bele. Tekerem kézzel a tengelyt, és akadozik a 200ezres bringákon is.
Bringaboltosok persze nyomják a süket dumát, de szerintem mindegyik gyengeelméjű.
Egyszer adtam le hogy nézzék át, zsírozzanak be minden csapágyat, állítsák be. Gyakorlatilag mindent beállítást elbasztak. ott a túrán fogtam és állítottam be rendesen mindent.
Szóval ha jó bringát akarsz akkor magadnak csináld. Elvileg te értelmes műszaki ember vagy, szóval csak jobban tudod csinálni mint ezek a degeneráltak.
Amit Ini írt, azt is érdemes megfogadni. A minőségi bowdenek sokat javít a kezelhetőségen.
Nekem is ilyen rozsdamentes, köszörült, teflonos, acélháló merevítéses bowdenem van. Méterre lehet venni, megszereled magadnak, azzal jársz a legjobban.
Elso körben cseréld ki a bowdeneket egy jobb minőségű köszörült rozsda mentesre
A külső részt is kehet cserélni de ha nem túl idős a gép nem fontos de úgy lenne az igazi
Aztán olyan kb 25 fokban árnyékos helyen állítsd be a váltót
Utána kb jó lesz mindig.
A 8 as sor felett nagyon vékony minden itt sűrűn kell állítani hőfoktól függően is
Nekem a 8ast is kell kicsit állítani tejen- nyáron nem vált össze vissza de látom hogy nem közepén fut
Plusz max wd40 sűrűségű olajjal kenni azt is letörölni díjas után szárazra
Ez a buzi bicikli váltó 3 homokszem után nem úgy működik még a drága xt sem
De a legfontosabb a jó bowden
Az enyém a kék ktm-et akartam de az már borzasztóan átlépte a lélektani határomat amit biciklire akartam költeni.
Egyébként lehet jobb lett volna mert ez egy vicc hogy közel 200ezres bicikli néha ledobja a láncot meg recseg a váltó, meglazul a hajtás...
Én nem tartom a kapcsolatot bringásokkal, bringázni szeretek, nem társasági életet élni, de a vér bringások szerintem is faszkalapok.
Amúgy aki akar Egy jó biciklit Az vesz egy neki tetsző és méretben passzoló vázat és a többit a pénztárcájáhiz mérten mérten törekedniük a maximumra
Pl nekem olyan 5 éve csak egy hátsó kerek volt 25 ezer egy viszonylag olcsó 8-as aggyal Egy nagyon fasza dh ráf erős rozsda mentes küllőkkel
Azóta nem potyog a küllő egy járda szegélyen se előtte meg napi szinten volt küllő csere
A féken sokat spóroltam mert alföldön nemigen kell a harci fék
Mondom neki hogy meggyőzhető vagyok, ha azt mondja a 300ezres jobb, tartósabb annyival mint a 180ezres akkor veszek azt, de semmi komoly válasz csak hogy hát ja kicsit másabb.
Váz meg kerékméret, elmondom hogy hol akarok vele biciklizni, mondja meg hogy mi lenne a jó, 5ből 1ember mondta azt hogy figyelj, itt van egy csomó bicikli, ülj fel rájuk tekerj vele egy kört ès amelyik tetszik. Na pont ott meg is vettem pedig nem ő volt a legolcsóbb.
Fertőzd meg őket.
Néha kerülök egy társaságba némelyikkel - mind csak arról tud beszélni, mekkorát tekert... ami persze mindig több, mint az előtte szólóé!
Sajnos ott tartunk hogy 300 alatt esetleg olyan bicikli van ami jó minőségű ami nem teleszkópos. Mert egy elfogadható első teleszkóp 200+
Jó mert mád szögből látszik az ország, motorral csomó helyen meg se állnék, bringával meg végig lehet tekerni mindenhol.
Ja mellesleg, a bringások sokkal sokkal köcsögebbek mint a motorosok... ennyi bunkó beképzelt buzit mint aki bringára ül.
De fórumokat olvasva azt tapasztaltam, hogy aegtöbb kétszázezres bringán aki profi használatra veszi elég sok mindent lecserél, mert gyenge.
Amúgy az a fura hogy egy katalógusban sincs olyan méret pedig az összes közép csapágyban ez a méret van. Jó eséllyel ugyanaz gyártja mindenkinek
Gondolom Shimano. Azokkal nem szokott más gond lenni.
A hajtókarod meglazul? Na az viszont tényleg szégyen. Régi Csepel Favorit versenybringám csinálta állandóan, addig amíg ki nem cseréltem kúpos négyzet illesztésűre a tengelyt és hajtókart, amit kézzel összecsiszoltam, mert új korában sem illeszkedett rendesen. Na ezzel így nem volt bajom. Apám most is használja.
A mostani (30éves) japán bringámon gyárilag megoldották hogy ne legyen ilyen gondja.
Másik durva hogy manapság nem tudnak normális csapágyat sem belerakni a mostani bringába, pedig a többség ipari csapágyat használ, nem is kónuszosat, de olcsó kínai szart raknak bele. Tekerem kézzel a tengelyt, és akadozik a 200ezres bringákon is.
Bringaboltosok persze nyomják a süket dumát, de szerintem mindegyik gyengeelméjű.
Egyszer adtam le hogy nézzék át, zsírozzanak be minden csapágyat, állítsák be. Gyakorlatilag mindent beállítást elbasztak. ott a túrán fogtam és állítottam be rendesen mindent.
Szóval ha jó bringát akarsz akkor magadnak csináld. Elvileg te értelmes műszaki ember vagy, szóval csak jobban tudod csinálni mint ezek a degeneráltak.
Amit Ini írt, azt is érdemes megfogadni. A minőségi bowdenek sokat javít a kezelhetőségen.
Nekem is ilyen rozsdamentes, köszörült, teflonos, acélháló merevítéses bowdenem van. Méterre lehet venni, megszereled magadnak, azzal jársz a legjobban.
A külső részt is kehet cserélni de ha nem túl idős a gép nem fontos de úgy lenne az igazi
Aztán olyan kb 25 fokban árnyékos helyen állítsd be a váltót
Utána kb jó lesz mindig.
A 8 as sor felett nagyon vékony minden itt sűrűn kell állítani hőfoktól függően is
Nekem a 8ast is kell kicsit állítani tejen- nyáron nem vált össze vissza de látom hogy nem közepén fut
Plusz max wd40 sűrűségű olajjal kenni azt is letörölni díjas után szárazra
Ez a buzi bicikli váltó 3 homokszem után nem úgy működik még a drága xt sem
De a legfontosabb a jó bowden
Egyébként lehet jobb lett volna mert ez egy vicc hogy közel 200ezres bicikli néha ledobja a láncot meg recseg a váltó, meglazul a hajtás...