Amikor itthon küzdenek akkor is elbasszák
Van 2x3 óra egy kés készítésére elég jól felszerelt a hely
Mivel nem kiállításra kell ennyi mindenre elégnek kell lenni
Pl a reszelőbol kés egész fasza lett
Mint az OCC de ettől még jó nézni az alkotást. Amúgy pont az a jó benne, hogy nem győzike só kalapácsokkal, meg nincs konspiráció, simán a végtermék minősége alapján ejtik ki az embereket.
Plusz egy csomó jó ötletet, fogás el lehet lesni, hibákból tanulni, mert mindegyik máshogy csinálja.
Mondjuk azért megnéznélek hogy izzadsz le vadidegen műhelyben, 3 óra alatt, versenyhelyzetben
Volt már ott pár nagyképű profi, aki felsült.
azt még elnézem hogy aki nem kovácsolt még kardot és edzéskor megroppantja az előfordul, de hogy egy 20-30 centis kést nem tud csinálni anélkül hogy törjön az vicces, pedig még állítólag tanítja a készítést is
és jeget vágtak vele nem is olajos hordót
nézegetem ezt a tűzben edzett "valamit"
elég bulvárosra sikerült, vicces hogy minden részben van olyan amit túledzenek vagy egyéb olyan hiba amit én nem követnék el pedig nem vagyok késkészítő
igazándiból ez egy győzike só kalapácsokkal
Nem tudom a héten meddig jutottak. Hétvégén forgalom sem volt és csak 2-3kis hídnál volt félpályás, nagyjából 5km-t javítanak, szerintem még így is gyorsabb lejönni a pályáról
Volt hogy napi szinten jártam arra, de rám nem villogtak.
Működhet a karma dolog
A jelző lámpánál a híd előtt nagyon sok baleset volt. A híd alatt meg a fél építkezés ott van, deszkák ledobálva, vödrök kegyetlen sok szemét... nem tudom hogy lehetett ilyen bandának adni a munkát.
És amikor melléd ér a delikvens, bámulj meredten magad elé miközben vizet csavarsz a kormányból. Azt ha látod töpk ideg, na akkor öltsd ki a nyelved rá egy méla vigyorral a pofidon. Jó napod lesz!
Na, én a maffia Thalia-val legalább megyek, amit az 1.4 ki bír szenvedni magából, 4-ben 110-120-al, néha picit többel hasítok felfelé, hogy mögöttem még tudjanak mások is kamiont előzni. Pontosan az általad jelölt szakasz az, amin nagyon sokat jártam és ha van kamion meg egy kis forgalom is, akkor nagyjából lehetetlen előzni a 6-os azon szakaszán. 120-al kapaszkodva is van, hogy villognak mögöttem, de ez tényleg nem fog tudni jobban menni felfelé... De majd kipróbálom, hogy elkezdek lassítani, lesz lincshangulat.
Én arra emlékszem, hogy az egyik híd egy lejtőn lévő viszonylag éles kanyar végén volt, a kanyarban szinte semmi előrejelzés és egyszer csak az ideiglenes, fél sávot lezáró közúti jelzőlámpát láttad meg a kanyarban. Nem kicsi fékezéseket láttam ott.
De hogy a híd két végén a dilatációt megint nem sikerült normálisan megcsinálniuk, az biztos.
Most már jó. Volt itt baj, kifizetésekkel is. Amikor átadták, simán lehetett ugratni, 100felett már elemelkedett a motor eleje. Első napokban mentem arra kocsival, nem tudtam hogy ilyen szar lett, odabasztam az alját nagyon... mint a filmekben kis elkönnyülés aztán bimm becsapódás
Ha olyan tempóval csinálják mint a hidakat akkor sose lesz kész . Ezen a szakaszon az a két híd jó lett de ahogy vége a hídnak mintha rally pálya lenne.
De, pont ebből előzöd a tehert 100-al, és Lali nem tud menni tőled a Villám Táliával és villog
Pálya? Pécs keleti részére megyek, a 6-os beveztője fölé valamivel. A pálya nagyot kerül, és délről jön be. Ha Szekszárdtól nézem, nem nyerek semmi időt vele - sőt, ha van matricám, Szekszárdnál akkor is kimegyek a 6-osra, mert nekem az gyorsabb (ill. ez esetben lassbban megyek, de mégis kevesebb az idő)
Soxor járok a 6-oson, Dföldvár-Pécs közt. gyakori eset, hogy a kacskaringós részen megy a teher, mögötte meg az 1.4 Terminátor (márka mind1, a kategória a lényeg, 50-80 LE és 10 év feletti) Van forgalom, belátni sokat nem is lehet, előzni nem mer. Megy a vonatozás, mert utolérem, és én se tudom megelőzni, mert nekem ugye már kettőt kéne, vagy beszúrni elé, de az is rizikós. Na, jön egy kapaszkodó. Teher ki, ez OK. Emberünk úgy érzi, itt a lehetőség, és bent marad. Igen ám, de a teher kint lazán tartja az addigi iramát, emberünk meg a Terminátorral nem tud (nem is akar?) nagyon gyorsítani. Úgy véli, az 1-2 km pont elég lesz neki. Én meg rágom a kefét hátul, mert nyilván nem megyek a teher mellé be, amíg nem tudom elkerülni a másiktól, de az meg nem halad. Olyankor villogok, de nem segít - akkor se tud gyorsabban menni
A legszebb utána, hogy így megelőzte a tehert, és aztán megy olyan sebességgel, hogy a teher lóg a seggében
Mennyi ideig csináltad?
Van 2x3 óra egy kés készítésére elég jól felszerelt a hely
Mivel nem kiállításra kell ennyi mindenre elégnek kell lenni
Pl a reszelőbol kés egész fasza lett
Plusz egy csomó jó ötletet, fogás el lehet lesni, hibákból tanulni, mert mindegyik máshogy csinálja.
Mondjuk azért megnéznélek hogy izzadsz le vadidegen műhelyben, 3 óra alatt, versenyhelyzetben
Volt már ott pár nagyképű profi, aki felsült.
és jeget vágtak vele nem is olajos hordót
elég bulvárosra sikerült, vicces hogy minden részben van olyan amit túledzenek vagy egyéb olyan hiba amit én nem követnék el pedig nem vagyok késkészítő
igazándiból ez egy győzike só kalapácsokkal
Működhet a karma dolog
A jelző lámpánál a híd előtt nagyon sok baleset volt. A híd alatt meg a fél építkezés ott van, deszkák ledobálva, vödrök kegyetlen sok szemét... nem tudom hogy lehetett ilyen bandának adni a munkát.
De hogy a híd két végén a dilatációt megint nem sikerült normálisan megcsinálniuk, az biztos.
Pálya? Pécs keleti részére megyek, a 6-os beveztője fölé valamivel. A pálya nagyot kerül, és délről jön be. Ha Szekszárdtól nézem, nem nyerek semmi időt vele - sőt, ha van matricám, Szekszárdnál akkor is kimegyek a 6-osra, mert nekem az gyorsabb (ill. ez esetben lassbban megyek, de mégis kevesebb az idő)
A legszebb utána, hogy így megelőzte a tehert, és aztán megy olyan sebességgel, hogy a teher lóg a seggében