Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez már csak a megmagyarázás része a sértődésnek. Nem villog az X5? Az még szép mese, ha a megengedettnél bármennyivel is többel megyek, még akkor is majd le tapos és a szemem kivillogja. Mégsem hisztikézek rajta, elengedem amint tudom, nem még játszom is a keményet, hogy lassítok.
Ebben tudod mi a legjobb? Te jössz, villogsz, én ki sem tudok menni mert ugye nem ok nélkül vagyok a belsőben tehát te mindneképpen rábaszol, sőt még én is mert elengedlek de a kis kocsikádban nincs annyi erő hogy menjen is.
Nem kell villogni, nem kell dudálni hanem fel kell venni a közlekedés ritmusát.
Komplexus, semmire önérzet, sértődékenység, ingerlékenység, bárminek hívhatod, de villogáson vagy akár még dudáláson is megsértődni az.
Engem is dudáltak már le emelkedőn a belső sávban, bár nekemvolt annyi eszem, hogy nem lassítottam, hanem mentem, amit bírt az a gyenge kocsi, hogy el tudjam engedni azt, aki haladna.
Mint írtam, az x5 nem szokott villogni csak a pöcsköszörűk. És mivel a kreszt már megszegtük, teljesen jogtalanul villogsz.
“Inkább állok a gázpedálon és a dudád, hogy húzzanak előlem, mert ha lassítok, akkor annyi volt a lendületnek és szenvedhetem fel magam 3.-ban 80-al.“ Tehát te dudálsz hogy huzzanak félre és én csinálok kivagyiságot. Aha, ja meg komplexusos is én vagyok mert én tudok menni a dombon felfél is, de ha ki is jönnek elém, nem villogok és nem dudálok
Indulj el fél órával előbb és akkor nem kell dudálgatni. Ebben az szokott a legjobb lenni, hogy te dudálsz villogsz, szét taposod és a következő piros lámpánál meg beérek melléd pedig én nem dudálok nem taposom csak megyek normálisan
Jah, csak az X5 országúton ha 100-zal mész, majdnem letapos, mert ő 140-nel megy. Azt is elkezded vissza lassítgatni ha mögéd ér? Vagy pályán a belső sávban ha valaki villant mögötted azt is lassítod?
Önérzeteskedés...a legrosszabb tanácsadó, főleg a közlekedésben.
Mint írtam, kisautókkal nem a jaszkarizás miatt megyek szinte amit csak bír a kocsi az emelkedőn, hanem, mert másképp teljesen elveszti a lendületét és tényleg be kell állnom a kapaszkodó sávba a kamionok közé. Talán ennyit csak csak fel tudsz fogni a komplexuxos kis agyacskáddal...
Engem is szoktak villogni, de érdekes lassítás helyett igyekszem mihamarabb elengedni a gyorsabb kocsit, nem azt nézni, hogy ki mivel van.
Kivagyisági játékot csinálsz a közlekedésből, talán az a gond...na meg hogy ilyen dolgokat is képes vagy sértésnek venni, ha villantanak.
Ha 90-es zónában 60-nal előzném a sort teljesen jogos lenne a villogás még azt mondom a 80-nál is elfogadnám na de amikor 100-zal megyek és villog az elmehet a faszomba. És mondom, én nem szoktam se dudálni se villogni, még akkor sem ha valaki igazán balfasz.
Nem kellene ha nem villognál. De ezt te úgysem fogod felfogni, sem megérteni. Érdekes hogy mindig az ilyen pöcsköszörű autókkal akarnak nagyon haladni. Az M5 meg tudja várni villogás nélkül míg a kreszt már amúgyis megszegve elhaladunk a kamionok mellett majd elengedem. Érdekes ez a közlekedés dolog.
Mégis nekem kell lassítanom az előttem lévő miatt... kis buzi
Ez ilyen mesebeli műkeménység a részedről, egyszer nem tapasztaltam még olyat, hogy direkt vissza lassított volna bárki is. Mindeni haladni akar, nem igazságot szolgáltatni...kivéve kemény leventét.
Megane II 1.4, az konkrétan azt hittem vissza gurul az emelkedőn, olyan szinten harmatos.
Ez nem büntetőfék, elengedem a gázpedált. Bennem van harag mert a kis buzi a szarjàval villog amikor már így is gyorsabban megyek mint a megengedett. Aha értelek, vegyél egy olyan autót ami alkalmas a közlekedésre vagy állj be a kamionok közé.
Vw Jetta 1.6 pont ez a kaliber, 1300+ kg, 1.6 16v 105 lovacska, igen erőtlenül viszi még az is, úgy éppen éppen elbírja, azt például vezettem eleget.
Ma is kemény vagy kissrác, megy a büntetőfék látom... Buzi, retardált, van itt minden, tele vagy haraggal.
Mivel valós tapasztalatod nincs a járművel lehet tologatni a gittet jobbról balra csak nincs értelme.
Imádom az ilyeneket. Megy a forgalom, 80-nal a kamionok, lesorolnak a kapaszkodóba. Maradok a belsőben 80-ról visszanyomom a tempomatot 100-ra. Megyek a sor mellett és jön egy ilyen buzi a kis fostalicskájával, ha dudál meg villog akkor még ki is kapcsolom a tempomatot egy picit visszalassulok, bele kell fékezzen aztán lenyomom a pedált és lemarad a retardált buzi.
1kezen meg tudom számolni hogy hányszor villogtam vagy dudàltam valakire.
Feltéve hogy 2 sáv van... Ha nincs, akkor annyi, jön a szenvedés az erőtlen géppel.
Nekimegyek egy emelkedőnek padló gázon 120-al, tudod mikor fogok lelassítani, szegény Thalia többet nem gyorsul fel. Inkább állok a gázpedálon és a dudád, hogy húzzanak előlem, mert ha lassítok, akkor annyi volt a lendületnek és szenvedhetem fel magam 3.-ban 80-al.
Földi halandóknak csak ez jut, erre kell élményvezetés képzelnünk.
Addig állj féllábon, amíg én streetracer-kedek egy billegő kiskocsival. Országúton a nagynehezen megszerzett lendületemet nem szeretem fékezéssel tönkre tenni, ezért kell előznöm, nem azért mert "fuuudemegyagép". Gazdaságosabb előzni, ha tudok, mint lefékezni és megint felgyorsulni.
Amúgy 1350 kilóhoz már nagyon indokolt lenne az 1.6, ugyanannyit, vagy még kevesebbet is enne, mint a súly alatt döglődő kis 1.4. Megane II is pont ilyen, abban is szenvedtetnek 1.4-et.
Hatalmas, csak nevetek amikor a 100lóerő környéki szívó max 1.4-esekről van szó, hogy mekkora királyság vezetni őket

Még ha egy mx-5-ről lenne szó mint kismotoros szívó akkor elhiszem na de thalia meg ceed meg a tökömtudja mik
Mármint a Ceed-ről beszéltem.
Ráadásul a Transzfogarason - Transzalpinán ordenáré nagyon lehet vele csapatni. Nem akar leesni az útról a kanyarokban - legalábbis ESP-vel.
Teljesen felesleges,nem véletlen van 1,4 sok és 1,6 kevés.
Nem mindenki streetracer egy thaliaval és katalógusból választ adatokat.
Nem gyorsulóbajnok de simán élhető hétköznapi járgány,felveszi a forgalom ritmusát gond nélkül a ceed 1,4.Átlagembereknek A-B vásárolni meg néha a balcsira.