Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, mind a 75 lóval lehet vitézkedni!
Na...te fasz. Mindenki buzizza a kocsidat,kivéve engem!
Néha meg kell mutatni a proletároknak, hogy mit tud a francia 1.4 8 szeleppel.
Az TuTTi!
Kemény vagy, Csoki!
Pedig van megoldás erre. A hibrid, meg a villany Lassan ezt Levinek is el kell fogadnia
Itt vagy te is! A csuklós busz motoroddal!
Ezt azééé még megenném a Röncivel.
elhiszem hogy hiszel benne.... az ufók meg köztünk élnek
Az rx450h-ban van nagy köbcentis motor, nem a priusban
Egy olyat biztos hogy veszek...
Hiába xarod a nevető szmájlikat, a lényeg akkor is az, hogy időre van tervezve... az olcsóbb nyilván rövidebbre, mert abból többet kell eladni ua profithoz.
Csak az ipar nem "idöre tervezett" termékről beszél, hanem "árszintről" A Miele nem 3 évet bír, hanem 15-t, csak 5x annyiba is kerül - pedig ugyanolyan műanyagból meg fémből van, abból nem bányásznak kétfélét
Ennyi, a Kakasd után emelkedőn a megpakolt Maffia Thalia-val lendületből, 4.-ben, üveghangon 130-cal felfelé úgy villogtam le a Honda Civicv-et, hogy utána km-eken át küzdött, hogy a megsérült öntudatát helyre billentve vissza tudjon előzni, hogy végig nevettem rajta.
Pedig ha tudná, hogy csak 1.4 van a francia fenevadban és még volt 1 fokozatom!
Ha valami ugyan az, de nagyobb a turbónyomás, az 100% hogy nem fog annyit bírni.
Meg általában vannak előd modellek amiből lehet tudni hogy az a konstrukció várhatóan jó lesz.
Nekem mondod? Azért putrifészek az öreg bárkánk.
Én pont nem így vettem autót. Azért vettem Priust, mert egyszerű mint a faék. Nagyköbcentis, szívó motor, szívó torok befecskendezésessel, turbó nélkül, kis teljesítményű a méretéhez képest, és híresen megbízható.
Még az sem érdekelt hogy Alfa szerint buzis, mert én annyira férfias vagyok, hogy én egy Priusban is magabiztos nőnek érezhetem magam
Na az a srác meg ahhoz ért qrvara.... kell is neki egy i3
Az a baj, hogy a tervezett egyre kevesebb.
Tehát te is érdekelt vagy benne
Ez nem összeesküvés. Ez tény. A silányítás jó üzlet, és nagyon gyakran találkozok olyan megoldásokkal amikor szándékosan alakítanak akár magasabb költséggel is szarabbá és javíthatatlanná valamit, mert az nem üzlet ha valami tartós, és javítható.

Lásd autólámpa. Régen üvegből és fém reflektorból volt. Örök élet, és olcsó volt, lehetett cserélni a részeit külön is.
Aztán ráfogták a dizájnra, hogy miért kell műanyagból csinálni, meg hogy az olcsóbb. Ehhez képest drágább lett.
Aztán valaki kitalálta hogy szét lehet szedni melegítéssel, és lehet javítani. Egyből megjelentek az olyan lámpatestek amit nem lehet szétszedni így, és még drágábban kezdték el árulni.
Most meg már izzót sem tudsz benne cserélni, csak márkaszervizben, és gyári szervizszámítógéppel felprogramozva, az izzó sorozatszámára, ami havonta kiég.
A másik, inkább nem mondok nevet, elektronikai beszállító autóipari cégeknek, voltunk bejáráson, mondja az ember hogy pl annak a kapcsolónak 10ezer kapcsolást kell birnia, azt mondja bírhatna 5x annyit is de nem az az elvárás, ennyit kell birnia. Azt mondta ez hozzávetőlegesen 10év.nyilván használattól függően, ja, és azt mondja hogy az ő 10ezres tesztjükben nincs benne a porosodás a hőmérséklet változások stb.
Nem számít van haverom, aki látott olyat, aki hallotta, hogy meséltek valakinek
Így van! Szerelőm meg a bimmer garázsos meg a bájer foshalmazokról tudna.
Imi haverom meg Honda mesterszerelo.... o meg a hondákról.... Peti baratom Audi mesterszerelo... o meg arról stb