Hiába xarod a nevető szmájlikat, a lényeg akkor is az, hogy időre van tervezve... az olcsóbb nyilván rövidebbre, mert abból többet kell eladni ua profithoz.
Csak az ipar nem "idöre tervezett" termékről beszél, hanem "árszintről" A Miele nem 3 évet bír, hanem 15-t, csak 5x annyiba is kerül - pedig ugyanolyan műanyagból meg fémből van, abból nem bányásznak kétfélét
Ennyi, a Kakasd után emelkedőn a megpakolt Maffia Thalia-val lendületből, 4.-ben, üveghangon 130-cal felfelé úgy villogtam le a Honda Civicv-et, hogy utána km-eken át küzdött, hogy a megsérült öntudatát helyre billentve vissza tudjon előzni, hogy végig nevettem rajta.
Pedig ha tudná, hogy csak 1.4 van a francia fenevadban és még volt 1 fokozatom!
Ha valami ugyan az, de nagyobb a turbónyomás, az 100% hogy nem fog annyit bírni.
Meg általában vannak előd modellek amiből lehet tudni hogy az a konstrukció várhatóan jó lesz.
Én pont nem így vettem autót. Azért vettem Priust, mert egyszerű mint a faék. Nagyköbcentis, szívó motor, szívó torok befecskendezésessel, turbó nélkül, kis teljesítményű a méretéhez képest, és híresen megbízható.
Még az sem érdekelt hogy Alfa szerint buzis, mert én annyira férfias vagyok, hogy én egy Priusban is magabiztos nőnek érezhetem magam
Tehát te is érdekelt vagy benne
Ez nem összeesküvés. Ez tény. A silányítás jó üzlet, és nagyon gyakran találkozok olyan megoldásokkal amikor szándékosan alakítanak akár magasabb költséggel is szarabbá és javíthatatlanná valamit, mert az nem üzlet ha valami tartós, és javítható.
Lásd autólámpa. Régen üvegből és fém reflektorból volt. Örök élet, és olcsó volt, lehetett cserélni a részeit külön is.
Aztán ráfogták a dizájnra, hogy miért kell műanyagból csinálni, meg hogy az olcsóbb. Ehhez képest drágább lett.
Aztán valaki kitalálta hogy szét lehet szedni melegítéssel, és lehet javítani. Egyből megjelentek az olyan lámpatestek amit nem lehet szétszedni így, és még drágábban kezdték el árulni.
Most meg már izzót sem tudsz benne cserélni, csak márkaszervizben, és gyári szervizszámítógéppel felprogramozva, az izzó sorozatszámára, ami havonta kiég.
A másik, inkább nem mondok nevet, elektronikai beszállító autóipari cégeknek, voltunk bejáráson, mondja az ember hogy pl annak a kapcsolónak 10ezer kapcsolást kell birnia, azt mondja bírhatna 5x annyit is de nem az az elvárás, ennyit kell birnia. Azt mondta ez hozzávetőlegesen 10év.nyilván használattól függően, ja, és azt mondja hogy az ő 10ezres tesztjükben nincs benne a porosodás a hőmérséklet változások stb.
Egy olyat biztos hogy veszek...
Csak az ipar nem "idöre tervezett" termékről beszél, hanem "árszintről" A Miele nem 3 évet bír, hanem 15-t, csak 5x annyiba is kerül - pedig ugyanolyan műanyagból meg fémből van, abból nem bányásznak kétfélét
Pedig ha tudná, hogy csak 1.4 van a francia fenevadban és még volt 1 fokozatom!
Meg általában vannak előd modellek amiből lehet tudni hogy az a konstrukció várhatóan jó lesz.
Még az sem érdekelt hogy Alfa szerint buzis, mert én annyira férfias vagyok, hogy én egy Priusban is magabiztos nőnek érezhetem magam
Ez nem összeesküvés. Ez tény. A silányítás jó üzlet, és nagyon gyakran találkozok olyan megoldásokkal amikor szándékosan alakítanak akár magasabb költséggel is szarabbá és javíthatatlanná valamit, mert az nem üzlet ha valami tartós, és javítható.
Lásd autólámpa. Régen üvegből és fém reflektorból volt. Örök élet, és olcsó volt, lehetett cserélni a részeit külön is.
Aztán ráfogták a dizájnra, hogy miért kell műanyagból csinálni, meg hogy az olcsóbb. Ehhez képest drágább lett.
Aztán valaki kitalálta hogy szét lehet szedni melegítéssel, és lehet javítani. Egyből megjelentek az olyan lámpatestek amit nem lehet szétszedni így, és még drágábban kezdték el árulni.
Most meg már izzót sem tudsz benne cserélni, csak márkaszervizben, és gyári szervizszámítógéppel felprogramozva, az izzó sorozatszámára, ami havonta kiég.