Én csípem az alacsony lóerős, nyomatékos, nem fordulatszám igényes benzin motorokat. A maga nemében a Thalia is ilyen 1500-2500 között eldürrögök vele.
2013ba barátommal eljártunk F1-re (Mogyoród) 4 nap alatt mentünk ha jól emlékszem 1440km távot, 7.2 fogyival. De csak a kameráknál mentünk 130-al inkább 150-190 között, plusz ugye a városi meg országúti lődörgés.
Város 10 lityi, országút miszdézibe 100-110 6.5. 16 évig gyártotta a bájer 400ezer futás gari a vezérlésre, de Atti mondta simán elfutja a dupláját. Nem is zörög a lánc, szépen duruzsol. Télen mikor kaparod a jeget az ablakról hallgatózni kell, hogy jár é a motor. A 318i be is rakták az kicsit magasabban adta le a nyomatékot meg a ló is több volt benne csakis az elektronika változtatásával.
Enyém Audi meg azt írta múltkor hogy 800 km szerviz
Mentünk vele szűk 50km távot most meg 600 km szerviz lett
Ra kellene dugni a klón vagcom kábelt de lusta vagyok
Vihetsz alkatrész után gyártottat, sőt volt, hogy hívott mit rak be amire garit is ad. Nem dolgozik drágábban mint más, pl. hibakód kiolvasása 1db ezres máshol még nem találkoztam ily hatalmas összeggel.
A wp-t meg elajandekozom
http://youtu.be/DkxMu1l85oQ
Mentünk vele szűk 50km távot most meg 600 km szerviz lett
Ra kellene dugni a klón vagcom kábelt de lusta vagyok
Az autókat meg nem üzemórára tervezik.
És ahogy nézem gyárialkatrész fetisiszta.