Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem feszítek mint pocok a lisztben a sár nehéz vérszegény náciban, igaz a futómű és fékek bőven többet tudnának ugye mint a motor.
Motoron meg elég sokszor kinyúlik a gázbowden koppig.
Ez pont olyan mint amikor állok sorban a boltban. Ha valaki jön és mondja hogy ő be szeretne elèm állni akkor beengedem. Ha jön és beszemtelenkedik akkor szólok neki hogy a sor vége kicsit arrébb van.
Mindig próbálok úgy közlekedni hogy me zavarjam a többieket. Sokszor van hogy más sietni akar, legtöbbször behúzódik a záróhoz, rálépek a gázra és megpróbálom elengedni. De ha dudál és villog, nem fogok segíteni neki az egyszer biztos.
Föl teccett ébredni?
Na, pont ennyire kell komolyan venni ezeket a "kegyetlen" országúti lelki sérüléseket...nyelvkiöltés, ez jó.
Amúgy az öreg bárkával hiába vérszegény ettől független nagyon jó 100as tempóval átmenni Cseszneken... nem szoktam motorosokat feltartani.
Már a 100 sem szabályos, ha azt nézed. De eskü ilyen vissza lassítós mese-keménységgel még nem találkoztam. Jó, dudán azért nem szoktam állni, max Ű"duddantok" egyet a villantás mellet, de az erősebb kocsik rendszerint még jobban is mennek. Eskü lassan 100.000 km alatt ilyennel nem találkoztam.
Nem és simán nem engedném el, hogy idegállapotba kerüljön, és mikor mellém ér jól kiöltöm a nyelvem mint egy tehén.
Na akkor mégegyszer megkérdezem. Párhuzamos közlekedésre alkalmas úton megyünk. Kapaszkodón a kamionok. Te mész 100zal és haladsz el a kamionok mellett majd jön mögötted egy thalia aki villog meg dudál. Az szerinted előzés ? Em tud előzni hiszen a zárón nem előzhet. Nem tudok lemenni jobbra mert ott van a kamion. Na tehát akkor a konkuzio hogy ez tökjogos és főleg szabályos.
Értek mindent
Van videó oroszokról, ahol a Lada-ból kidugott kalasnyikovval jelzik, hogy húzzanak félre előlük...levi azokra is rálassít, mittttt képzelnek.
A kresz írja te igen izé... előzés közvetlen megkezdése előtt használhatsz hangjelzést, persze ott ahol az előzés is megengedett a kresz szabályai szerint.
Duda helyett tehénbőgés is mehet,
Végül is lóerőkkel osztani az igazságot a te fosrakásoddal, az aztán okos dolog... Nekünk találkoznunk kéne az utakon, az lenne csak a mutavány.
Az összes ablakos doboz amikkel mi közlekedünk az csak edény. Tavaly megkapta vőm 4es golfa 1.9pd az SP (!) rendszámot 800pár darab van belőle összesen ilyen verseny autó. Na azt már lehet élményautónak nevezni.
Záróvonalon nem előzhet, tehát az nem előzés ha mögöttem dudál mert 100-zal haladok a kamionok mellett a belsőben. Ne akarjunk már hamisat állítani és megpróbàlni megmagyarázni.
Olvass utána amúgy én sem használom mert minek is... a harmatos 3as... motoron meg mire megnyomnám megelőztem egy sort.
Mert még mindig láthatóan katalógusok adatbűvöletében vagy.Nem ugyanaz.
Be is hisztültél rendesen, írtad is, hogy ilyenkor keményen osztod az igazságot és virítod a dízelben a lóerőket. Engem már Seicento is villogott le, valahogy mégsem forrt a vérem.
A dudálás előzés közvetlen megkezdése előtt szabályos!
Jajj Istenem. Baleset megelőzés célja a dudálás, nem pedig hogy a fostalicskád elől álljanak félre
Ne akarjuk már belebeszélni hogy ez a villogás és dudálás teljesen szabályos
A balkánon találkoztam is vele, szép mutatvány lett volna feldühödve rájuk lassítani, hogy mégis mit képzelnek... Olaszoknál is rendszeres. Kürt, fénykürt, nem besérülni kell rajta, azt nem anyázás hanem jelzés.
Ja én hisztizek mert te nem tudsz a fostalicskáddal előzni a dombon és ha elveszed a gázt akkor meg visszagurulsz. Ilyenkor tud mit kell csinálni? Beállni a forgalomba és felvenni a ritmust! Ha nem megy akkor kimenni akamionok közé!
Amúgy előzés közvetlen megkezdése előtt lehet hangjelzést használni.