Nem feszítek mint pocok a lisztben a sár nehéz vérszegény náciban, igaz a futómű és fékek bőven többet tudnának ugye mint a motor.
Motoron meg elég sokszor kinyúlik a gázbowden koppig.
Ez pont olyan mint amikor állok sorban a boltban. Ha valaki jön és mondja hogy ő be szeretne elèm állni akkor beengedem. Ha jön és beszemtelenkedik akkor szólok neki hogy a sor vége kicsit arrébb van.
Mindig próbálok úgy közlekedni hogy me zavarjam a többieket. Sokszor van hogy más sietni akar, legtöbbször behúzódik a záróhoz, rálépek a gázra és megpróbálom elengedni. De ha dudál és villog, nem fogok segíteni neki az egyszer biztos.
Már a 100 sem szabályos, ha azt nézed. De eskü ilyen vissza lassítós mese-keménységgel még nem találkoztam. Jó, dudán azért nem szoktam állni, max Ű"duddantok" egyet a villantás mellet, de az erősebb kocsik rendszerint még jobban is mennek. Eskü lassan 100.000 km alatt ilyennel nem találkoztam.
Na akkor mégegyszer megkérdezem. Párhuzamos közlekedésre alkalmas úton megyünk. Kapaszkodón a kamionok. Te mész 100zal és haladsz el a kamionok mellett majd jön mögötted egy thalia aki villog meg dudál. Az szerinted előzés ? Em tud előzni hiszen a zárón nem előzhet. Nem tudok lemenni jobbra mert ott van a kamion. Na tehát akkor a konkuzio hogy ez tökjogos és főleg szabályos.
Értek mindent
A kresz írja te igen izé... előzés közvetlen megkezdése előtt használhatsz hangjelzést, persze ott ahol az előzés is megengedett a kresz szabályai szerint.
Az összes ablakos doboz amikkel mi közlekedünk az csak edény. Tavaly megkapta vőm 4es golfa 1.9pd az SP (!) rendszámot 800pár darab van belőle összesen ilyen verseny autó. Na azt már lehet élményautónak nevezni.
Záróvonalon nem előzhet, tehát az nem előzés ha mögöttem dudál mert 100-zal haladok a kamionok mellett a belsőben. Ne akarjunk már hamisat állítani és megpróbàlni megmagyarázni.
Be is hisztültél rendesen, írtad is, hogy ilyenkor keményen osztod az igazságot és virítod a dízelben a lóerőket. Engem már Seicento is villogott le, valahogy mégsem forrt a vérem.
A balkánon találkoztam is vele, szép mutatvány lett volna feldühödve rájuk lassítani, hogy mégis mit képzelnek... Olaszoknál is rendszeres. Kürt, fénykürt, nem besérülni kell rajta, azt nem anyázás hanem jelzés.
Ja én hisztizek mert te nem tudsz a fostalicskáddal előzni a dombon és ha elveszed a gázt akkor meg visszagurulsz. Ilyenkor tud mit kell csinálni? Beállni a forgalomba és felvenni a ritmust! Ha nem megy akkor kimenni akamionok közé!
Motoron meg elég sokszor kinyúlik a gázbowden koppig.