Na csak hogy legyen vadállat motor is a forumban a strandkorlátkek fektisztito es 3 rugasra feleledt eszeveszett hasít mint bolond szamuráj a női napozóban.
Vazz, mennyien nézik a főutakat kapaszkodósávnak. Van egy IFA-s aki Kfélegyháza környékén kacsákat meg ilyesmiket szállít és a mostani melómban minden nap 2X kell megelőznöm mert 50 körül hasít.....tiszta életveszély......persze vannak mások is és nem csak öregek.
"(9) Ahol kapaszkodósáv van, a kapaszkodósávon kell haladniuk azoknak a járműveknek, amelyek a jelzőtáblán [17. § (1) bek. h) pont] megjelölt - ennek hiányában lakott területen kívül 70 km/óra, lakott területen 40 km/óra - sebességnél lassabban haladnak."
A "kapaszkodó sáv" nem egyenlő a párhuzamos közlekedéssel. Ahol "kapaszkodó sáv" van, ott nincs jobbra tartási kötelezettséged, csak ha nem bírsz megfelelően gyorsan menni.
Csakxólok, hogy az általad vázolt szituban bizony te vagy a szabálytalan... ill. az, aki 100-al megy a belsőben, és nem a 100 miatt, hanem mert jobbratartás van, és bent csak úgy haladhatsz, ha a mögöttest nem akadályozod. Km/h határ itt nincs a törvényben...
Persze, ok nélkül nem szemétkedek senkivel és elèg magas az ingerküszöböm de a villogós dudálós emberek átlépik, főleg ha már én is gyorsabb vagyok a megengedettnél. Mindig próbálok gyorsan menni, ha mégis valami oknál fogva 80-nal tartanàm fel akkor igaza van.
Van ismerősöm aki dudál mindenkire ha kifordul elé, azt szoktam neki mondani hogy ha volt időd dudálni akkor nem volt elég közel ahhoz hogy indokolt legyen. Inkább arra fgyeljen hogyan kerülje el a balesetet nem pedig arra hogy mikor tudja nyomni a dudát. Persze ez már más tèma.
én ha valaki a megengedettel megy, akkor nem villantok, lelassítok és beállok mögé, amíg előz..... utána viszont, ha nem akar lehúzódni, eltakarítom.... cserébe én sem tartok fel másokat, de ha mondjuk előttem haladó autó miatt nem tudok menni, aki pl 140-el előz és rámteszi a fénykürtöt hátulról vki, rögtön ráállok én is a megengedettre
2016-os van a lányoméknak még magyar, igazából a régi vasalóhoz képest van változás, a csillapítás keménységét is lehet változtatni, kissé sportosabb és feszesebb a réginél és majd 1 l-el kevesebbet eszik, alig 5 fölött van nekik az átlag igaz nem egy szabályszegők többnyire betartják a sebhatárokat, de akkor is kevesebbet eszik és jobban megy.
Na, a mostani új Swift 2017 (amit most is árulnak) az még virgoncabb a 90 lóerővel, és rendes futómű van alatta, állítólag qrva jókat lehet vele autózni (840-850 kg felszereltségtől függően). Sajnos ez is csak 3*-ig jut el az NCAP-nál. Mivel elég tágas belül, és jól felszerelten (GLX) sem drága, én venném a Clio helyett - csak éppen nem lehet kapni sehol sem. Már a vírus előtt is fél évre igazolták vissza a szállításokat, jelenleg meg egyszerűen nem vesznek fel rá rendelést. (Meg nem túl igényes a belvilága sajnos - bár ez jóval tágasabbnak tűnik, mint a vasaló Swift volt - az szűk, nem tetszett).
Volt 2 új olyanunk és a másodikat gyakorlatilag igyekeztem széthajtani sikertelenül illetve kb 150000-nél a 3. dugattyú szoknyája letört, de bontóból és igen jó haver közreműködésével fillérekből újra "repült" még vagy 150000-et nálam míg beszámoltuk egy renault-ba amiről azt hittem jobb lesz......nem lett jobb.
Ez MOST van így...mert rengeteg járat nincs,így hatalmas kerülők és átszállások vannak. Ezért ennyi a jegy...
De ha vége és visszaállnak a járatok,ugyan úgy olcsó lesz...vagy minimálisan drágább. Olvastam hogy eleinte a középső sort üresen hagyják a vírus miatt.
Van ismerősöm aki dudál mindenkire ha kifordul elé, azt szoktam neki mondani hogy ha volt időd dudálni akkor nem volt elég közel ahhoz hogy indokolt legyen. Inkább arra fgyeljen hogyan kerülje el a balesetet nem pedig arra hogy mikor tudja nyomni a dudát. Persze ez már más tèma.
De ha vége és visszaállnak a járatok,ugyan úgy olcsó lesz...vagy minimálisan drágább. Olvastam hogy eleinte a középső sort üresen hagyják a vírus miatt.