Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kabbe, vágja, de minden szarra én se emlékezhetek 320 alatt amúgy se létezik béjemvé 16-18i az ilyen flottás meg női autó volt mindig is meg a Compact.
Mint a huzat,230-ig van skálázva az óra.
Nem,ti itt azt állítjátok hogy x időre tervezve és kaput.
Amúgy kibaszott sok körülmény van üzemóra és üzemóra közt.
De el kéne olvasni a linkeket amit beraktam ide és lejönne hogy a legenda faszság.
Van egy optimális élettartam/bekerülési ár amire tervezik,egy százalék előbb nyiffan ki a következő pont a tervezett időben és van ami később.
Egy járműbenvan kb 4-5000 alkatrész és ez idő alatt oda van adva fakezű bélának,versenyző samunak,fillérbaszó jenőnek és fogalmatlan marikának.Kurvasok múlik rajtuk és az hogy hogyan bánnak.Ezeket tuti nem tudják beletervezni,vagy ha igen akkor egy kétütemű dízel tankot kéne önvezetéssel tervezni oszt örökélet.
Tényleg, de azzal a motorral csak 2 évg gyártották... és 1.9-nek senki sem hívta, az biztos még a BMW sem
Megy 2kiló felett a gastra?
Vágja a témát a béjjemwéés.
KB annyit tud mint a gastra 1,6 szigorú.
Mosógépre lehet, hogy idő helyett mosási darabszám van. Telefonra is üzemóra, stb.
Csak szerinted Az M43B19 az 1895 köbcentis.

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M43
De igen. 316i a nagyobbik benyás sor4 nekünk is az van 1895ccm. Az az 1.9L.
Az nagy bimmer szakértő lehet, mert 1.9-es BMW motor sztem nem létezik
Senki nem állította az ellenkezőjét.
Az időre tönkremenő gépeket én nem értem.A naponta 1x használt gép és a 40x az honnan tudja hogy neki bizisten 2020 augusztos 32.-én szabad tönkremennie?
Se előtte se utána?
Ha ezt megmagyarázza valaki adok neki 2 bummedlit.
Erre meg aszodta a bimmeres csóka hogy az alapmotoros 1,9-es olyan mint giliszta a bazaltban.
Az utána lévő részben meg valami 12 hengeres atomvillanás kellett neki.
Régi Whirpúlt 20 évesen szanáltuk, igazából semmi baja nem volt, csak már nem volt korszerű Be akrtuk adni valami bizományiba, 5 ezret mondtak rá (ha elkel), inkább kivittem a MÉH-be, a motorja meg várja, hogy az élező köszörűt hajtsa (az jelenleg egy régi motoros, csak még lusta voltam átépíteni)
Aztán majd bebasz az árokba a futó
Én már leírtam hogy vennék hibridet, de hát ugye penzem nincs rá így senki sem fog olyat gyártani ami nekem kell
De amúgy lexus jöhetne simán. Soha sem vezettem, nem is tudom milyen hajtás van benne de kéne. Ugyanaz a buzis cvt mint a te kocsidban ? Az mondjuk elég visszataszító

Egyébként érdekes hogy havernak chr vagy mi a tököm ez a nagy ronda futurisztukis toyotája van, nagyon keveset eszik 5-6literek, ha az anyja vagy a húga használja, hopp felmegy 8-10literre, mert ők nem 80-nal mennek.
Sok buzi hibrides a 80-nal, ezt is büntetni kellene mert előidézik a balesetet, hosszú sor és valaki elkezd előzget i...
Csak ilyen közúti kegyetlenkedéseim vannak, múltkor utánfutóval, rajta hűtő, mosógép, 1 köbméteres kutyaház, ilyesmi könnyű és kis légellenállású cuccok, erre a kanári sárga ős Swift szerencsétlenkedik előttem 90-nel, én mondom ezt megeszem tele pakolt kocsival és futóval is...
110-nél már picit imbolygott a szerelvény, de akkor is megelőztem!
Mondjuk lehet ezért kezd hengerfejes leni szegény kisautó.
Ez nem szutyok Dacia, ez rendes becsületes Vive La Liberté masina...törökországi összeszereléssel.
Most már a Wirpool is szar.
Még én is tartósat vettem, de az utána következő már hulladék volt.
Ezt onnan tudom hogy anyós olyat vett. Ők már kidobták, és megkapták a mienket
LG, Samsung szarok. Azok a régi gyártmányok jók amit nem volt lehetőség "fejleszteni" tehát elavultnak számítanak.
Éhes román gebék azok!
Ne is mondd. Ekeccsel mikor csináltuk a képeket majd betojtunk a röhögéstől...
75 francia versenyló az, nincs irgalom.
Te beszélsz? Te babetta pozőr...