Szerintem egy Alfa Romao 147 1.6 TwinSpark 120 le lenne a te cimborád, az a változó szelepvezérléssel és a hegyes olasz motorral nem csak hümmögne, hanem menne is, mint az állat, ha pörgeted a motorját. Ráadásul nem is nagy kocsi, meg valamivel szebb és kényelmesebb, mint a Yaris.
mindegy,csak most volt a szokásos,konyha,de mivel nem volt kitéve egy neki megfelelő állású,színű és méretű így nemtudta fejben elképzelni hogy milyen lesz 30 centivel hosszabban illetve a mintadarab keltre nézett nem nyugatra mint az ő lakása így a rendelés kútba esett.
És kb ez heti 2-3 ilyen van,csak most nincs mellé 10 normális.
Pedig ez a motor is tud menni, ha forgatják. Amúgy van belőle 1.4 16v 98 le-s változat, az meg kifejezetten huncutul megy, sokkal jobban lehet forgatni. Az, hogy Placebo hatásként a harmatgyenge, forgós-vinnyogós Yaris motort erősebbnek gondolod, mert folyamat 4-6 ezres fordulaton rúgod neki, az egy autónál, főleg hétköznapi autónál nem mérvadó.
Lónak a faszát. Azért mennek úgy mert az idióták. Megszokták hogy ránt egyet a kocsi amikor leugrik a kuplungról, meg amikor vált, és az neki a gyorsulás.
Ez meg szép egyenletes, finoman, gyorsulás érzet nélkül megy amennyire nyomod. Aztán amikor rájön hogy túl gyorsan megy, akkor meg nyomja a padlóféket.
HSD-ből csak így lehet ekkora fogyasztást kihozni.
Ugyan úgy ahogy normál autónál is, itt is közepes terheléssel gyorsítasz. Már ezzel is lemarad mindenki a lámpától indulva, tehát felesleges jobban nyomni neki. Aztán beállítom a tempomatot 75-re hogy idegesíteni tudjam a Levi féléket, hátradőlök és nem foglalkozok vele hogy villog,, mert a hátsó légterelő pont kitakarja a lámpáját
Lassításnál is érdemes nem padlót nyomni, mert a fékpedál felső harmadában csak a villanymotor fékez, és termeli vissza a villanyt, ha jobban lenyomom akkor a mechanikus féken melegíti el a lendületet.
Normál városi közlekedésnél annyi energiát visszanyer, hogy csak a tempomattal beállított sebesség eléréséig működik a benzinmotor, egyenletes tempónál le is áll és a villanymotor hajt csak.
De hogy Levit megnyugtassam, én mindig a megengedett+10km/h-ra állítom a sebességtartót.
Azt azért nem uberelte, mikor fater tolatott bele az fastram oldalába a saját udvarunkon anno piasan....
Nem szóltam semmit... másnap leultettem... kérdem, fater mi volt a konkrét terved? Ugye érzed, hogy ez nem lesz egy betétlapos Sztori?
És kb ez heti 2-3 ilyen van,csak most nincs mellé 10 normális.
Ez meg szép egyenletes, finoman, gyorsulás érzet nélkül megy amennyire nyomod. Aztán amikor rájön hogy túl gyorsan megy, akkor meg nyomja a padlóféket.
HSD-ből csak így lehet ekkora fogyasztást kihozni.
Ugyan úgy ahogy normál autónál is, itt is közepes terheléssel gyorsítasz. Már ezzel is lemarad mindenki a lámpától indulva, tehát felesleges jobban nyomni neki. Aztán beállítom a tempomatot 75-re hogy idegesíteni tudjam a Levi féléket, hátradőlök és nem foglalkozok vele hogy villog,, mert a hátsó légterelő pont kitakarja a lámpáját
Lassításnál is érdemes nem padlót nyomni, mert a fékpedál felső harmadában csak a villanymotor fékez, és termeli vissza a villanyt, ha jobban lenyomom akkor a mechanikus féken melegíti el a lendületet.
Normál városi közlekedésnél annyi energiát visszanyer, hogy csak a tempomattal beállított sebesség eléréséig működik a benzinmotor, egyenletes tempónál le is áll és a villanymotor hajt csak.
De hogy Levit megnyugtassam, én mindig a megengedett+10km/h-ra állítom a sebességtartót.
Nem szóltam semmit... másnap leultettem... kérdem, fater mi volt a konkrét terved? Ugye érzed, hogy ez nem lesz egy betétlapos Sztori?