Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem egy Alfa Romao 147 1.6 TwinSpark 120 le lenne a te cimborád, az a változó szelepvezérléssel és a hegyes olasz motorral nem csak hümmögne, hanem menne is, mint az állat, ha pörgeted a motorját. Ráadásul nem is nagy kocsi, meg valamivel szebb és kényelmesebb, mint a Yaris.
Szegény csajszi...
mindegy,csak most volt a szokásos,konyha,de mivel nem volt kitéve egy neki megfelelő állású,színű és méretű így nemtudta fejben elképzelni hogy milyen lesz 30 centivel hosszabban illetve a mintadarab keltre nézett nem nyugatra mint az ő lakása így a rendelés kútba esett.
És kb ez heti 2-3 ilyen van,csak most nincs mellé 10 normális.
Pedig ez a motor is tud menni, ha forgatják. Amúgy van belőle 1.4 16v 98 le-s változat, az meg kifejezetten huncutul megy, sokkal jobban lehet forgatni. Az, hogy Placebo hatásként a harmatgyenge, forgós-vinnyogós Yaris motort erősebbnek gondolod, mert folyamat 4-6 ezres fordulaton rúgod neki, az egy autónál, főleg hétköznapi autónál nem mérvadó.
Az már maga is olajat éget, szóval dieselekhez lehet sorolni
Jó katalizátorral.
Szerintem vesszen az emberiség és jöjjön valami értelmesebb.mondjuk a csigák.
Cserébe sokkal gusztustalanabb
Abból nincs annyi mit a szaros dizelekből.
Lónak a faszát. Azért mennek úgy mert az idióták. Megszokták hogy ránt egyet a kocsi amikor leugrik a kuplungról, meg amikor vált, és az neki a gyorsulás.
Ez meg szép egyenletes, finoman, gyorsulás érzet nélkül megy amennyire nyomod. Aztán amikor rájön hogy túl gyorsan megy, akkor meg nyomja a padlóféket.

HSD-ből csak így lehet ekkora fogyasztást kihozni.

Ugyan úgy ahogy normál autónál is, itt is közepes terheléssel gyorsítasz. Már ezzel is lemarad mindenki a lámpától indulva, tehát felesleges jobban nyomni neki. Aztán beállítom a tempomatot 75-re hogy idegesíteni tudjam a Levi féléket, hátradőlök és nem foglalkozok vele hogy villog,, mert a hátsó légterelő pont kitakarja a lámpáját
Lassításnál is érdemes nem padlót nyomni, mert a fékpedál felső harmadában csak a villanymotor fékez, és termeli vissza a villanyt, ha jobban lenyomom akkor a mechanikus féken melegíti el a lendületet.

Normál városi közlekedésnél annyi energiát visszanyer, hogy csak a tempomattal beállított sebesség eléréséig működik a benzinmotor, egyenletes tempónál le is áll és a villanymotor hajt csak.

De hogy Levit megnyugtassam, én mindig a megengedett+10km/h-ra állítom a sebességtartót.
"Az időre tönkremenő gépeket én nem értem." Nem baj, majd ha sütnivalóval fejlődsz még, utána majd megérted. !
Fogadd részvétem. Enyém Tímea napján lesz 3om éve.
2018 februárban eltemettem...
Nemtom a miénk döglött vagy sem, de nincs bűz mögötte meg füst se.
Jó fej a fater, kevesebbet itasd.
Sokat kiszűr, de itt pesten minden második kokszos autó miatt az aktívszenes szűrő sem sokat ér.
Marmint a döglött katalizátoros benzinesek? Az tényleg gusztustalan
Ja az gusztustalan, ugyan ez nálam is. Belső keringetésen ment a kocsi, pedig tudjuk hogy a diesel tisztítja a levegőt, legalább is a gazdáik szerint
Megcsinaltatta mindkét autót....
Nem gond
Tudod, majom és banán
Szegény fater.
Azt azért nem uberelte, mikor fater tolatott bele az fastram oldalába a saját udvarunkon anno piasan....
Nem szóltam semmit... másnap leultettem... kérdem, fater mi volt a konkrét terved? Ugye érzed, hogy ez nem lesz egy betétlapos Sztori?
Lehet mosás szám, vagy km, vagy üzemóra, de ez már szokásos Zolika féle kötekedés amikor rájön hogy nincs igaza
De azért mennek úgy vele, mert egyébként a világ f@száért nem akar menni....