Talán ott jön ki az egyetlen előnye ennek a kocsinak, hogy olyan puha a futómű és az ülés, hogy vidáman eljárok rajta. Az Aprilia-val már egy szenvedés ott menni. Csak kell az a túraenduro.
Ennél a régi 1.3-as swift is jobb, az 3.-ban 140-nél tilt, minden munkanap 2 éven át félig hideg motorral az érdi emelkedőre felhajtva ez történt. Az ignás és a vasaló swift is hasonló vagy kicsit több.
Az ezres Yarisnak 5.-ben 155 km/h a végsebessége (gyári adat - de GPS szerint is valós). Harmadikban röhögve megy - óra szerint - 140-et, rángatás nélkül.
1. A Thalia 8 szelepes motorja vagy 30 éves konstrukció, azR19-esekben is már az volt asszem.
2. Elgyengülésig forgatni előzés közbe egy motort, hát ott már csak időt vesztesz, ott már rég kéri a 4.-et, nem?
Valahogy mindig úgy sikerül költöznöm, hogy szüleim, anyósék mindig ilyen 150-200 km-re laknak. Kipróbáltam azt egyszer, hogy beállok a 75-85 között kóricáló konvojba, de az valami iszonyat hosszú útnak tűnt. Siófok-Kecskemét napközben 2.5 óra, este voltak ilyen 1:50-es időim, nagyon nem mindegy, legalábbis nekem.
Nem feltétlenül "lomha". Inkább "kelletlen", "nem szeret menni". Legjobb példa erre az első elektromos gázpedálos kiskocsik. Egyszerűen "nem hiszi el" hogy rugdosod a gázpedált (gázfröccsöt adnál).
Vagy akár maga a "tiltás" műszaki megoldása:
Az emlegetett Thaliánál 3.-ban 125 km/h-nál egyszerűen elveszi a gyújtást. Megtorpan, rángat, újra erőre kel. Iszonyú élmény kamionsor előzése közben.
A kis Yaris vagy éppen a Ceed meg csak az előgyújtás szögét és a befecskendezett benya mennyiségét csökkenti. Kicsit sem rángat, csak elgyengül a motor. Simán kiforgathatod 7000 fölé is (ha nincs szíved...), pedig 6200-tól piros.
Nem tudom mekkora táv amin ennyire kell versenyezni, de forgalmas úton 100-150km-es távon ha valaki rohan siet előzget, lehet spórol 5percet. Megéri ? Motort ne keverjük ide. En mindig azt tapasztalom hogy 20-50km-es távon aki folyamatosan előzget és veszélyeztet mindenkit maga körül azzal pont egyszerre indulunk el a piros lámpától
Az 5-ös Golf elejére hasonlító Jetta (asszem 2008-as gyártás) nehéz, mint a sár, 215-ös gumik voltak rajta a 195-ös helyett és a motorja is inkább hegyesebb. Ha nem volt folyton 3000 felett, akkor bizony igen lomha volt.
Az én kocsimmal úgy be lehet ragadni 2 kamion mögött 20-30 km-re is, hogy reménytelen az előzés. Még jó, hogy kitaposom a belét, ha van kapaszkodó sáv egy emelkedőn. Ezt csak az érti talán aki sokat vezetett ilyen harmatgyenge autókat.
Én sem jókedvemben megyek a harmatos 1.4-el, de a lendület az lendület, ha az elvész, akkor 10 kocsival is viszább kerülök egy emelkedőn, azt kezdhetek újra előzgetni, ha egyáltalán van hely. Amúgy szokták érteni és nagyon ritka, hogy rosszalló, besértődött kis majmokat látok a mellettem lévő kocsiban.
Ők is tudják, azért megyek, mert másképp a 2-3 kamiont síkon lehet az életben nem fogom tudni megelőzni.
Astra kombi 20+ éves 90 ló 1300 valamennyi kiló forgalmi szerint
Harmadikban simán négy tiltás alatt 120-al. Kettesben gázzal tud ennyi mert itt nincs tiltás
Lehetőségekhez képest megy mint a szar, pl Pécs oda vissza én minden hetvenezős buzit a kapaszkodó sávokban előztem le
Akkor ami ettol fiatalabb erősebb stb hogy a faszba lehet lomha? Nem inkább az arc a túl nagy ?
2. Elgyengülésig forgatni előzés közbe egy motort, hát ott már csak időt vesztesz, ott már rég kéri a 4.-et, nem?
Ida asszony ment vissza én
Fél órát nyertem visszaúton, az út során 98%ban a szabályokat betartva
Vagy akár maga a "tiltás" műszaki megoldása:
Az emlegetett Thaliánál 3.-ban 125 km/h-nál egyszerűen elveszi a gyújtást. Megtorpan, rángat, újra erőre kel. Iszonyú élmény kamionsor előzése közben.
A kis Yaris vagy éppen a Ceed meg csak az előgyújtás szögét és a befecskendezett benya mennyiségét csökkenti. Kicsit sem rángat, csak elgyengül a motor. Simán kiforgathatod 7000 fölé is (ha nincs szíved...), pedig 6200-tól piros.
Ők is tudják, azért megyek, mert másképp a 2-3 kamiont síkon lehet az életben nem fogom tudni megelőzni.
Harmadikban simán négy tiltás alatt 120-al. Kettesben gázzal tud ennyi mert itt nincs tiltás
Lehetőségekhez képest megy mint a szar, pl Pécs oda vissza én minden hetvenezős buzit a kapaszkodó sávokban előztem le
Akkor ami ettol fiatalabb erősebb stb hogy a faszba lehet lomha? Nem inkább az arc a túl nagy ?
Most meg meghozták a Beats fülesemet ,azt tesztelem.